Voi Helvatti olen lihonut!

Anonyymi-ap

Nyt kyllä olen järkyttynyt. Viimeksi joulukuussa katsoin viimeksi painoni, silloin painoin 55kg, olen siis 171cm pitkä (Nainen). Olin ollut tosi tiukilla viime syksyn minkä seurauksena laihduin aika paljon. Noh joulun aikaan tuli mässäiltyä, mutta silti kuitenkin liikuin joka päivä, en siis ole katsonut painoani 7 kuukauteen, koska ajattelen että se vaa'an lukema ei ole niin tärkeä, mutta ei helkutti tänään kun menin puoleen vuoteen vaa'alle, niin vaaka näytti 79.4 kg! Siis olen lihonut 6kk yli 20kg! Miten se on edes mahdollista?!? En olisi ajatellut että niin paljon olen lihonut, kun ei kukaan ole edes sanonut mitään, vaikka kyllä mä itse olen pientä lihomista huomannut. Syy kyllä voi olla siinä että herkuttelen päivittäin, masennuksen takia, siis kaikki vaan masentaa ja ne hiivatin herkut antaa hetkeksi hyvän olon, mutta sitten, tulee vaan ällö olo. Nyt mä haluaisin mun painon takaisin mikä se oli ennenkin, mutta nyt masennun vaan lisää, enkä tiedä mitä voin enää syödä, tai juoda, tai yhtikäs mitään. Avut ja neuvot olisi todella tarpeen kiitos!

1

182

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herkuttelemalla tietenkin lihoo, se on selvä.
      Olisi hyvä yrittää saada hyvää oloa jollain muulla tavalla kuin herkuttelemalla, löytää jokin terveellisempi keino.
      Tosin en menisi väittämään, että olisit vieläkään mitenkään lihava. Toki joidenkin ihannetaulukoiden mukaan saattaa lievää ylipainoa olla, mutta itse en siitä niin välittäisi.
      Tosin en ole välittänyt itsestänikään tarpeeksi, olen suurin piirtein yhtä pitkä kuin sinä, ja painan 100 kg. Niin on vaan päässyt käymään, kenties huonojen elintapojen, epäterveellisen syömisen takia. En koe tätä kuitenkaan ongelmaksi edelleenkään.
      Oletko yrittänyt saada apua masennukseen ? Ja tuli mieleen, onko sinulla ehkä jokin masennuslääke käytössä ? Ne nimittäin ainakin saavat painon nousemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1305
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      856
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      813
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      729
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      648
    Aihe