Tiedän toki sinun touhusi ja ne on hälläväliä niin ei käynyt ees mielessä että otit itsellesi.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Itselle mitä?
- Anonyymi
Onko sulla vaikka jotain salivermeitä siellä kotona? Tekisit jotain muuta välillä
- Anonyymi
Itseenikö? Loukkaantuminen on tietysti melkein sama asia kuin itseensä ottaminen. Toinen näkökulma vaan, mutta toinen ei toisessa tapauksessa ymmärrä, miksi toinen pahoitti mielensä.
- Anonyymi
Lissu?
- Anonyymi
Aika roiheesti sanottu jos oma ikä on miinuksella ns
- Anonyymi
Et ole Hullu...
- Anonyymi
En mutta semmoinen ihminen on joka kiusaa toista vuositolkulla, tunkeutuu jopa toisen kotiin tämän poissa ollessa ja tekee pahojaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mutta semmoinen ihminen on joka kiusaa toista vuositolkulla, tunkeutuu jopa toisen kotiin tämän poissa ollessa ja tekee pahojaan..
No eihän sellaista missään nimessä hyvä mies tartte kattella, käske mörkö sisään ja kysy mikä on sulla se ongelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sellaista missään nimessä hyvä mies tartte kattella, käske mörkö sisään ja kysy mikä on sulla se ongelma
Eiku tämän narratiivin mukaan kävikin jo, ei midist, neuvo ei Vörki
- Anonyymi
Who knows, legends tells tale it’s better with crazy chicks. Oikeesti jaksaako tätä trollimiehen jätöstä lukee enää kukaan
- Anonyymi
Core problem alledgedly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214771- 67672
- 41590
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513