Tullut kokoomus ja perussuomalaiset sylttytehtaalta
DNA Käätrijä mainos lapsi uskalla olla omanlainen kyltti edessä
Varkaus ole sinäkin omanlaisensa
Kummatkin valhepaskaa
Onko Käärijän DNA mainos
15
465
Vastaukset
- Anonyymi
🖕
Kokoomus ja perussuomalaiset,Käärijä
Perjantaina Lx Xander Billboard palkittu tuottaja USA Lx Xander wild family mix tapes projektissa mukana että se siitä Varkaus ja Suomi työnnä omanlaisensa paska perseesees- Anonyymi
Siihen ette te tule mukaan ette vaikka
Kappaletta striimataan 300-500miljoonaa kertaa
Ja se. keikkuu Billboard listalla
Jossa on Best of Scorpions
Best of Bon Jovi
Nirvana Nevermind - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ette te tule mukaan ette vaikka
Kappaletta striimataan 300-500miljoonaa kertaa
Ja se. keikkuu Billboard listalla
Jossa on Best of Scorpions
Best of Bon Jovi
Nirvana NevermindLx Xander wild family mix tapes albumi laitetaan usealle Billboard listalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lx Xander wild family mix tapes albumi laitetaan usealle Billboard listalle
Eri artistien biiseistä miksauksia minä soitan yhdessä biisin miksauksessa kitaraa
Että revippä siitä 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri artistien biiseistä miksauksia minä soitan yhdessä biisin miksauksessa kitaraa
Että revippä siitä 🤣Warkaus lehti uutisoi muista
Ei siitä joka on isompi julkkis kuin he
Ei paljon paina paskakaan
Ei kiinnosta hevon vittua
Ei vituta yhtään päinvastoin naurattaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Warkaus lehti uutisoi muista
Ei siitä joka on isompi julkkis kuin he
Ei paljon paina paskakaan
Ei kiinnosta hevon vittua
Ei vituta yhtään päinvastoin naurattaaRoskalehdelle ei tipu haastattelua
Eikä iltalehti kaozine iltasanomat ei millekään lehdille ja uutisille mitä vittua ne niillle kuuluu
Eikä kellekään ihmisille
Fanittakoon vaan muita Suomi soittajia ja laulajia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskalehdelle ei tipu haastattelua
Eikä iltalehti kaozine iltasanomat ei millekään lehdille ja uutisille mitä vittua ne niillle kuuluu
Eikä kellekään ihmisille
Fanittakoon vaan muita Suomi soittajia ja laulajiaNyt valitsen minä ette te
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt valitsen minä ette te
Perjantaina puolenpäivän jälkeen maksu Lx Xanderille Billboard palkittu tuottaja USAssa hoidettu pääsystä Lx Xander wild family mix tapes projektiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina puolenpäivän jälkeen maksu Lx Xanderille Billboard palkittu tuottaja USAssa hoidettu pääsystä Lx Xander wild family mix tapes projektiin
Niin että kuitti löytyy otan sen kirjastossa lukee Lx Xander wild family mix tapes projekti maksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kuitti löytyy otan sen kirjastossa lukee Lx Xander wild family mix tapes projekti maksu
Varmaan vituttaa kaupunginjohtajaa
Ei tee mitään yhteistyötä yksityishenkilöt kanssa
Joka on Julkkis 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vituttaa kaupunginjohtajaa
Ei tee mitään yhteistyötä yksityishenkilöt kanssa
Joka on Julkkis 🤣Hyppiköön äijä Grönlund perussuomalaiset ja kokoomus Hynninen kanssa illallisella ja edustakoon kaupunkia kera kansanedustaja ja Jouko Laitinen
Minä olen silti isoin julkkis perjantaista alkaen - Anonyymi
Tylyä mutta sitä saa mitä tilaa
Elämä on kilpailua ja kovaa
Nyt on minun vuoro - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylyä mutta sitä saa mitä tilaa
Elämä on kilpailua ja kovaa
Nyt on minun vuoroOtan paikkani teidän edellä
- Anonyymi
Mitäs mansikka maksaa?
- Anonyymi
Aikamoinen tynnyri toi käärijän maha! Näkyy kaljaa menneen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793