ylihuomenna!
m-n
Vastaukset 49
- Anonyymi
Ja sun ikä on? 😂
- Anonyymi
Mitä ikä liittyy deittailuun?? Nuorena, ja myös vanhanakin voi treffailla.
Olet hönö. - Anonyymi
Ei ehdi kyllä lällättelystään aikuistua ennen treffejä.
Osanotto jo tässä vaiheessa treffikumppanille.
- Anonyymi
huijaat vai tapaatko taas äitisi?
- Anonyymi
Minä en ole ollut ikinä treffeillä.
-mies sivusta- Anonyymi
En oo håmå!
- Anonyymi
Onnea treffeille ja toivottavasti kaikki menee hyvin😊
- Anonyymi
Onnea treffeille ja toivottavasti kantaa aamuun asti.
- Anonyymi
Menispä niin hyvin ettet kävisi enää täällä.
- Anonyymi
Käyn ja et sitä estä!
Mitähän kamalaa siinä oli ja sääntöjen vastaista taas kerran... sanotaan sit uusiksi..
Hei Onpas mahtavaa!!!- Anonyymi
Hyvä että jollakin etenee
- Anonyymi
Kel onni on se onnen kätkeköön
- Anonyymi
Sanonta on tarkoitettu helpottamaan kateellisten ihmisten kammottavaa oloa, joten ei tarvitse kätkeä, antaa palaa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonta on tarkoitettu helpottamaan kateellisten ihmisten kammottavaa oloa, joten ei tarvitse kätkeä, antaa palaa vaan.
Parempi olla tosiaan normaalisti.
Oliko kyseessä nyt se nuorempi mies ja vanhempi nainen varattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olla tosiaan normaalisti.
Oliko kyseessä nyt se nuorempi mies ja vanhempi nainen varattu?Anoppi ja miniä suihkussa sitä minä veikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppi ja miniä suihkussa sitä minä veikkaan
Syyttäjälle tämä, tunnistin
- Anonyymi
Jos sinusta ei kuulu enää, niin treffit onnistuneet. 😃Lycka till👍
- Anonyymi
Hyvä sulle. Mähän lillun paljussa perjantaina ja juon kuoharia hyvässä seurassa.
- Anonyymi
Tietääkö se nainen kuinka monta siinä on ollut pantavana ennen häntä. Kohta 60v mies on kyllä ehtinyt ja kukaan ei lopulta sitä halua. Se tulee jäämään yksin vanhana. En uskaltais edes paljaalla antaa. Mut jokainen nainen itse valitsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö se nainen kuinka monta siinä on ollut pantavana ennen häntä. Kohta 60v mies on kyllä ehtinyt ja kukaan ei lopulta sitä halua. Se tulee jäämään yksin vanhana. En uskaltais edes paljaalla antaa. Mut jokainen nainen itse valitsee
Minut juotti saunalla huomalaan en tiedä mitä siinä juomassa oli. Seuraavaksi olinkin raiskattavana sängyssä. Näin kaiken mutta en pystysnyt tekemään mitään. Huusin vain heti kun pystyin että lopeta. Onnea vaan seuraaville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon 38 vuotias nainen. Enkä tiedä mitään 60 ukoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut juotti saunalla huomalaan en tiedä mitä siinä juomassa oli. Seuraavaksi olinkin raiskattavana sängyssä. Näin kaiken mutta en pystysnyt tekemään mitään. Huusin vain heti kun pystyin että lopeta. Onnea vaan seuraaville.
Voisitko mies harkita mielluumin vaikka kynän työntämistä korvaan kuin trollata tällaisella aiheella? Eli kaput☺️
- Anonyymi
täytyypä tulla pilaamaan ja laittamaan vähän paskaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Onnea! 🥰☀️ Mahtava juttu!
- Anonyymi
Kiva, toivottavasti on hauskaa 🤗
- Anonyymi
Älä sitten kaivele munia, piereskele ja röyhtäile julkisella paikalla. Katso naista silmiin, älä tuijota. Näistä lähdetään 😋
- Anonyymi
Mulla ei. En menisi kuin yhden kanssa. Yksin sitten vaikka loppuun asti jos se ei onnistu ikinä. Että lällää vaan.
- Anonyymi
Ensitreffeiltä alttarille 🤤
- Anonyymi
So what? Tolla tyylillä ne jää myös viimeseks, varsinkin kun selvii et tänne kirjootelet
- Anonyymi
Et osaa ees kirjoittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa ees kirjoittaa!
Ei oo tarvettakaan, ei ainakaan tänne.
- Anonyymi
Onnea!!🙂🙂
- Anonyymi
Onko treffit illalla? 🙂
- Anonyymi
Ja ne on sun viimeiset hänen kanssa jos asenne on tuollainen
- Anonyymi
Onko juuri ylihuomisen päiväyksellä joku merkitys? 🤭
- Anonyymi
Jumala kuuli rukoukseni🙏 pääsen susta ja sä saat paremman naisen. Nyt voitkin sitten lopettaa ne kaipailut näillä sivuilla. Ja minä saan rauhassa edetä omaa orastavaa suhdetta. Pelkäämättä että juokset taas taloani ympäri. Lopultakin elämäni jatkuu ilman helvettiä ja pelkoa.
- Anonyymi
Miten musta tuntuu ettei ne oo ekat sen kaa??
- Anonyymi
Mulla lauantaina ihanan miehen kanssa tokat treffit, ja nyt se saa tulla paljaalla ku viimeiks en antanu ilman kumii 😚😍
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Annoit kuitenkin heti ekoilla treffeillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit kuitenkin heti ekoilla treffeillä?
Mihinköhän tarinoiden muistikirjaan sinä näitä miehen haaveita saada paljasta oikein kirjoitat? Olet patologinen pellepentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva.
Mieti näitä miehen juttuja ku luet on melkein ku sullaki ois ollu sexii
- Anonyymi
Noilla puheilla joku asettaa vielä riistakameraa joka kulmaan ja todistaa täten jonkun ison vääryyden tapahtuneen
- Anonyymi
Toki gboardilla voi ratsastaa aalloilla ei sitä pakkomiellettä pakko tappiin saakka joka kertaa, ilman muuta esim sana kamera on tod virallinen asia varsinkin jos virallisia silmiä ei ole kun kylä on kerran perhanan pihikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki gboardilla voi ratsastaa aalloilla ei sitä pakkomiellettä pakko tappiin saakka joka kertaa, ilman muuta esim sana kamera on tod virallinen asia varsinkin jos virallisia silmiä ei ole kun kylä on kerran perhanan pihikin
Kuolis jo saatanan laitahullu pois suoraan sanoen lautansa kanssa tai kutistuis kokoonsa
- Anonyymi
Onni kosketti muakin. Ei tarvitse olla enää ikinä paskan ämpärinä. Joku uusi saa astua nyt siihen virkaan😁
Narsisti saa jatkaa matkaa. Ottakoon uuden uhrin jostain. Torjuin kosinnat. Nyt tajuan itseäni paremmin. Se oli jumalan käsi. Joku sisälläni huusi EI
Mulla on uusi elämä ollut jo tämän vuoden☺️☀️- Anonyymi
Eli hakeuduit hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hakeuduit hoitoon.
Mukavaa että yksäri syöksyy ujosti yrittämään, vaikka persun syöksyn katselu herättää samaistumista, että huh aikamoista räpiköintiä sillon ku ei ite tee trollaavan miehen teksteissä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253004Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161071Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63893Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51846- 52809
- 47694
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79655- 53637
- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614