😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisin ostaa uudenkin. Toisaalta taas voin kuljeskella nyt vapaammin, kun ei ole koiraa. Joten ehkä aikataulutan hommat niin, että käyn ensi viikon alussa kotona pesemässä pyykin samalla kun haen retkisuihkun.
Päivän kohokohta -puhelinmyyjä torpattu!
Monta kassillista turhaa tavaraa
8
213
Vastaukset
Tuli tuosta liikkumisesta mieleen, että ihana Bryan Adams (64v) esiintyy Tampereella❤
En vaan voi yksin mennä kuuntelemaan, kun biisit osuu niin tunteisiin.
Bryan Adams - Straight From The Heart
https://youtu.be/ImCTOtOJyi0- Anonyymi
Eilen soitti. Soi vain joitakin sekunteja. Aivan kuin se joku vatun puhelinmyyjä tai mikä olikaan olisi soittanut vain väkipakon edessä ja äkkiä katkaissut puhelun. Ei siinä, en olisi vastannutkaan. Introvertti burgeri puhelinmyyjä = Täydellinen myyntimies. Tai pikemminkin "myyntihenkilö" r4sismin kitkemiseksi 🤭. Kun on esimies niin on oltava myös esinainen. Esihenkilö on niiden lapsi. Eikös naisia kutsutakin nahoiksi 🤔? Eli esinainen on täten (niin, no, kyllähän nää tiijät 😉). Röllään siksi koska nimimerkkini kertokoon totuuden. - Elämään tympääntynyt -.
Mun oli pakko keskustella, kun kännykän liittymä oli mennyt vanhaksi. Puoli tuntia se yritti tehdä lisämyyntiä. Lopuksi uskoi ja sain pelkän kännyliittymän edullisesti. En kai minä taloyhtiön netistä ala mitään maksamaan, kun se kuuluu vuokraan.
- Anonyymi
Kyllä koiran kanssa elämä on mukavampaa. On lenkkikaveri, eikä tarvitse pelätä kummituksiä yöllä jos on vähän syrjäisemmässä paikassa.
- Anonyymi
Joo koira jos älähtää niin sillon se vaa säikähtää, on niillä myös mulkkututkaaki monesti
Sanos muuta. Edellinen koira oli vahtien vahti. Sen ohi ei meille tullut kukaan. Koira on siitäkin kiva, että aina joku kotona yhtä iloisena ottaa vastaan vei vaikka vaan roskat. Olen jo ikävissäni alkanut katsomaan koiria netistä. Viipurin tuontikoirissa oli niin samanoloisia, kuin mun Viipurin tyttö oli.
- Anonyymi
Persesuihku on hyvä.
Sivistyneemmät kutsuvat sitä bideesuihkuksi. Retkisuihku on siitä hyvä, että sen voi kuljettaa vaikka ulkohuussiin. Veden se ottaa vaikka ämpäristä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171653
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3071337- 201288
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854