Pääsisi meille siivoamaan, ruuanlaittoon ja tiskaamaan.
Vastaukset 28
- Anonyymi
Juoksisin karkuun ja LUJAA
- Anonyymi
ei meiltä niin vain livistetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OONKO heti ns. Pallo jalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OONKO heti ns. Pallo jalassa?
Paljon enemmän. Meillä on talvisin tietkin tukossa ja osaan minä sinulta kengät piilottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän. Meillä on talvisin tietkin tukossa ja osaan minä sinulta kengät piilottaa.
Ajan sun yli 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan sun yli 😁
Ootko mies saanu kortin kuivumasta oliko pitkät vai liiat laukat?
- Anonyymi
Nyt olet käsittänyt täysin väärin. Olin työnjohtajan paikkaa kaavaillut.
Kerron sulle, mitä pitää tehdä ja pääset hommiin 😊- Anonyymi
😎😏🙄
- Anonyymi
En ole käsittänyt, testasin vain olisiko sinusta johtavaan virkaan. Ihan kaikki olen nämä ennenkin tehnyt ja olisi se ihan omituinen työhön yllyttäjä vaihtelua minunkin arkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käsittänyt, testasin vain olisiko sinusta johtavaan virkaan. Ihan kaikki olen nämä ennenkin tehnyt ja olisi se ihan omituinen työhön yllyttäjä vaihtelua minunkin arkeen.
Nyt tykkään sun asenteesta 🥰 Tuun het!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tykkään sun asenteesta 🥰 Tuun het!
Kummasti se nainen pitää miehen työntouhussa mukana kun sitä ei aina itse kaikkea hoksaa. Naapurin emäntäkin hokee miehelleen jotta tämä pitäisi tehdä ja tuo olisi pitänyt tehdä. Näin sitä taloa pystyssä pidetään.
- Anonyymi
Mä "saan" tehdä noita kotonanikin. En lähtisi muualle noihin hommiin, kuin korkeintaan niin, että hommaa olisi puolet vähemmän.
- Anonyymi
Pohjapuolen lautasesta pesen, pirtistä laipion ja ikkunoista sisäpinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjapuolen lautasesta pesen, pirtistä laipion ja ikkunoista sisäpinnat.
Mulle taas sopii vain 50/50, eli jää sitten 25% kokonaan tekemättä.
- Anonyymi
Voisi olla mukavaa vaihtelua noi.
- Anonyymi
En tiskaa, koska minulla on astianpesukone. Siivoamisesta en enää juurikaan pidä. Oma asunto on onneksi pieni, joten sen siivoaminen vielä menee ja pidän puhtaasta kodista. Ruokaa laitan vain itselleni ja lapselleni ja muille lapsilleni jos tulevat käymään luonani!
- Anonyymi
En tiskaa koneella kun sillä ei tule puhdasta jälkeä. Myrkkyjä käyttäessä kyllä paremminkin, vaan käsittämättömän ärtsyä on konetiskiaine. Patologitkin sanoo näkevänsä kenellä on konetiski käytössä. Suolistossa jäljet näkyy ja se ei hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiskaa koneella kun sillä ei tule puhdasta jälkeä. Myrkkyjä käyttäessä kyllä paremminkin, vaan käsittämättömän ärtsyä on konetiskiaine. Patologitkin sanoo näkevänsä kenellä on konetiski käytössä. Suolistossa jäljet näkyy ja se ei hyvä
Niinkuin sillä siinä vaiheessa olis mitään väliä:)
Minä olen ainakin niin mukavuudenhaluinen, että tiskikone hoitaa tiskaukset.
Siivoankin vain itselleni. Kun en juurikaan sotke riittää imurointi ja muutaman kerran vuodessa lattioiden pesu. Keittiö ja saniteettitilat kyllä saa säännölliset pesunsa. En minä liassa elä.
- Anonyymi
Joo no mun työkunto on mitä on sattuu päivistä riippuen. Kannattaa ottaa jo virkeämpi.
- Anonyymi
Kuka pyykkää?!
- Anonyymi
Kone pesee.
- Anonyymi
Vai niin. En kyllä koskaan muuttaisi luoksesi saati piiaksi. Ja ruoanlaittoa inhoan. Olen maailman surkein kokki. Tiedoksi vaan :D
- Anonyymi
Ompa laiskaa porukkaa
- Anonyymi
Kyllähän työstä pitää palkka maksaa, kuis se hoituu?
- Anonyymi
Missäs välissä mä sitten ehdin imettämään?
- Anonyymi
Ei lapsia tällaisesta kehosta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsia tällaisesta kehosta ;)
Lapsista mitään puhunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34577- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421