Lällällää, mullapa onkin treffit

Anonyymi-ap

ylihuomenna!
m-n

49

634

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sun ikä on? 😂

• Anonyymi

Mitä ikä liittyy deittailuun?? Nuorena, ja myös vanhanakin voi treffailla.
        Olet hönö.

• Anonyymi

Ei ehdi kyllä lällättelystään aikuistua ennen treffejä.

Osanotto jo tässä vaiheessa treffikumppanille.

• Anonyymi

huijaat vai tapaatko taas äitisi?

• Anonyymi

Minä en ole ollut ikinä treffeillä.
      -mies sivusta

• Anonyymi

En oo håmå!

• Anonyymi

Onnea treffeille ja toivottavasti kaikki menee hyvin😊

• Anonyymi

Onnea treffeille ja toivottavasti kantaa aamuun asti.

• Anonyymi

Menispä niin hyvin ettet kävisi enää täällä.

• Anonyymi

Käyn ja et sitä estä!

• Mitähän kamalaa siinä oli ja sääntöjen vastaista taas kerran... sanotaan sit uusiksi..

Hei Onpas mahtavaa!!!

• Anonyymi

Hyvä että jollakin etenee

• Anonyymi

Kel onni on se onnen kätkeköön

• Anonyymi

Sanonta on tarkoitettu helpottamaan kateellisten ihmisten kammottavaa oloa, joten ei tarvitse kätkeä, antaa palaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonta on tarkoitettu helpottamaan kateellisten ihmisten kammottavaa oloa, joten ei tarvitse kätkeä, antaa palaa vaan.

Parempi olla tosiaan normaalisti.
        Oliko kyseessä nyt se nuorempi mies ja vanhempi nainen varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi olla tosiaan normaalisti.
        Oliko kyseessä nyt se nuorempi mies ja vanhempi nainen varattu?

Anoppi ja miniä suihkussa sitä minä veikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anoppi ja miniä suihkussa sitä minä veikkaan

Syyttäjälle tämä, tunnistin

• Anonyymi

Jos sinusta ei kuulu enää, niin treffit onnistuneet. 😃Lycka till👍

• Anonyymi

Hyvä sulle. Mähän lillun paljussa perjantaina ja juon kuoharia hyvässä seurassa.

• Anonyymi

Tietääkö se nainen kuinka monta siinä on ollut pantavana ennen häntä. Kohta 60v mies on kyllä ehtinyt ja kukaan ei lopulta sitä halua. Se tulee jäämään yksin vanhana. En uskaltais edes paljaalla antaa. Mut jokainen nainen itse valitsee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö se nainen kuinka monta siinä on ollut pantavana ennen häntä. Kohta 60v mies on kyllä ehtinyt ja kukaan ei lopulta sitä halua. Se tulee jäämään yksin vanhana. En uskaltais edes paljaalla antaa. Mut jokainen nainen itse valitsee

Minut juotti saunalla huomalaan en tiedä mitä siinä juomassa oli. Seuraavaksi olinkin raiskattavana sängyssä. Näin kaiken mutta en pystysnyt tekemään mitään. Huusin vain heti kun pystyin että lopeta. Onnea vaan seuraaville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon 38 vuotias nainen. Enkä tiedä mitään 60 ukoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut juotti saunalla huomalaan en tiedä mitä siinä juomassa oli. Seuraavaksi olinkin raiskattavana sängyssä. Näin kaiken mutta en pystysnyt tekemään mitään. Huusin vain heti kun pystyin että lopeta. Onnea vaan seuraaville.

Voisitko mies harkita mielluumin vaikka kynän työntämistä korvaan kuin trollata tällaisella aiheella? Eli kaput☺️

• Anonyymi

täytyypä tulla pilaamaan ja laittamaan vähän paskaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Onnea! 🥰☀️ Mahtava juttu!

