Siinäkö syy siihen, että tohelo Timo Harakka ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia.
Paskoille ihmisille ei voi antaa lupaa tuohon edestakaisin juoksenteluun. Varsikin jos noita paskoja ajaa rajan yli vielä suurempi paska.
Entäs se poliitikko, joka voi olla tyhmempi kuin lentävä harakka. Niin tyhmä, että on valmis hyväksymään paskimman lähettämien paskojen kulun rajan yli. Minne lennättäisimme sellaisen poliitikon. Siinä sinulle tehtävä päättää. Päätä seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Toistaiseksi harakat lentävät vapaasti ja edestakaisin yli valtiorajojen
10
188
Vastaukset 10
- Anonyymi
Paskaharakat olivat ennen ukille testausmaaleja, kun itse latasi mustaruutipaukkuja.
- Anonyymi
Harakka on hauska sukunimi. Mutta itse äijä on kyllä kohtuu älykäs. Tällä Harakalka kun on melkoinen osakepotti pörssissä.
No ketä "rajan" yli kannattaa lähettää?
Mielestäni Persut sopisivat Venäjälle, koska siellä toteutuu kaikki asiat mitä Persut ajavat.
Venäjällä kun ei ole Yleä, ei Ay-liikettä, ei ruotsinkielen opetusta, ei Vihervasemmistoa, ei Pridekulkueita, ei Elokapinaa, ei EU:ta, minä parasta Putin setä fiksaa maahanmuuton, ei tarvita raja lakia.
Oikeastaan kaikki, mitä Persut tahtovat, on Venäjällä toteutettu.
Minusta olisi kätevää, jos Persut lähtisivät joukolla sinne. Siellä ei tarvitse Persujen riidellä. Ja myös Suomessa loppuisi riidat.
Homofobiaa en eduksi laskenut, koska onhan Tynkkynen!Persutkin ovat hyödyllisempiä kuin kumpikaan sosialisti puolueista eli SDP ja Vasuriliitto!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Persutkin ovat hyödyllisempiä kuin kumpikaan sosialisti puolueista eli SDP ja Vasuriliitto!
Minusta tuntuu, että kaikki työt Suomessa on tehty tuolla "Vasurit & Sdp porukalla.
Ja kun joku käyttää sanaa "sosialisti", hän tietää jo itsekin, että ei kykene argumentoimaan ja hävisi pelin.
Vituttaa varmaan nyt kun näkee omin silmin, että tämä paska hallitus ei osaa työtään !?
Lyhyessä ajassa jo saaneet Suomelle vahinkoa? Jos edes joku onnistuisi, mutta ei saatana mikään!
Lyhyessä ajassa Suomen epäsuosituin hallitus.
Jos Suomen parasta tämä hallitus ajattelisi, heittäisi hanskat tiskiin. Kun ei osaa, ei osaa!! Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu, että kaikki työt Suomessa on tehty tuolla "Vasurit & Sdp porukalla.
Ja kun joku käyttää sanaa "sosialisti", hän tietää jo itsekin, että ei kykene argumentoimaan ja hävisi pelin.
Vituttaa varmaan nyt kun näkee omin silmin, että tämä paska hallitus ei osaa työtään !?
Lyhyessä ajassa jo saaneet Suomelle vahinkoa? Jos edes joku onnistuisi, mutta ei saatana mikään!
Lyhyessä ajassa Suomen epäsuosituin hallitus.
Jos Suomen parasta tämä hallitus ajattelisi, heittäisi hanskat tiskiin. Kun ei osaa, ei osaa!!Vasurit ja SDP porukkahan ei tee mitään, sen osoittavat jo työttömienkin aikaansaamat tulot. Tuo porukka tekee vain jos oikeistolainen yritysmaailma sen palveluja tarvitsee ja saa niitä hintaan joka on markkinakelpoinen! Olet vajakki jos et moista näe!
Kyllä vasemmiston asenne talouteen on pitkälti sosialistinen, sen näkee jo heidän taistelujärjestönsä toimista, kun se alkoi kapinalakkonsa uuden hallituksen astuttua toimeensa. Sinä itse vaan et halua nähdä todellisuutta!
Orpon hallitus on parasta mitä meillä on ollut perin pitkään aikaan!- Anonyymi
Demarikapitalisti!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasurit ja SDP porukkahan ei tee mitään, sen osoittavat jo työttömienkin aikaansaamat tulot. Tuo porukka tekee vain jos oikeistolainen yritysmaailma sen palveluja tarvitsee ja saa niitä hintaan joka on markkinakelpoinen! Olet vajakki jos et moista näe!
Kyllä vasemmiston asenne talouteen on pitkälti sosialistinen, sen näkee jo heidän taistelujärjestönsä toimista, kun se alkoi kapinalakkonsa uuden hallituksen astuttua toimeensa. Sinä itse vaan et halua nähdä todellisuutta!
Orpon hallitus on parasta mitä meillä on ollut perin pitkään aikaan!Onko perussuomalainen Extyökkäri ollut miehensä kanssa lomaa viettämässä, ja nyt on paikat hellinä?
Anonyymi kirjoitti:
Onko perussuomalainen Extyökkäri ollut miehensä kanssa lomaa viettämässä, ja nyt on paikat hellinä?
Taas pääsi Lyyli satutäti valloilleen. Minä nääs en ole kuin sinä vaikka niin kuvitteletkin.
Olen nääs normaali ja tytöt (alle 70v) ovat minun suosikkilistani ykkösiä! Enkä ole edes persu kuten olen moneen kertaan tuonut esiin mutta sikäli lienet oikeassa jotta persukin osaa ajatella paremmin kuin mihin sinä kykenet!
- Anonyymi
Harakka entinen vihreä jolle H Pekka antoi potkut vivreästä langasta.
Harakan näytöt ihmisten päälle paskan heittäminen teatterissa.
Sdp;n arvoinen jäsen. - Anonyymi
Harakka, täys tollo, jopa demarien asteikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1241791Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja149840- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647- 71644
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587