että yhä enemmän ihmisiä on joutunut köyhyysrajalle ja syrjäytymisriskiin.
Vastaukset 27
- Anonyymi
Nämä köyhät ja syrjäytyvät ovat kylläkin edellisen hallituksen jäljiltä.
Eivät ole Orpon hallituksen toimien tulosta.- Anonyymi
tuppurainen ja lindt maan ovat kaikkien inhoamia syrjaytettyjä sirkus pelejä
- Anonyymi
Sirkkeli-Purra on syypää.
- Anonyymi
ne jotka ovat valinneet lindt maanisen elämän menettävät globalisaatiossa kaiken
lidt man itse on kouluja käymätön loppu tutkintoa suorittamaton kradua teke mätön asian tuntia joka enään pystyy esittämään factoiksi naamioituneita naurettavuutksia jotka itkettävät elleivät naurattaisi - Anonyymi
Oikeisto hallitus luotsaa tietä hyvinvointiin.
- Anonyymi
Sossut turmion tiellä.
- Anonyymi
Eiköhän köyhyys ole menneitten vuosien tulosta. Tulonsiirroilla on eletty jo vuosia, joka on aiheuttanut sen, että moni mahdollisesti pienen palkan saava on jäänyt tuloloukkuun ja jäänyt mieluimmin tuilla elämään.
- Anonyymi
Haukkuminen ei ole mitään keskustelua.
- Anonyymi
Persu ymmärtää asiallisen kritiikin haukkumiseksi.
Muistelkaa persut omia ala-arvoisia kommenttejanne
Sanna Marinista ja hänen hallituksestaan, joita syyditte
palstalle liukuhihnalta joka päivä ja vieläkin jaksatte,
vaikka teidän kauhukbinettihallituksenne on aiheuttanut
tuhoa jo toista vuotta.
Kritisoikaa sitä vaihteeksi.
- Anonyymi
Britanniassa konservatiivit aiheuttaneet köyhyyttä samalla tavalla mitä meillä on tapahtumassa, tämä hallitus korjaa tasetta leikkaamalla unohtaen talous kasvun, hyödyn korjaa rikkaat.
- Anonyymi
Sohlaamisen seurauksena britanniassa jopa työnantajien edustajat kehoittavat äänestämään vasemmalta :))
- Anonyymi
Nyt on taas yksi palstan paskanjauhaja tehnyt aloituksen jossa ei ole päätä ei häntää.
Uskooko tuo törppö itse noihin väitteisiin.
Surullisen hölmö hemmo.- Anonyymi
Lue sanomalehdistä muutakin kuin kuolinilmoitukset ja raiskausuutiset.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010324397.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010324397.htmlNäinhän tämä oli jo edellisen hallituksen aikana.
Hulluus on periytyvää: Sen saa omilta lapsiltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän tämä oli jo edellisen hallituksen aikana.
Hulluus on periytyvää: Sen saa omilta lapsiltaan.Marini hallituksen edeltäjä oli ''perskeko'' hallitus.
PersutKeskustaKokoomus.
Ko. koplan hallituskaudella n.90% kansalaisista köyhtyi.
Eläkkeitä leikkasivat kahdesti, 2016 sekä 2018. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marini hallituksen edeltäjä oli ''perskeko'' hallitus.
PersutKeskustaKokoomus.
Ko. koplan hallituskaudella n.90% kansalaisista köyhtyi.
Eläkkeitä leikkasivat kahdesti, 2016 sekä 2018.Eli nämä 900 000 köyhää eivät sitten saaneetkaan parannusta elämäänsä Marinin kaudella, vaikka te kehutte hänen nostaneen Suomen talouden ja ihmisten toimeentulon paremmaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nämä 900 000 köyhää eivät sitten saaneetkaan parannusta elämäänsä Marinin kaudella, vaikka te kehutte hänen nostaneen Suomen talouden ja ihmisten toimeentulon paremmaksi?
Pitäisi olla taikuri jos muutamassa vuodessa kaiken paremmaksi saisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi olla taikuri jos muutamassa vuodessa kaiken paremmaksi saisi.
Mutta nyt vaaditaan jo heti Orpon hallitusta korjaamaan tämä tilanne.
Ihan kuin se olisi nykyhallituksen toimista johtuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nämä 900 000 köyhää eivät sitten saaneetkaan parannusta elämäänsä Marinin kaudella, vaikka te kehutte hänen nostaneen Suomen talouden ja ihmisten toimeentulon paremmaksi?
Kumpi lähti ensin, tukka vai järki ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matematiikka voi olla vaikeaa.....tai luetun ymmärtäminen:))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi lähti ensin, tukka vai järki ???
Kysy sitä parturiltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään matematiikkaa tarvita!
Jos kerran köyhien määrä on sama kuin ennen hallituksen vaihtumista, miksi te syytätte siitä Orpon hallituksen toimia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010324397.htmlHyvä, että sinä luet nuo ilmoitukset.
Minun ei tarvitse niitä enää lukea.
Näkyvät olevan sinulle niin tärkeitä uutisia. Kuolemat ja Raiskaukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamukrapulassa ei pitäisi ...
Ota lääkkees - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinä luet nuo ilmoitukset.
Näkyvät olevan sinulle niin tärkeitä uutisia. Kuolemat ja Raiskaukset.70+ palsta, meno on kuin lastentarhassa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamukrapulassa ei pitäisi ...
Ota lääkkeesViesti lähetetty klo:17:11:24
Ehkä se on sinulle aamu....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinä luet nuo ilmoitukset.
Näkyvät olevan sinulle niin tärkeitä uutisia. Kuolemat ja Raiskaukset.Todella aikuismaista.......
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587