Olisit saanut minut naisen

Anonyymi-ap

Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hitaasti. Pidit yhteyttä harvoin. Saattoi mennä päiviä ja joskus viikkoja ennen kuin kuulin sinusta mitään.

Etenit varovaisesti, miksi?

62

1783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En luottanut

      • Anonyymi

        Oliko sulla oma trauma miksi et luottanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla oma trauma miksi et luottanut?

        En kokenut sun olevan luotettava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kokenut sun olevan luotettava

        En se minä ollu vaan naapurin Ville. Samahan se on sille oli Kalle tai Ville kun yhteinen oot ollu kaveruksille..🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kokenut sun olevan luotettava

        Siihen vaaditaan tekoja ollakseen totta, mutta ei ollut niin. Jos koet jotain se tulee sun sisältä päin omista traumoista. Onko sua kenties petetty joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla oma trauma miksi et luottanut?

        Yleensä näin, ei usko ja pelkää liikaa sitä, että kaikki lopulta kaatuu omaan niskaan? Epäonninen ei usko hyvään, epäilee kaikkea hyvää omalla kohdallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen vaaditaan tekoja ollakseen totta, mutta ei ollut niin. Jos koet jotain se tulee sun sisältä päin omista traumoista. Onko sua kenties petetty joskus?

        On kahden eri naisen toimesta kummankin kanssa mulla on lapsi en silti ole luottamatta toiseen ennen kuin toinen itse pettää luottamuksen siitä olen taas sanonu et itse en edes vaivautus yrittään saamaan luottamustani takaisin


    • Anonyymi

      Ilman muuta näitä naisena esiintyvän massapostaavan äijän juttuja kun lukee niin viisautta ei vaan voi estää👍

      • Anonyymi

        Ja jos humisee korvissa, niin kas ottaa pään pois haitarista ja miettii miten voisi elää toisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos humisee korvissa, niin kas ottaa pään pois haitarista ja miettii miten voisi elää toisin

        Itseään kusettavat piinatut sielut on vähän vanha juttu jo. Osa kolme


    • Anonyymi

      Jos se on varattu.

      • Anonyymi

        Muista nyt jatkaa tätä niin kultivoitunutta arvauskerhoa trollaavalle miehelle sönköttäen


    • Anonyymi

      Minua vainottu vuosia ja en halua kaivatulle ongelmia sillä mua stalkataan ja laitteet hakkeroidaan.
      Minulle on sanottu että minut tuhotaan.

      • Anonyymi

        Vais niin, minua on kohdeltu samoin😞, mutta en siitä kyllä tänne kirjoittelisi tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vais niin, minua on kohdeltu samoin😞, mutta en siitä kyllä tänne kirjoittelisi tämän enempää.

        Juu en.Mitäpä se hyödyttäisi.?


      • Anonyymi

        Lopetan nyt tään p*ska palstan.En käy enään lukemassakaan.
        Tekee pahaa katsoa kun alkoi taas ne yhet sen flirttailun keskenään aamuyöllä kun toinen jäi lomalle omien sanojensa mukaan.
        Korventaa niin sydän alaa takuulla on minun kaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan nyt tään p*ska palstan.En käy enään lukemassakaan.
        Tekee pahaa katsoa kun alkoi taas ne yhet sen flirttailun keskenään aamuyöllä kun toinen jäi lomalle omien sanojensa mukaan.
        Korventaa niin sydän alaa takuulla on minun kaivattu.

        Enimmäkseen sinä mies möliset aivan keskenäsi öisin näitä tarinoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan nyt tään p*ska palstan.En käy enään lukemassakaan.
        Tekee pahaa katsoa kun alkoi taas ne yhet sen flirttailun keskenään aamuyöllä kun toinen jäi lomalle omien sanojensa mukaan.
        Korventaa niin sydän alaa takuulla on minun kaivattu.

        Ei täällä ketään sun tuttuja ole. Turha luulla!


    • Anonyymi

      Sinulla oli liikaa miehiä helmoissa roikkumassa.

      • Anonyymi

        Se oli sinun luulo omassa päässäsi. Mielikuva ja sinun omat pelot aiheuttaneet?

        Joku kommentoi johonkin että tuolloinko maskuliininen mies heittää hanskat tiskiin, jos joutuisi vähän itse näkemän eforttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli sinun luulo omassa päässäsi. Mielikuva ja sinun omat pelot aiheuttaneet?

        Joku kommentoi johonkin että tuolloinko maskuliininen mies heittää hanskat tiskiin, jos joutuisi vähän itse näkemän eforttia.

        Jos haluat mieheltä ennen suhdetta perinteisiä sukupuolirooleja, eli naisen jahtaamista, niin sitten toimit suhteen aikana omalta osaltasi myös niiden mukaan, eli pyykkikone, imuri ja tiskirätti ovat hyviä ystäviäsi, päätösten hetkellä olet vaiti jne.

