Olen 55v.mies ja etsin mukavaa paria kimppaan. Olen täältä pohjois-savosta. Voitte olla lomalaisia, karavaanareita yms. Kiuruveden Iskelmäviikollakin olisi hyvä tavata...
Kimpasta kiinnostunut
16
617
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla majoitusmahdollisuutta.
Sauna ja pesumahdollisuus ennen hauskanpitoa?
T. N28v ja M31v- Anonyymi
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on majoitus ja pesumahdollisuus ennen ja jälkeen hauskanpidon! Oletteko mistäpäin? T.55v mies.
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan Hämeenlinnasta ja lähdetään kohta Heinävedelle ja sen jälkeen vielä Kajaani ja Posiolle.
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,sittenhän liikutte täällä Iisalmen suunnalla missä olen. Ottakaa yhteyttä minulla myös -mies etsii paria-ilmoitus muutamalla sivustolla.
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan voi luonasi levätä hetken.
T. N28v ja M31vAsia ok. Odotan yhteydenottoanne! Voidaan sitten tutustua hieman toisiimme. ..T.55v..mies
- Anonyymi
Mielenkiintoista! Ollaan tulossa Kiuruvedelle heinäkuun puolivälissä. ;)
- Anonyymi
Löytyisikö täältä mukavaa pariskuntaa kimppatouhuihin? t,55vuotias mies.
- Anonyymi
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi. Millaisesta seksistä pidät?
M48Hei. Tykkään heteroseksistä ja parin mies saa olla katsojana ja osallistuakin touhuun. Ei kuitenkaan miesten kesken sekstailua,hetero siis olen! :) t.55v.mies.
- Anonyymi
Hyh hyh hyi häivy paskaltahaiseva limanuljaska hoitoon.
- Anonyymi
Miksi toistat samoja sanontoja kaikissa viestiketjuissa? Sinulla on aika suppea sanavarasto...
- Anonyymi
Onko iso vehkeistö?
- Anonyymi
Normaali kokoinen,hyvin olen pärjännyt sen kanssa ja onpa joskus kehujakin tullut... ;)
- Anonyymi
Saat olla mitäs kellekkään kuuluu.
- Anonyymi
Jes se sulta todellakin löytyy.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289