Olen 55v.mies ja etsin mukavaa paria kimppaan. Olen täältä pohjois-savosta. Voitte olla lomalaisia, karavaanareita yms. Kiuruveden Iskelmäviikollakin olisi hyvä tavata...
Kimpasta kiinnostunut
16
644
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla majoitusmahdollisuutta.
Sauna ja pesumahdollisuus ennen hauskanpitoa?
T. N28v ja M31v- Anonyymi
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31vAsia ok. Odotan yhteydenottoanne! Voidaan sitten tutustua hieman toisiimme. ..T.55v..mies
- Anonyymi
Mielenkiintoista! Ollaan tulossa Kiuruvedelle heinäkuun puolivälissä. ;)
- Anonyymi
Löytyisikö täältä mukavaa pariskuntaa kimppatouhuihin? t,55vuotias mies.
- Anonyymi
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48Hei. Tykkään heteroseksistä ja parin mies saa olla katsojana ja osallistuakin touhuun. Ei kuitenkaan miesten kesken sekstailua,hetero siis olen! :) t.55v.mies.
- Anonyymi
Hyh hyh hyi häivy paskaltahaiseva limanuljaska hoitoon.
- Anonyymi
Miksi toistat samoja sanontoja kaikissa viestiketjuissa? Sinulla on aika suppea sanavarasto...
- Anonyymi
Onko iso vehkeistö?
- Anonyymi
Normaali kokoinen,hyvin olen pärjännyt sen kanssa ja onpa joskus kehujakin tullut... ;)
- Anonyymi
Saat olla mitäs kellekkään kuuluu.
- Anonyymi
Jes se sulta todellakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415958
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282943- 1502902
- 262304
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761451
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972