Olen 55v.mies ja etsin mukavaa paria kimppaan. Olen täältä pohjois-savosta. Voitte olla lomalaisia, karavaanareita yms. Kiuruveden Iskelmäviikollakin olisi hyvä tavata...
Kimpasta kiinnostunut
16
620
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla majoitusmahdollisuutta.
Sauna ja pesumahdollisuus ennen hauskanpitoa?
T. N28v ja M31v- Anonyymi
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31vAsia ok. Odotan yhteydenottoanne! Voidaan sitten tutustua hieman toisiimme. ..T.55v..mies
- Anonyymi
Mielenkiintoista! Ollaan tulossa Kiuruvedelle heinäkuun puolivälissä. ;)
- Anonyymi
Löytyisikö täältä mukavaa pariskuntaa kimppatouhuihin? t,55vuotias mies.
- Anonyymi
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48Hei. Tykkään heteroseksistä ja parin mies saa olla katsojana ja osallistuakin touhuun. Ei kuitenkaan miesten kesken sekstailua,hetero siis olen! :) t.55v.mies.
- Anonyymi
Hyh hyh hyi häivy paskaltahaiseva limanuljaska hoitoon.
- Anonyymi
Miksi toistat samoja sanontoja kaikissa viestiketjuissa? Sinulla on aika suppea sanavarasto...
- Anonyymi
Onko iso vehkeistö?
- Anonyymi
Normaali kokoinen,hyvin olen pärjännyt sen kanssa ja onpa joskus kehujakin tullut... ;)
- Anonyymi
Saat olla mitäs kellekkään kuuluu.
- Anonyymi
Jes se sulta todellakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337