• Anonyymi

Kiva, toivottavasti on hauskaa 🤗

• Anonyymi

Älä sitten kaivele munia, piereskele ja röyhtäile julkisella paikalla. Katso naista silmiin, älä tuijota. Näistä lähdetään 😋

• Anonyymi

Mulla ei. En menisi kuin yhden kanssa. Yksin sitten vaikka loppuun asti jos se ei onnistu ikinä. Että lällää vaan.

• Anonyymi

Ensitreffeiltä alttarille 🤤

• Anonyymi

So what? Tolla tyylillä ne jää myös viimeseks, varsinkin kun selvii et tänne kirjootelet

• Anonyymi

Et osaa ees kirjoittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa ees kirjoittaa!

Ei oo tarvettakaan, ei ainakaan tänne.

• Anonyymi

Onnea!!🙂🙂

• Anonyymi

Onko treffit illalla? 🙂

• Anonyymi

Ja ne on sun viimeiset hänen kanssa jos asenne on tuollainen

• Anonyymi

Onko juuri ylihuomisen päiväyksellä joku merkitys? 🤭

• Anonyymi

Jumala kuuli rukoukseni🙏 pääsen susta ja sä saat paremman naisen. Nyt voitkin sitten lopettaa ne kaipailut näillä sivuilla. Ja minä saan rauhassa edetä omaa orastavaa suhdetta. Pelkäämättä että juokset taas taloani ympäri. Lopultakin elämäni jatkuu ilman helvettiä ja pelkoa.

• Anonyymi

Miten musta tuntuu ettei ne oo ekat sen kaa??

• Anonyymi

Mulla lauantaina ihanan miehen kanssa tokat treffit, ja nyt se saa tulla paljaalla ku viimeiks en antanu ilman kumii 😚😍

• Anonyymi

Kiva.

• Anonyymi

Annoit kuitenkin heti ekoilla treffeillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annoit kuitenkin heti ekoilla treffeillä?

Mihinköhän tarinoiden muistikirjaan sinä näitä miehen haaveita saada paljasta oikein kirjoitat? Olet patologinen pellepentu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva.

Mieti näitä miehen juttuja ku luet on melkein ku sullaki ois ollu sexii

• Anonyymi

Noilla puheilla joku asettaa vielä riistakameraa joka kulmaan ja todistaa täten jonkun ison vääryyden tapahtuneen

• Anonyymi

Toki gboardilla voi ratsastaa aalloilla ei sitä pakkomiellettä pakko tappiin saakka joka kertaa, ilman muuta esim sana kamera on tod virallinen asia varsinkin jos virallisia silmiä ei ole kun kylä on kerran perhanan pihikin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki gboardilla voi ratsastaa aalloilla ei sitä pakkomiellettä pakko tappiin saakka joka kertaa, ilman muuta esim sana kamera on tod virallinen asia varsinkin jos virallisia silmiä ei ole kun kylä on kerran perhanan pihikin

Kuolis jo saatanan laitahullu pois suoraan sanoen lautansa kanssa tai kutistuis kokoonsa

• Anonyymi

Onni kosketti muakin. Ei tarvitse olla enää ikinä paskan ämpärinä. Joku uusi saa astua nyt siihen virkaan😁
      Narsisti saa jatkaa matkaa. Ottakoon uuden uhrin jostain. Torjuin kosinnat. Nyt tajuan itseäni paremmin. Se oli jumalan käsi. Joku sisälläni huusi EI
      Mulla on uusi elämä ollut jo tämän vuoden☺️☀️

• Anonyymi

Eli hakeuduit hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hakeuduit hoitoon.

Mukavaa että yksäri syöksyy ujosti yrittämään, vaikka persun syöksyn katselu herättää samaistumista, että huh aikamoista räpiköintiä sillon ku ei ite tee trollaavan miehen teksteissä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3004
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      16
      1071
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      893
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      51
      846
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      52
      809
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      694
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      79
      655
    8. 53
      637
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      636
    10. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      614
    Aihe