Missä Mikkelissä hyvät runkkupaikat lomalla
Runkkupaikat
15
1506
Vastaukset
- Anonyymi
tornimäki
- Anonyymi
Ei missään sulle nyrkkikyllikki
- Anonyymi
Tornimäki, siinä mastolla. Siellä löytyy runkku ja muutakin seuraa
- Anonyymi
Hyppää tornista hönö
- Anonyymi
Karkealammen p paikka m 57
- Anonyymi
Kyyhkylän uimaranta ja tornimäki, noissa kummassakin on runkku ja muutakin seuraa löytynyt.
- Anonyymi
Kuka haluis ottaa suihin Mikkelissä m 55
- Anonyymi
Kävin just karkkarilla autossa runkkaamassa
- Anonyymi
Mihin kannattas 19vuotiaan mennä runkulle? Posliinikulli löytyy.
- Anonyymi
Tornimäellä löytyy seuraa, hieman vanhempaa tosin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tornimäellä löytyy seuraa, hieman vanhempaa tosin.
Miten se homma oikein toimii? Saako siellä apukäsiä 😅
- Anonyymi
En ole asunut Mikkelissä 25 vuoteen mut ennen kävin aina Kaihun uimakopissa runkkailee. Sit spermasella munalla uimaan niin tuli puhdasta.
Jäin myös useasti kiinni tästä. Siksi piti muuttaa.- Anonyymi
Mut paras muisto oli kun otin yheltä Rouskulta suihin ja hän minulta. Oltiin nuoria teinipoikia silloin. Mitähän Nikolle nykyään kuuluu 🤔
- Anonyymi
Rokkalan K-marketin parkkiksella runkkaillaan toisiamme Jonnen kaa.
- Anonyymi
Mulla käyny yx ukm imemässä otti kaikki suuhun sai imee myös sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738