Mitä tehdä

Anonyymi-ap

10 yhteistä vuotta takana. On katto pään päällä ja lapset. Jotain kuitenkin puuttuu ja se puutos vaikuttaa jo jokapäiväiseen tekemiseen. Vituttaa, masentaa, välillä kaikki tuntuu ihan turhalta ja ei jaksaisi yrittää, koska se on turhaa. On juteltu, olen pyytänyt, olen ehdottanut, olen koittanut järjestää jotain..mutta ei. Seksi on samaa tylsää pimeässä peiton alla. Haluaisin jotain muuta, haluaisin elää, haluaisin kokea, haluaisin tuntea olevani haluttu, haluaisin että joskus aloitteen tekisi joku muu kuin minä. Asioista on puhuttu, mutta avopuoliso ei halua, ei uskalla. Tästä koko hommasta on tullut taakka jota kannan päivästä toiseen saamatta mitään. Haluaisin elää elämän katumatta jälkeenpäin, että asioita jäi tekemättä ja kokematta. Onko huono tai lähes olematon seksielämä tarpeeksi hyvä syy laittaa lusikat jakoon ja etsiä jotain muuta? Kokemuksia kenelläkään? Kiitos asiallisista vastauksista. -m40+

18

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      valitettavasti mulla on samatilanne mut jo ikää senverran et kai täytyy vaan hyväksyä tää

    • Anonyymi

      Meillä seksi loppui 8 vuotta sitten, sitä ennen kaikki toimi. Haettiin yhdessa vierasta vaimolle asunto vaunulle panemaan myös vaimo panetti työ matkalla hotellissa. Paloi loppuun kun työ narkomaani on, opiskeli uuden ammatin hetken rauhoittui sama jatkuu. Kasvoimme jotenkin erilleen 8 vuoden aikana, uskaltanut vielä ehdottaa etsis rakastajan joka laukaisisi seksin kotonakin. Varmaan monia kaltaisiani miehiä sekä naisia kärvistelee kotonaan saman asian kanssa. T. Parina ilman läheisyyttä.

      • Anonyymi

        Läheisyys teillä meni kun aloit jakaa vaimoas vieraille mu onnea on se tapa elää helvettiä noinkin kannatyiko miltä tuntuu nyt valinnan seuraukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisyys teillä meni kun aloit jakaa vaimoas vieraille mu onnea on se tapa elää helvettiä noinkin kannatyiko miltä tuntuu nyt valinnan seuraukset

        Ole sinä palstaneitsyt hiljaa. Sinun mielipidettä ei kuuntele kukaan kun et osaa edes kirjoittaa ymmärrettävää suomea


    • Anonyymi

      Olet valinnut väärin. Jos elämäsi on kuten kuvailit, ette sovi toisillemme. Miten päädyit huonoon valintasi? Tyhmyydestä kärsii. Kärvistele loppuelämäsi huonon seksin ja sen puutteen kanssa. Tuskin sinussa on miestä laittaa lusikat jakoon. Pilaat mielummin teidän molempien loppuelämän. Et tehnyt valintasi rakkaudesta. Taidat olla raukkamainen luonne ja elät sen kanssa kurjan elämän. Sitä saa mitä tilaa. Onnea tyhmyydestä 🤣

      • Anonyymi

        Ihastuin tavatessamme vaalee kaunis blondi, iloinen joka sukulaisille ja ystäville esitti olen maailman paras mies. Vuoden yhteis elon jälkeen asiat alkoi muuttua, koti työt jäi minulle osannut enää keskustellakkaan ettei huomatellut lauseitani. Kävinkin ammatti auttajan pakeilla jospa minussa vika, analyysi parin kerran jälkeen oli, olen mennyt yhteen narssistin kanssa. Kehotti miettii eroamista päätin katson tän loppuun, tieto vahvisti omaa sisintä jopa positiivisella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin tavatessamme vaalee kaunis blondi, iloinen joka sukulaisille ja ystäville esitti olen maailman paras mies. Vuoden yhteis elon jälkeen asiat alkoi muuttua, koti työt jäi minulle osannut enää keskustellakkaan ettei huomatellut lauseitani. Kävinkin ammatti auttajan pakeilla jospa minussa vika, analyysi parin kerran jälkeen oli, olen mennyt yhteen narssistin kanssa. Kehotti miettii eroamista päätin katson tän loppuun, tieto vahvisti omaa sisintä jopa positiivisella tavalla.

        Ihastumisen tunne ei riitä avioliittoon. Pitää rakastua niin että tuntuu ja kolahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumisen tunne ei riitä avioliittoon. Pitää rakastua niin että tuntuu ja kolahtaa.

        Siitä tunnistaa oikean kun salama iskee ja kovaa.


