Mies tunnen turvattomuuttaa ...

Anonyymi-ap

...kun lähdet täältä pois.
Jään tänne yksin peikkojen sekaan.
Auta minua selvitymään siihen asti kun minäkin lähden.
T.n liki.
Ps.Älä lähde

33

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Röllin luo voi tulla jos pelottaa

    • Anonyymi

      Välillä suoraan sanottuna en tiedä haluatko että olen täällä vai et?
      Sitä joskus mietin... Jos olemiseni on sinulle hankalaa tai haluat vaikka etten vastaile.
      Tässä suora vastaus kiertelemättä ja kaartelematta.

      • Anonyymi

        Tottakai haluan.
        Haluan tietenkin.En halua kuitenkaan että erakoidut ,haluan sun olevan onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai haluan.
        Haluan tietenkin.En halua kuitenkaan että erakoidut ,haluan sun olevan onnellinen.

        Itse asiassa haluan tietyllä tapaa erakoitua. Se on totta. Arkielämäni syö kaiken energian sosiaalisesti niin illalla ja viikonloppuna en välttämättä kaipaa lainkaan muista ihmisistä seuraa.
        Nytkin olen rasittunut ensi viikosta kun sukulainen haluaa tulla tänne mökille ja en voi elää omalla tyylilläni... Stressaa ihan hirvittävästi mua.

        Onnellinen olen juuri nyt tällä tavalla.

        Voi kun osasin sen muille selvittää, kukaan muukaan ei oikein ymmärrä ollenkaan tyyliäni. Aina ovat joko naittamassa mua tai säälittelemässä tai tyrkyttämässä seuraansa, joka EI vaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai haluan.
        Haluan tietenkin.En halua kuitenkaan että erakoidut ,haluan sun olevan onnellinen.

        Voisitko tehdä minut onnelliseksi oikeassa elämässä. Tiedät, kuinka paljon olen sitä odottanut ja kaivannut. Yrittäisin tehdä myös sinut onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa haluan tietyllä tapaa erakoitua. Se on totta. Arkielämäni syö kaiken energian sosiaalisesti niin illalla ja viikonloppuna en välttämättä kaipaa lainkaan muista ihmisistä seuraa.
        Nytkin olen rasittunut ensi viikosta kun sukulainen haluaa tulla tänne mökille ja en voi elää omalla tyylilläni... Stressaa ihan hirvittävästi mua.

        Onnellinen olen juuri nyt tällä tavalla.

        Voi kun osasin sen muille selvittää, kukaan muukaan ei oikein ymmärrä ollenkaan tyyliäni. Aina ovat joko naittamassa mua tai säälittelemässä tai tyrkyttämässä seuraansa, joka EI vaan kiinnosta.

        Olen luullut sun tykkäävän sukuloida ja ettei he aiheuta stressiä sinulle.Toivon tapaamisenne menevän hyvin kuitenkin ,voimia paljon.
        Olet vain jämynä ja et passaa liikaa.
        Jaettu "ilo" rentouttaa ,laitat hänet vieraileen muiden sukulaisten luona päivällä ,näin saat itse vähän hengähtää.
        T:n liki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen luullut sun tykkäävän sukuloida ja ettei he aiheuta stressiä sinulle.Toivon tapaamisenne menevän hyvin kuitenkin ,voimia paljon.
        Olet vain jämynä ja et passaa liikaa.
        Jaettu "ilo" rentouttaa ,laitat hänet vieraileen muiden sukulaisten luona päivällä ,näin saat itse vähän hengähtää.
        T:n liki

        Tykkään sukuloida tyttäreni luona toisessa maassa ja lastenlapsiani katsomassa mutta vaan hyvin rajatun ajan.
        Huokaus, joo todella paljon nyt voimia tarvitaakin. Hän on sellainen että tykkää nauttia luonnosta ja minä kirjaimellisesti teen ihan kaiken. Kaikki tulipesät, ruuat tiskit, pedit, yleinen siisteys ja juttelut. Apua ei helvetti, rima on nyt taivaassa selvitä.

        Ei se mihinkään täältä lähde, pitää hakea ja palauttaa autolla.
        Oikeesti ehkä tarkemmin mietittynä mulla tuleekin jotakin..... ikävää mutta näin se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tehdä minut onnelliseksi oikeassa elämässä. Tiedät, kuinka paljon olen sitä odottanut ja kaivannut. Yrittäisin tehdä myös sinut onnelliseksi.

        Täytyy vielä kerran sanoa etten todellakaan tiedä.Tässä on ollut semmonen tilanne että minun mielestäni kaikki mitä sanot täällä passaa tasan kahteen naiseen minuun ja yhteen varattuun.
        Vaaralliseksi tekee se sen että se onkin loppuenlopuksi se toinen.
        No,tärkein pointti olikin tällähetkellä tää etten halua sun lähtevän,oot mun turvasatama.
        T.n liki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sukuloida tyttäreni luona toisessa maassa ja lastenlapsiani katsomassa mutta vaan hyvin rajatun ajan.
        Huokaus, joo todella paljon nyt voimia tarvitaakin. Hän on sellainen että tykkää nauttia luonnosta ja minä kirjaimellisesti teen ihan kaiken. Kaikki tulipesät, ruuat tiskit, pedit, yleinen siisteys ja juttelut. Apua ei helvetti, rima on nyt taivaassa selvitä.

