Ajatus ja eiköhän se siitä tärähdä

Anonyymi-ap

Annan vinkin siihen ettei enää haihattele yhtään ja pääsee eteenpäin, jos on jotenkin jumissa tai muuten. Ajattele että kaivattusi elää elämää täysin onnellisena ja elää elämäänsä eteenpäin yhdessä jonkun muun kanssa ja tavoin jolla useimmat ihmiset tekevät kun ovat suhteessa rakastamansa ja valittunsa kanssa. Niin minäkin teen eli ajattelen noin, koska ei ole enää muuta keinoa tässä tukalassa tilanteessa. Nuo asiat voivat olla hyvinkin totta, joten se ei ole itsensä pettämistä ajatellessani niin.

23

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua ajatella noin..

      • Anonyymi

        Ehkä sulla on vielä toivoa ja hyvä niin sitten, minulla ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sulla on vielä toivoa ja hyvä niin sitten, minulla ei ole.

        En tosiaan tiedä. Hän on naisen suosiossa hyvin suosittu.


    • Anonyymi

      Otan osaa aloittajan haihattelulle. Olet etkä muuta osaa. Surullista paskaa että ihminen on noin saamaton ja ikävöi palstalla rakastamaansa ihmistä elämäänsä. Tiedät numeroni

      • Anonyymi

        Kiitos että otat osaa. Sinä et voi tietää että olenko yrittänyt tehdä jotakin ja en sitten tiedä mikä on käsityksesi noin yleisestikin saamattomuudesta. Minulla ei ole enää hänen numeroansa, koska poistin ajat sitten sen tarpeettomana, toki voisin sen saada jostakin, mutta hänen numeroonsa yhteyttä ottamalla saisin vain lisää surua ja varmasti perästä haukut, joskus on älyttävä myös luovuttaa.
        Aloittaja


    • Anonyymi

      Hei, noi sun ilmoittelut ilmeisesti ainoat hedelmät, eli popsi sanojas, use The timeworth....

      "Hänen oli kuoltava Ristillä, Hän elää!"

      https://m.youtube.com/watch?v=X-2yuGgp_U8

      • Anonyymi

        Näinkö ajattelet? Olen tehnyt jo kaikki, ei tuu vain vasta kaikua....


    • Anonyymi

      Mulla ainakin aineenvaihdunta ollut ihan jumissa. Kuukautiskierto sekaisin. Olo on jumissa. Jotenkin sitä murehtirssa en jaksanut ajatella kaivattua.

    • Anonyymi

      Ei sua kukaan järkevä huoli. Olet naisten pakkaaja.

      • Anonyymi

        Sori. Hämmentää vaan liikaa kun ei tiedä mitä oikeasti tapahtuu. Siksi.


    • Anonyymi

      Tajusin tämän saman. Varattu on sama kuin red flag. Alan pikkuhiljaa unohtaa miehen.

    • Anonyymi

      Tiedätkö, musta tuntuu todella pahalta jos ajattelen noin. Fyysisesti tunnen sen pahana olona. Siksi en halua tietää onko hänellä joku. Tiedän että se hetki tulee oikeasti, enkä tiedä miten siihen henkisesti valmistautua. Hän on minulle tietämättään erityinen ja voimavara,muuten haastavassa elämässä. Tunteeni ovat jotain erilaista kuin ikinä ennen ketään kohtaan. /sivusta

      • Anonyymi

        Kirjoita vielä tuhat uutta viestiä tänne niin onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita vielä tuhat uutta viestiä tänne niin onnistuu.

        En kirjoita, mutta kyllä tunteiden tunnustaminen kirjoittamalla esim. tänne helpottaa hetken.


    • Anonyymi

      "kaivattusi elää elämää täysin onnellisena ja elää elämäänsä eteenpäin yhdessä jonkun muun kanssa ja tavoin jolla useimmat ihmiset tekevät kun ovat suhteessa rakastamansa ja valittunsa kanssa"

      Tiedän hyvin että tekee noin, jostain syystä se ei auta asiaa.

    • Anonyymi

      Itse en enää odota mitään miehen suunnasta. Ei mitään merkkiä että olisi enää kiinnostunut, joten olen jo hylännyt koko mahdollisuuden että mitään voisi koskaan enää tule meidän välillämme.
      Olen fokusoinut uuden ja täysin päinvastaisen tavallaan, vaikka yhtä hmm.. lämmin ja varmasti rakastava mies kyseessä.
      Annan itselleni myös mahdollisuuden päästää irti menneestä ja tutustua ihmiseen joka on minusta kiinnostunut ja jolla on tunteita, aitoja ja todellisia juuri minua kohtaan.
      Myös minä olen hyvin vahvasti kiinnostunut ja täynnä tunteita tätä miestä kohtaan.
      Nyt annan itselleni luvan elää taas rakastaen koko sydämestäni. Monen, moneen vuoden yksin olon jälkeen.
      Olemme molemmat myös täysin vapaita! Tunnemme ja tiedämme toisistamme sen verran ja se riittää meille.

      • Anonyymi

        Oot ilkeä.


    • Anonyymi

      Tiedän, että nainen on varattu. Ymmärrän tilanteeni ja mahdollisuuteni häneen on 0. Tykkään hänestä silti. Osaan padota tunteeni sisälleni. Ei ongelmaa. Kohdatessamme minä olen täysin neutraali. Valtakunnassa kaikki hyvin!

      • Anonyymi

        Paitsi, että minä aistin sen silti. Yritä vaan olla neutraali, mutta ei se mitään auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että minä aistin sen silti. Yritä vaan olla neutraali, mutta ei se mitään auta.

        Tarvittaessa osaan olla vakava ja ilmeetön. Silloin et aisti mitään positiivisia tunteita. Luulisit minun olevan vihainen ja sitä en halua. Olen siis neutraali, samanlainen, kuin aikaisemminkin.


    • Anonyymi

      Mä TIEDÄN, että se on noin, mutta se ei auta.
      Kun rakastuu, ei se lopu yks-kaks päättämällä lopettaa itseltä tunteet! En ole päättänyt rakastua, en ole päättänyt jäädä jumittamaan. Minä vain rakastan.

    • Anonyymi

      Tiedostan että mies on yhdessä naisensa kanssa ja minäkin mieheni kanssa. Jos elämä olisi jotenkin eri tavalla en olisi täällä. Svaippaisin tinderin tarjontaa tai harrastaisin huvikseni asioita. En tiedä mikä hänessä vetää pouleen varmaan se että on ystävällinen. Kotona sitä ei olla. Olen yrittänyt kysyä miksi haluan erota. Pohjimmiltani kyllä tiedän sen. En voi hyvin tässä suhteessa, en ole voinut 2,5 vuoteen. Hänet minä olen tuntenut vasta puoli vuotta. Ehkä meidän suhde kariutui siihen etten ole saanut olla rauhassa 5 vuoteen. Kuumeessakin pitää hoitaa lapsia vaikka toinen olisi terve. Puhuminen ei auta.

    • Anonyymi

      Ei toimi toi ajattelu, kaikkien muiden kohdalla voisi toimia mutta ei hänen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe