Juhannusviestistä vielä... Käytän nyt pitkästä aikaa vähän tunnisteita no kirjaimet siis kun tulee muuten liikaa sekaannuksia. Merkitsikö se sinulle mitään? Vastasit kyllä mutta et jatkanut keskustelua. Johtuuko se siitä että et halua viestitellä vai sitten siitä että et enää... Aika neutraali olet nyt ollut. Olinko myöhässä?
Minä puntaroin sitä viestin laittamista kun ajattelin aiempia hetkiä joissa oli vähän hassuttelua ja flirttiä niin se rohkaisi minua. Ne tapahtumat oli hetkeä aiemmin ennen lomaasi. Olen hukassa että missä mennään vai mennäänkö missään. En tiedä mitä kaikkea täälläkin on kirjoitettu olen pitänyt taukoa palstastakin.
Kirjoitan tämän tänne siksi koska en tätä muuten voisi kysyä livenä. Toivottavasti näet tämän ja vastaisit edes jotain...
T
H niin siitä lähettämästäni
12
458
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ei ole tullut viestiä
- Anonyymi
Koska en laittanut, olisiko pitänyt? Olisiko vielä hyvä hetki olla yhteyksissä, sitä tiedä mä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en laittanut, olisiko pitänyt? Olisiko vielä hyvä hetki olla yhteyksissä, sitä tiedä mä en.
Eiköhän tullut jo selväksi sun juttus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tullut jo selväksi sun juttus
Et ole aloittaja joten älä sotke.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aloittaja joten älä sotke.
apEn ole Ap mutta olisiko pitänyt laittaa sitten viestiä hoolle, sitä minä tässä mietin 🤔
- Anonyymi
Sivusta kommentoin.
Ei kaikki tykkää vastata viesteihin ja se on ihan ok.
Itse en odota mitään vastauksia koskaan mihinkään, siksi en koskaan niissä mitään kysy. Se on vaan yleistä höpinää jota ilman kaikki voi hyvin elää.
En koe olevani niin kiinnostava ihmisenä että näiden viestien perusteella joku mitään ajattelisi vakavampaa. - Anonyymi
Laita viestiä, vastaan varmasti. Pientä flirttiä on ollut, ja olen ihastunut sinuun. Terveisin H
- Anonyymi
Olisitpa hän ❤️. Niin minäkin en vaan tiedä oletko hän.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apEi se Henna ole hän Tero hyvä. Eikö sinun jo kannattaisi lopettaa tälläinen typerä hössöttäminen täällä ja muualla. Ei se Henna ole täällä, eikä hän viestittele sinulle muuallaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
apSaat varmuuden kun laitat viestin jotain reittiä oikeassa elämässä❤️
- Anonyymi
Ei mennä missään. Harhoissa elelet.
- Anonyymi
Sinullako kirjainten ni.. edusmies sit pyyhkii hyvin kun kehittelet miehen joutavasta jodlauksesta jotain kummallisuuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 851038
- 42857
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �144614- 4612
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487