Puro finance

Anonyymi-ap

Puro finance on täys kusetus .
Älkää kukaanikina menkö tämän firman kanssa mihinkään sopimuksiin. Samaan kuuluu procountor kirjanpito ohjelmat.
Puro finance perii laskuja yrityksen lähettäneet laskut lakutettavalta ja yritykseltä joka ne heille on antanut lakutetavaksi. Ja laitta ne häikäilemättömästi trattaan jotta yrittäjä joka tekee heidän kanssaan yhteistyötä niin joutuu vaikeuksiin . Kyllä on yhteistyöllä lyhyet jäljet.

19

1940

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kravian perintätoimisto mukana riistämässä Pien yrittäjiä.

• Anonyymi

Juurikin näin .

• Anonyymi

Tuomas Helteen hommia. Lukekaa Blue Finance ketjusta lisää.

• Anonyymi

Tämä Helle oli mukana myös Jarmo Sarajärven virityksessä. Kysymys kuuluukin onko Puro tai Alisa Helteen myötä alistunut OmaSäästöpankin tautiin.?

https://puro.finance/fi/about-us/contacts

• Anonyymi

Vanhan pankkimaailman pääpiru Markku Pohjolakin on tässä pajassa mukana. Oliko hän rahoittamassa Merisaloa ja Outia? Tuomas Helle asioiko Raimo Sarajärven kanssa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Helteellä on pikavippi taustaa. Oliko se Top Finance tai joku muu turkulainen?

• Anonyymi

Ei pikavipin ottamisessa mitään pahaa kai ole? Vai eikö ole selvinnyt kk-eristä, koska on elänyt turhan leveästi tuloihin nähden?

• Anonyymi

Puro on yrittäjän pikavippi. Älyttömät hinnat.

• Anonyymi

Katiska 2 vasta hullu juttu onki.

• Anonyymi

Saako syyä kuormasta jos vaimo on pitkään ulkomaila?

• Anonyymi

Kuulin, että olisi vain katsellut sillä silmällä ja sitten myöhemmin kotona hiplannut velttoa kalua. Mitään haurettua tai ejagulaatiota ei siis tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin, että olisi vain katsellut sillä silmällä ja sitten myöhemmin kotona hiplannut velttoa kalua. Mitään haurettua tai ejagulaatiota ei siis tapahtunut.

Siis petti vaimoaan ja ei päässyt edes panemaan?

• Anonyymi

Kyllä pankisa enne pysty tekemään oton & panon. Näisä digipankeissako ei pääse tekemään panoa vaik pankkikriisin kokenut Markus Pohjola on puikoisa? Pasi Sydänlammi ois moderni mies uudeksi toimitusjohtaks lähtis pankki kasvuhun jos riskeistä vastaava hemmo ois vielä Sarajärven Ranen kamu.

• Anonyymi

Opr financen pyörittäjä on huijari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opr financen pyörittäjä on huijari.

SE TEKEE A OSAKKUUDELLA RIKOKSIA OPR FINANCE OYSSÄ, JARI RUUSKA SIIS.

• Anonyymi

Tämä on nykyään Alisa Pankki. Samaa toimintaa johtaa Markku Pohjola. Suurin omistaja on Evli Oyj. Pienyrittäjiltä peritään jopa kuluttajien korkokaton ylittävää korkoa. Noin 30 %! Huh huh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3521
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3512
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      478
      1795
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      131
      1536
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      561
      1427
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1355
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49