        Kummin siis haluat? Perinteinen roolitus vai moderni? Et voi valita molemmista vain mieluisimpia osia.


      • Anonyymi

        Tällaiseen palstamiehen tekstiin sitten jokellat jotain omiasi? Onnea vaa sulleki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat mieheltä ennen suhdetta perinteisiä sukupuolirooleja, eli naisen jahtaamista, niin sitten toimit suhteen aikana omalta osaltasi myös niiden mukaan, eli pyykkikone, imuri ja tiskirätti ovat hyviä ystäviäsi, päätösten hetkellä olet vaiti jne.

        Kummin siis haluat? Perinteinen roolitus vai moderni? Et voi valita molemmista vain mieluisimpia osia.

        Terve maskuliinisuus ei edes ehdota tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve maskuliinisuus ei edes ehdota tuollaista.

        Mikä vitun "terve maskuliinisuus"?

        Nytkö maskuliinisuuskin on "terveellistä"?

        Naurattaa teidän pikku munanlutkattien ja nössömunien jutut täällä.

        Jos nainen ei osaa tehdä aloitetta vaikka kuinka itkee sen perään ja römpöttää kotitöistä HÄN ON VITUN HYÖDYTÖN.

        ihmisenä sekä naisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat mieheltä ennen suhdetta perinteisiä sukupuolirooleja, eli naisen jahtaamista, niin sitten toimit suhteen aikana omalta osaltasi myös niiden mukaan, eli pyykkikone, imuri ja tiskirätti ovat hyviä ystäviäsi, päätösten hetkellä olet vaiti jne.

        Kummin siis haluat? Perinteinen roolitus vai moderni? Et voi valita molemmista vain mieluisimpia osia.

        Naiset haluavat nykyään oikeuksia ja murskata perinteiset sukupuoliroolit. Sitten kun puhutaan parisuhteista, niin se pitää jättää tämän ulkopuolelle. Miksi? Koska se vaatisi naisiltakin jotain. Halutaan rusinat pullasta. Sitä perustellaan sitten sillä, että kyllä näitä luolamiehiä vielä löytyy jotka heitä somessa ja muualla kuolaavat. Mutta monesti ne ei kelpaakkaan.

        Vähän vaan herättelisin näitä naisia jotka passiivisena odottavat ja leikkivät samaan aikana vaikeasti tavoiteltavaa sellaistenkin edessä, joista ovat itse kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluavat nykyään oikeuksia ja murskata perinteiset sukupuoliroolit. Sitten kun puhutaan parisuhteista, niin se pitää jättää tämän ulkopuolelle. Miksi? Koska se vaatisi naisiltakin jotain. Halutaan rusinat pullasta. Sitä perustellaan sitten sillä, että kyllä näitä luolamiehiä vielä löytyy jotka heitä somessa ja muualla kuolaavat. Mutta monesti ne ei kelpaakkaan.

        Vähän vaan herättelisin näitä naisia jotka passiivisena odottavat ja leikkivät samaan aikana vaikeasti tavoiteltavaa sellaistenkin edessä, joista ovat itse kiinnostuneita.

        ” Naiset haluavat nykyään oikeuksia ja murskata perinteiset sukupuoliroolit. ” Voimia bro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve maskuliinisuus ei edes ehdota tuollaista.

        Joo on sillai realiteetit muutenki ehkä hallussa mitä ja millai voi ehdotella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluavat nykyään oikeuksia ja murskata perinteiset sukupuoliroolit. Sitten kun puhutaan parisuhteista, niin se pitää jättää tämän ulkopuolelle. Miksi? Koska se vaatisi naisiltakin jotain. Halutaan rusinat pullasta. Sitä perustellaan sitten sillä, että kyllä näitä luolamiehiä vielä löytyy jotka heitä somessa ja muualla kuolaavat. Mutta monesti ne ei kelpaakkaan.

        Vähän vaan herättelisin näitä naisia jotka passiivisena odottavat ja leikkivät samaan aikana vaikeasti tavoiteltavaa sellaistenkin edessä, joista ovat itse kiinnostuneita.

        Samoilla linjoilla, passiiviset naiset tekee juuri tuota, siis odottavat toisen tekevän kaiken.
        Leikkivät ja pelleilevät toisen kustannuksella.
        Huomio kyllä kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Naiset haluavat nykyään oikeuksia ja murskata perinteiset sukupuoliroolit. ” Voimia bro

        Hyvä nostaa yksi lause irralleen kontekstista.

        Ei siinä ole mitään väärää, että näin on. Herää vain kysymys, että miksi nämä hommat toimii ainoastaan yhteen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä nostaa yksi lause irralleen kontekstista.

        Ei siinä ole mitään väärää, että näin on. Herää vain kysymys, että miksi nämä hommat toimii ainoastaan yhteen suuntaan.

        Siksi koska on niin paljon selkärangattomia miehiä jotka juoksevat laaduttomien naisten perässä kun vain saavat silloin tällöin koiratempuillaan hieman piparia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska on niin paljon selkärangattomia miehiä jotka juoksevat laaduttomien naisten perässä kun vain saavat silloin tällöin koiratempuillaan hieman piparia.

        Sinun pienessä maailmassas hommat pyöris noin? Olisiko joku pakkoajatus kyseessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pienessä maailmassas hommat pyöris noin? Olisiko joku pakkoajatus kyseessä

        Mutta tästähän vois olla hyvä kaivella sitten jo ihan huolella verta nenästään ja kehitellä aivan uskomattomia skeemoja ja ikäänkuin verkostoitua kestämättömällä tavalla, että mäin minä arvot nyt vaan koen hui hai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla, passiiviset naiset tekee juuri tuota, siis odottavat toisen tekevän kaiken.
        Leikkivät ja pelleilevät toisen kustannuksella.
        Huomio kyllä kelpaa.

        Mutta sitten kun on aktiivinen, mutta jostain syystä vastenmielinen nainen, niin voi kauhia mikä älämölö siitä syntyy.


    • Anonyymi

      Ei ollut mun aloitus.😊

      • Anonyymi

        😂😂😂tirsk


      • Anonyymi

        Luojan kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂tirsk

        Sinä pimatsuikka se et Hevillä luovuta tämän miehen provoissa spinnaamisen suhteen


      • Anonyymi

        Tinat pöytään ja hopeat


    • Anonyymi

      En luottanut siihen, että olisit ollut tosissasi.

    • Anonyymi

      En halunnut. Heippa. 👋

      • Anonyymi

        Heippa säri yk


    • Suurin jarruttava tekijä ainakin itsellä on tommosessa tapauksessa se, että jos ei voi olla statuksesta 💯 varma, niin ei lähde sotkemaan mitään kuvioita. Jos näyttää että taustalla pyörii kenties joku juttu, mikä ei ole kunnolla taputeltu finaaliin, niin ei voi kun edetä oikein mihinkään. Joutuu odottelemaan sitä selkeää etenemismerkkiä tai vaihtoehtoisesti perääntymään.

      🐻

    • Anonyymi

      Opettavainen tarina!!! Joskus todella asioilla on taipumus pitkittyä ja jäädä ilmaan roikkumaan. Aina ei kyse ole tarkoituksellisesta venyttämisestä vaan epävarmuudesta ja toisen tunteiden epätietoisuudesta. Varovaisuus johtuu yleensä kummankin käytöksestä, peilataan toisiaan ja tehdään vääriä tilanne arvioita. Ihastuminen saa alkumetreillä ihmisen rohkaistumaan ja käyttäytymään tuttavallisesti, ajan kuluttua jos suhdetta ei ole syntynyt, ihminen lannistuu ja menettää itseluottamuksensa, koska alkaa epäilemään ettei toinen haluakaan häntä tai ei arvosta häntä suhteeseen. Usein on syynä jokin asia jonka menettäminen tuntuu liian kalliille, ja siksi pidetään toinen hieman kauempana, että voi itse hallita tunteitaan tai tilannettaan. Silloin kun tilanne alkaa näyttämään epämääräiseltä, kannattaa ehkä miettiä, onko näin alkanut suhde enää jatkamis kelpoinen tai kuuluuko siihen rakkautta? Silloin kun aidosti välitetään toisesta, ihastutaan ja kaivataan toista, tilanne muovautuu painollaan ja hentoisilla lähestymisyrityksillä kummankin tahdon mukaiseksi. Rakkaudessa parasta on hetki, kun pussaan oman kauneimman aarteensa vielä kerran ennen nukkumaan menoa.


      https://youtu.be/qnkuBUAwfe0

    • Anonyymi

      Naisethan tykkää kun tehdään hitaasti, ja vielä moneen kertaan? 🤨

    • Anonyymi

      Haluan naisen joka tykkää ja haluaa minut. Sinä et tykännyt ja vielä vähemmän halusit. Selvästi nautit tästä tilanteesta.

    • Anonyymi

      En ole saanut sinulta yhtään suoraa signaalia 💁🏼‍♀️
      Meidän tilanteessamme oli vaarallista toimia suoraan.

    • Anonyymi

      Saat musta vainmon, kauniin ja kainon..

    • Anonyymi

      En tiedä sinusta, mutta antakaa vähän armoa toisillenne, sekä itsellenne!

      Signaalit menevät joskus ristiin ja niiden tulkinta väärille urille monistakin eri syistä, joista vähäisin ei ole se, että signaalin vahvuus ja rakkauden kieli vaihtelevat ihmisten välillä. Yleensä naiset eivät ymmärrä miesten signaaleja kovin hyvin ja miehet eivät ymmärrä naisten heikkoja signaaleja ollenkaan. On tutkittu tosiasia, että mies usein tulkitsee pelkän ystävällisyyden ihastukseksi, ja monet tämän asian kanssa näppinsä polttaneet ovat jo pikkupoikana oppineet varomaan tyttöjen kanssa liikoja lepertelemästä.

      Sitten on vielä muuttuvat sovinnaisuuskäsitykset lähestymisasioissa, varsinkin jos ollaan samassa työyhteisössä, eikä useimmat halua työpaikan puheenaiheeksi olemalla vuoden limaisin ahdistelija.

      Jotkut haluavat ystävyyttä ja toiset rakastuvat. Jotkut ehkä pelkäävät menettävänsä sen ystävän, jos tunnustaa rakkauden!

      Mä suosittelen silti suoraa puhetta, niin ei tarvitse jäädä arvailemaan, koska se voi pitkittyessään viedä järjen!!!

      Itsekin olin varovainen, mutta lopulta juuri ennen kuin multa oli järki mennä, sanoin rakastavani häntä. Kerran se vain kirpaisi, mutta mikä helpotus oli saada kammettua se järkäle sydämeltä, eikä enää tarvinnut puntaroida, että voisiko hän sittenkin pitää minusta.

      No, sen verran mä hidastelin, että mä ehdin rakastua häneen ja se ei sammunut, mutta kevyempää siellä sydänalassa silti on. Joskus ehkä vähän testailin(mikä nyt hävettää) varovasti, ja yritin ohjata keskustelua käsittelemään tunnepuolta, johon hän sanoi nopeasti, ettei halua enää miestä, tai ettei usko rakkauteen. Mutta mä uskon, että meidän ystävyys on pystynyt jatkumaan mun tunteista huolimatta juuri siksi, että mä kerroin ne!

    • Anonyymi

      etkö vieläkään ymmärrä ei kysymys ole sinun saamisesta.

    • Anonyymi

      Mä halusin. Sä toppuuttelit. Päättelin, ettet halunnut.

    • Anonyymi

      Mä en jätä mitään epämääräiseksi tai epäselväksi mu ei liene minun ongelma miten toinen asian ymmärtää

      • Anonyymi

        Vähän ylimielinen asenne, varsinkin noin epäselvästi kirjoittavaksi.


      • Anonyymi

        Se on se miten sä koet sen, mutta mitä viestit käytökselläs muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se miten sä koet sen, mutta mitä viestit käytökselläs muille

        Kyllä tuo nyt niin epäselvää tekstiä on, että minun mielestäni kyllä ihan turhaan tuossa rehentelit selväsanaisuudellasi ja vielä ylläpidät tuota ylimielistä evvk-asennettasi.


    • Anonyymi

      Jos lusikalla annetaa ei kauhalla voi vaatia..
      Ei vaineskaa, halusin varmistaa et oot täyspäine..et ollu.

    • Anonyymi

      Luultavasti siksi kun sillä oli toinen ihan sama se on teillä naisilla et turha tuosta on vikistä olen jo oppinu tähän ikään paljonkin naisten käytöksestä varsinkin mua kun on naiset yleensä poikkeuksetta syyttäny siitä mitä itse tekevät

      • Anonyymi

        Minusta tuntuu ettei ne sinun naistesi syytökset ihan poikkeuksetta tyhjästä ole sinullekaan tullut kuvittelet tekemistesi olevan hyväksyttäviä itsellesi auta armias jos…..


      • Anonyymi

        Samoin kans kokenut ja erikoisinta syyllistäminen valheisiin perustuen? Luottamus? Sitä tuntuu olevan vaikea rakentaa naisten kanssa, kohdannut aikamoista peluria itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kans kokenut ja erikoisinta syyllistäminen valheisiin perustuen? Luottamus? Sitä tuntuu olevan vaikea rakentaa naisten kanssa, kohdannut aikamoista peluria itsekin.

        Oletko itse täysin virheetön ?


      • Anonyymi

        Tuo on uskomus joka ei pidä paikkaansa. Ajatukset on ajatuksia mutta ne ei ole yhtä kuin totuus. Sabotoit tuolla kaikki suhteesi. Korostat naisten käytöstä halventavaa sävyyn. Oletko koskaan uskaltanut katsoa omaan peiliisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse täysin virheetön ?

        Enemmänkin väärin ymmärretty. Kukaan ei ole täydellinen, mutta jos ne toisen virheet on sellaisia, joita vaikea hyväksyä, silloin on vaikeaa niistä päästä sopuunkaan?


    • Anonyymi

      En ollut kiinnostunut,halusin toisen en sinua.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe