etupiiri ajattelu ja syrjäyttäminen

Anonyymi-ap

En tiedä mikä juoni siinä oli taustalla kun mulle annettiin skitsofrenia-diagnoosi.

Mutta sen mitä olen tilannetta seurannut niin olen huomannut että nykyiset työpaikat annetaan osaamattomille tumpeloille, ja mun kaltaiset tarkat ja säntilliset tekijät raivattiin työ-elämän ulkopuolelle. Mikä tarkoitus tässä sitten on vähän hämärän peitossa mutta veikkaan ainakin etupiiriajattelua.

7

358

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ikävää, että jouduit työelämässä kokemaan tuollaista.
      Älä silti alenna itseäsi muiden alapuolelle, ei ole mitään etu- tai takapiirejä, kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.
      Vaikka sinulla on sairaus, on sinulla silti myös ihmisarvo, ja olet arvokas omana itsenäsi.
      Sairaudelle ei voi mitään, se tulee yleensä pyytämättä lupaa.
      Kaikkea hyvää kesääsi !

• Anonyymi

et ymmärtänyt lukemaasi.

jeesus kyllä kostaa kaiken myöhemmin.

• Anonyymi

En tiedä tilannettasi tarkemmin, mutta sanon yleisesti muutaman asian.

Skitsofrenia, tai sen diagnoosi ei automaattisesti estä työntekoa.

On ihmisiä jotka kertovat asiasta työnantjalleen, mutta se ei suinkaan ole pakko. Ja on ihan tilannekohtaista miten asiat menevät. On työnantajia jotka hyvinkin hyväksyvät tämän.

• Anonyymi

Niin mutta et ymmärrä lukemaasi, keskityt liikaa minun henkilö-kuvaan. Katso tilannetta kaukaa yleiseltä tasolta. Kaikki viisaat ihmiset hyväksyvät sen tosi-asian että osaamattomien ja tumpeloiden ihmisten määrä tärkeissä nimikkeissä ja viroissa on kasvanut merkittävästi 2015 lähtien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta et ymmärrä lukemaasi, keskityt liikaa minun henkilö-kuvaan. Katso tilannetta kaukaa yleiseltä tasolta. Kaikki viisaat ihmiset hyväksyvät sen tosi-asian että osaamattomien ja tumpeloiden ihmisten määrä tärkeissä nimikkeissä ja viroissa on kasvanut merkittävästi 2015 lähtien.

Orpo purra vähentää näitä tumpeloita...saavat kenkää turhista viroista monikin turha paperin pyörittäjä.. yleisellä tasolla kun moni suomalainen sai opin lukemiseen ja kirjoitustaidon niin sai hyvän viran suhteilla vaikka oli ihan muumi muuten..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä jo selvisikin, miksi sinulle ei ole käyttöä työelämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Orpo purra vähentää näitä tumpeloita...saavat kenkää turhista viroista monikin turha paperin pyörittäjä.. yleisellä tasolla kun moni suomalainen sai opin lukemiseen ja kirjoitustaidon niin sai hyvän viran suhteilla vaikka oli ihan muumi muuten..

Turhat paperin pyörittäjät, isot johtajat, ym. eivät tule vähenemään. Täytyyhän jonkun saada rahaa kerättyä, että voi voida paksusti.
        Köyhemmät ja heikommat tässä nykytilanteessa kärsii, leikataan ja leikataan.
        Pätkätyöläisillä, määräaikaisilla, osa-aikatyötä tekevillä, ym. heillä tulee olemaan vaikeinta taloudellisesti. Myös eläkeläiset, pitkäaikaissairaat, jne. joutuvat koville.
        " Turhat virat " eli isojen yritysten laaja johtajisto, valtion virkaa tekevät, heistä tulisi karsia iso osa pois. Miksi heitä tarvitaan niin paljon ? Kansanedustajiakin on turhan paljon, ehkä vähemmälläkin määrällä voisi pärjätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      125
      1815
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      150
      844
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      800
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      261
      658
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      42
      657
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      71
      654
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      592
    Aihe