        Ei se mihinkään täältä lähde, pitää hakea ja palauttaa autolla.
        Oikeesti ehkä tarkemmin mietittynä mulla tuleekin jotakin..... ikävää mutta näin se menee.

        12 vuotta.
        10 0000 viestiä lisää tänne.
        Sitten onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko tehdä minut onnelliseksi oikeassa elämässä. Tiedät, kuinka paljon olen sitä odottanut ja kaivannut. Yrittäisin tehdä myös sinut onnelliseksi.

        Sehän tässä alunperin oli etten usko itse tekeväni ketään onnelliseksi häntä ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 vuotta.
        10 0000 viestiä lisää tänne.
        Sitten onnistuu.

        Hajosin totaalisesti mutta näin se menee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sukuloida tyttäreni luona toisessa maassa ja lastenlapsiani katsomassa mutta vaan hyvin rajatun ajan.
        Huokaus, joo todella paljon nyt voimia tarvitaakin. Hän on sellainen että tykkää nauttia luonnosta ja minä kirjaimellisesti teen ihan kaiken. Kaikki tulipesät, ruuat tiskit, pedit, yleinen siisteys ja juttelut. Apua ei helvetti, rima on nyt taivaassa selvitä.

        Ei se mihinkään täältä lähde, pitää hakea ja palauttaa autolla.
        Oikeesti ehkä tarkemmin mietittynä mulla tuleekin jotakin..... ikävää mutta näin se menee.

        Ööö,anteeksi.Hänellä ei ole tietääkseni jälkeläisiä.Ei se haittaa vaikka olisikin.
        Yritähän jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajosin totaalisesti mutta näin se menee 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ainakin onnistuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö,anteeksi.Hänellä ei ole tietääkseni jälkeläisiä.Ei se haittaa vaikka olisikin.
        Yritähän jaksaa.

        Joo kiitti,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vielä kerran sanoa etten todellakaan tiedä.Tässä on ollut semmonen tilanne että minun mielestäni kaikki mitä sanot täällä passaa tasan kahteen naiseen minuun ja yhteen varattuun.
        Vaaralliseksi tekee se sen että se onkin loppuenlopuksi se toinen.
        No,tärkein pointti olikin tällähetkellä tää etten halua sun lähtevän,oot mun turvasatama.
        T.n liki.

        En tiedä kenestä varatusta naisesta puhut, mutta sen tiedän, etten halua sekaantua varattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenestä varatusta naisesta puhut, mutta sen tiedän, etten halua sekaantua varattuun.

        Sulle hyvä.Luulen et hän tietää mistä puhun jos yleenssäkkään enään käy täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12 vuotta.
        10 0000 viestiä lisää tänne.
        Sitten onnistuu.

        En ole ollut täällä pitkäännenkä viestitellyt paljo mitään ,enkä aloituksia tehnyt montaakaan.
        T:ap nainen liki
        Ps.oon ollut noin vuoden lukemassa pääasiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään sukuloida tyttäreni luona toisessa maassa ja lastenlapsiani katsomassa mutta vaan hyvin rajatun ajan.
        Huokaus, joo todella paljon nyt voimia tarvitaakin. Hän on sellainen että tykkää nauttia luonnosta ja minä kirjaimellisesti teen ihan kaiken. Kaikki tulipesät, ruuat tiskit, pedit, yleinen siisteys ja juttelut. Apua ei helvetti, rima on nyt taivaassa selvitä.

        Ei se mihinkään täältä lähde, pitää hakea ja palauttaa autolla.
        Oikeesti ehkä tarkemmin mietittynä mulla tuleekin jotakin..... ikävää mutta näin se menee.

        Sairastutko?


    • Anonyymi

      RöllNalle auttaa

      • Anonyymi

        En tunne.Kuten aloituksessa sanoin lähden itsekin sitten jos hän lähtee.
        T:n liki.
        Ps.Älä ainakaan kolmeen kuuhun lähde jos oot jo menossa.


    • Anonyymi

      No tarkempi tunniste olisi paikallaan jotta sillä olisi aikataulullista vaikutusta liikkeisiini 🚶🏻‍♂️Tuskin olet kaipaamani kuitenkaan.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan mikään vanha,eikä parisuhteessa,eikä koiraa lemmikkinä.


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa tilata aika lääkäriltä heti aamulla!

      • Anonyymi

        Mille lääkärille?Miksi?


    • Anonyymi

      Eläinlääkäri Muiluko

    • Anonyymi

      Korjaan vähän ettei väärin käsityksiä tuu.
      T on terveisin,
      ei nimi.
      T:n liki

    • Anonyymi

      Aikoinan on luvattu että en jätä...

      • Anonyymi

        En jätä. Kunnes kuolema meidät erottaa hani💋


    • Anonyymi

      Jos on hätä

      • Anonyymi

        Hätä ei lue lakia on mun motto,tietenkin sun silloin täytyy lähteä.
        En estä.
        T:n liki


    • Anonyymi

      Jokainen tietää sen.

    • Anonyymi

      Erään ei tarvitse pelätä

    • Anonyymi

      Lähden...lähde mukaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe