Pääsisi meille siivoamaan, ruuanlaittoon ja tiskaamaan.
Vastaukset 28
- Anonyymi
Juoksisin karkuun ja LUJAA
- Anonyymi
ei meiltä niin vain livistetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OONKO heti ns. Pallo jalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OONKO heti ns. Pallo jalassa?
Paljon enemmän. Meillä on talvisin tietkin tukossa ja osaan minä sinulta kengät piilottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon enemmän. Meillä on talvisin tietkin tukossa ja osaan minä sinulta kengät piilottaa.
Ajan sun yli 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan sun yli 😁
Ootko mies saanu kortin kuivumasta oliko pitkät vai liiat laukat?
- Anonyymi
Nyt olet käsittänyt täysin väärin. Olin työnjohtajan paikkaa kaavaillut.
Kerron sulle, mitä pitää tehdä ja pääset hommiin 😊- Anonyymi
😎😏🙄
- Anonyymi
En ole käsittänyt, testasin vain olisiko sinusta johtavaan virkaan. Ihan kaikki olen nämä ennenkin tehnyt ja olisi se ihan omituinen työhön yllyttäjä vaihtelua minunkin arkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käsittänyt, testasin vain olisiko sinusta johtavaan virkaan. Ihan kaikki olen nämä ennenkin tehnyt ja olisi se ihan omituinen työhön yllyttäjä vaihtelua minunkin arkeen.
Nyt tykkään sun asenteesta 🥰 Tuun het!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tykkään sun asenteesta 🥰 Tuun het!
Kummasti se nainen pitää miehen työntouhussa mukana kun sitä ei aina itse kaikkea hoksaa. Naapurin emäntäkin hokee miehelleen jotta tämä pitäisi tehdä ja tuo olisi pitänyt tehdä. Näin sitä taloa pystyssä pidetään.
- Anonyymi
Mä "saan" tehdä noita kotonanikin. En lähtisi muualle noihin hommiin, kuin korkeintaan niin, että hommaa olisi puolet vähemmän.
- Anonyymi
Pohjapuolen lautasesta pesen, pirtistä laipion ja ikkunoista sisäpinnat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjapuolen lautasesta pesen, pirtistä laipion ja ikkunoista sisäpinnat.
Mulle taas sopii vain 50/50, eli jää sitten 25% kokonaan tekemättä.
- Anonyymi
Voisi olla mukavaa vaihtelua noi.
- Anonyymi
En tiskaa, koska minulla on astianpesukone. Siivoamisesta en enää juurikaan pidä. Oma asunto on onneksi pieni, joten sen siivoaminen vielä menee ja pidän puhtaasta kodista. Ruokaa laitan vain itselleni ja lapselleni ja muille lapsilleni jos tulevat käymään luonani!
- Anonyymi
En tiskaa koneella kun sillä ei tule puhdasta jälkeä. Myrkkyjä käyttäessä kyllä paremminkin, vaan käsittämättömän ärtsyä on konetiskiaine. Patologitkin sanoo näkevänsä kenellä on konetiski käytössä. Suolistossa jäljet näkyy ja se ei hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiskaa koneella kun sillä ei tule puhdasta jälkeä. Myrkkyjä käyttäessä kyllä paremminkin, vaan käsittämättömän ärtsyä on konetiskiaine. Patologitkin sanoo näkevänsä kenellä on konetiski käytössä. Suolistossa jäljet näkyy ja se ei hyvä
Niinkuin sillä siinä vaiheessa olis mitään väliä:)
Minä olen ainakin niin mukavuudenhaluinen, että tiskikone hoitaa tiskaukset.
Siivoankin vain itselleni. Kun en juurikaan sotke riittää imurointi ja muutaman kerran vuodessa lattioiden pesu. Keittiö ja saniteettitilat kyllä saa säännölliset pesunsa. En minä liassa elä.
- Anonyymi
Joo no mun työkunto on mitä on sattuu päivistä riippuen. Kannattaa ottaa jo virkeämpi.
- Anonyymi
Kuka pyykkää?!
- Anonyymi
Kone pesee.
- Anonyymi
Vai niin. En kyllä koskaan muuttaisi luoksesi saati piiaksi. Ja ruoanlaittoa inhoan. Olen maailman surkein kokki. Tiedoksi vaan :D
- Anonyymi
Ompa laiskaa porukkaa
- Anonyymi
Kyllähän työstä pitää palkka maksaa, kuis se hoituu?
- Anonyymi
Missäs välissä mä sitten ehdin imettämään?
- Anonyymi
Ei lapsia tällaisesta kehosta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lapsia tällaisesta kehosta ;)
Lapsista mitään puhunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587