    • Anonyymi

      Seksi on on ottanut mielessä yliotteen! Maailmassa on paljon muutakin, mutta jos ajatukset pyörii pillussa 24 h vuorokaudessa, niin ihminen sekoaa!

      • Anonyymi

        Nuo kaksi ovat varmasti muutoinkin eri paria kuin seksin suhteen. Eivät ole toisilleen sopivia. Ovat tehneet väärän valinnan kun menivät yhteen.


    • Anonyymi

      Naisen seksuaalisuus alkaa latistumaan/vähenemään ±32v tienoilla siten että sen selvästi huomaa, ja päättyy kokonaan samoihin aikoihin kun hänen lisääntymiskyky päättyy, joka tapahtuu ± 37v tienoilla. Sen jälkeen kun lisääntymiskyky on päättynyt alkaa vaihdevuodet ja siis vaihdevuosivaivat jotka kestävät luokkaa 4-8 vuotta. Vaihdevuosien alkaminen tarkoittaa että seksi päättyy eikä enää koskaan palaudu.

      Menopaussi kirjataan sen jälkeen kun vaihdevuodet ovat päättyneet, jonka määritelmä on että pisaraakaan kuukausivuotoa ei ole havaittu viimeisen 12kk aikana. Menopaussilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin harhauttaa miehiä uskomaan että nainen olisi seksuaalinen aina siihen asti, Suomessa menopaussin keskiarvoikä on 51v. Todellisuudessa ongelmat alkavat pahoina jo useita vuosia tai yli vuosikymmen aiemmin, kun niin sanotut vaihdevuosivaivat alkavat, joiden ensioireina pidetään "kuumia aaltoja".

      • Anonyymi

        Et ole lukenut uudempia tutkimuksia. On naisia jolla seksihalut pysyvät vaihdevuosissa ja jopa niitä joilla seksihalut kasvavat. Olet liian yksioikoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole lukenut uudempia tutkimuksia. On naisia jolla seksihalut pysyvät vaihdevuosissa ja jopa niitä joilla seksihalut kasvavat. Olet liian yksioikoinen.

        On myöskin esimerkiksi kaksipäisiä ihmisiä, mutta heitäkään ei kovin suurta joukkoa.

        Kuvaukseni esittää keskiarvoa. Kun mies valitsee elämänkumppania, hänen on paras ottaa huomion, että on olemassa naisia joilla ongelmat alkavat paljonkin aiemmin. Ja hylätä täysin se mahdollisuus että valintansa voisi osua sellaiseen naiseen jolla ongelmat alkavat myöhemmin.


    • Anonyymi

      Oman puolison kanssa oli vastaavia ongelmia. Hän aloitti lasten tulon jälkeen hormonaalisen ehkäisyn ja siitä alkoi jyrkkä alamäki, jolle ei sitten millään näyttänyt tulevan loppua. Nyt nelisen vuotta ehkäisyn vaihdosta ja olen saanut vaimoni takaisin omana itsenään. Vaimon kanssa asiasta puhuimme ja hän ei itse edes asiaa tajunnut Hormonipäissään. Että mikäli käyttää hormonaalista ehkäisyä, lähtisin varovasti ehdottamaan sen vaihtoa vähemmän demonisoivaan vaihtoehtoon.

      • Anonyymi

        Tuokin on totta. Hormonaalinen ehkäisy toimii niin, että se pitää naisen biologian sellaisena kuin hän olisi raskaana. Siis, halut poistuvat, nainen lihoo muodottomaksi ja se vähäinenkin loogisuus katoaa aivoista.

        Kirja joka miesten kannattaa lukea: "Tällainen on aivosi kun nainen on hormonaalisella ehkäisyllä: yllättävää tiedettä naisista, hormoneista ja tahattomien seurausten laista (englanninkielinen painos)", Sarah Hill, https://www.amazon.de/-/en/Sarah-Hill-ebook/dp/B07MYLLP21/

        Ap kuitenkin on 40+, jos vaimo on samaa luokkaa, niin luultavammin kyseessä on vaihdevuosiongelmat.


    • Anonyymi

      Väittäsin että jokaisella pitkässä parisuhteessa olleella parisuhteessa kun tulee se arki ennen pitkää se että naisesi on arka mietippä tarkkaan kuinka häntä olet itse kohdellut

      • Anonyymi

        Ei muuten tule. Olet elänyt rakkaudettomissa suhteissa kun sanot noin. Et tiedäkään .........!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten tule. Olet elänyt rakkaudettomissa suhteissa kun sanot noin. Et tiedäkään .........!

        Totta, "arki" ei tullut koskaan eteen. Mutta sitten kun erotiikka, seksileikit ja seksi loppui (meni kelvottomaksi), tuli vastaan ero. Kolmannen kerran jälkeen päätin perehtyä syihin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe