Hallitusrintama rakoili hallintovaliokunnassa! Syyllinen ei ollut tällä kertaa RKP vaan Persut!

Anonyymi-ap

"Hallitusrintama rakoili – Perus­suomalaiset vastustivat ”käännytys­lain” viemistä perustuslaki­valiokuntaan"

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010535882.html

Vain persuilla on diktatoorinen oikeus hallituksessa lipsua rintamasta?

"Kaksi keskustalaista äänesti väärin, Purra kutsui Biaudet'n toimintaa ”rikkomukseksi” – tässä tärkeimmät perjantain äänestyksistä"

https://yle.fi/a/74-20049227

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Persut on joskus äänestäneet omiakin esityksiään vastaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos kytketään samaan pakettiin tai vaaditaan liittämistä SULLE-MULLE niin on äänestettä silloin vastaan AINA.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kytketään samaan pakettiin tai vaaditaan liittämistä SULLE-MULLE niin on äänestettä silloin vastaan AINA.

        On siis äänestettävä MULLE-MULLE ?!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis äänestettävä MULLE-MULLE ?!

        Meille se ei käy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille se ei käy.

        Selkäkeikkanaurua :)))))))))


    • Anonyymi
      UUSI

      "Iltalehden tietojen mukaan PS:n perustelu neuvotteluissa oli lisäksi se, että PeVin uusi käsittely pitkittää lain käsittelyä ja PeVin uusintakäsittelystä on mahdollista tulla vielä mutkia matkaan lain etenemiselle. Lisäksi PS:ssä katsottiin, että kyseessä on vain SDP:n poliittinen vaatimus, ikään kuin lisäperustelu lain hyväksyttävyydelle.

      – Onhan siinä riski, että sieltä PeVistä vielä tulee jotain, eräs hallituslähde kuvaa.

      Neuvottelulähteistä kuvataan, että pääministeripuolue kokoomus pyrki sovittamaan PS:n ja demareiden tiukkoja vaatimuksia yhteen – lopulta päätyen siihen, että SDP sai läpi tahtonsa viedä muutosesityksiä vielä PeViin arvioitaviksi, koska SDP piti saada lain taakse."

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b4485ac-6999-4d6a-a439-95f3ce0af31f

      Kokoomus siis päätti, jotta demarit saavat tahtonsa läpi ja persut yrittivät estää esityksen palaamista perustuslakivaliokuntaan äänestämällä lähettämistä vastaan.

      Mitenkäs jos käännytyslaista tuleekin demari-versio? Kaatavatko persut itse käännytyslain siinä vaiheessa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Samat massapostaukset taas jokaisessa viestiketjussa. Kohiseeko koski ap?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat massapostaukset taas jokaisessa viestiketjussa. Kohiseeko koski ap?

        Persua kirvelee, kun tosiasiaa nostetaan esiin? Eikö asiaa saa mainita muissa keskusteluissa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Persua kirvelee, kun tosiasiaa nostetaan esiin? Eikö asiaa saa mainita muissa keskusteluissa?

        ropeli taa räplättää, Se reppana..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ropeli taa räplättää, Se reppana..

        No lopeta nyt hyvä ihminen tuo ropelisi räplättäminen. Hulluko sinä olet?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe