Missä Mikkelissä hyvät runkkupaikat lomalla
Runkkupaikat
15
2117
Vastaukset
- Anonyymi
tornimäki
- Anonyymi
Ei missään sulle nyrkkikyllikki
- Anonyymi
Tornimäki, siinä mastolla. Siellä löytyy runkku ja muutakin seuraa
- Anonyymi
Hyppää tornista hönö
- Anonyymi
Karkealammen p paikka m 57
- Anonyymi
Kyyhkylän uimaranta ja tornimäki, noissa kummassakin on runkku ja muutakin seuraa löytynyt.
- Anonyymi
Kuka haluis ottaa suihin Mikkelissä m 55
- Anonyymi
Kävin just karkkarilla autossa runkkaamassa
- Anonyymi
Mihin kannattas 19vuotiaan mennä runkulle? Posliinikulli löytyy.
- Anonyymi
Tornimäellä löytyy seuraa, hieman vanhempaa tosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tornimäellä löytyy seuraa, hieman vanhempaa tosin.
Miten se homma oikein toimii? Saako siellä apukäsiä 😅
- Anonyymi
En ole asunut Mikkelissä 25 vuoteen mut ennen kävin aina Kaihun uimakopissa runkkailee. Sit spermasella munalla uimaan niin tuli puhdasta.
Jäin myös useasti kiinni tästä. Siksi piti muuttaa.- Anonyymi
Mut paras muisto oli kun otin yheltä Rouskulta suihin ja hän minulta. Oltiin nuoria teinipoikia silloin. Mitähän Nikolle nykyään kuuluu 🤔
- Anonyymi
Rokkalan K-marketin parkkiksella runkkaillaan toisiamme Jonnen kaa.
- Anonyymi
Mulla käyny yx ukm imemässä otti kaikki suuhun sai imee myös sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675