Sinä haluat olla jääräpää et halua selkeästi muuttua yhtään meidän vuoks niin nyt mä lyön kyllä hanskat tiskiin
Annetaan olla sitten
Lopetetaan
Mun kohdalta kaikki on tullut tiensä päähän mies
14
511
Vastaukset 14
- Anonyymi
Tosiaan, itsekin informoisin miestäni asiasta anonyymisti Suomi24-palstalla.
- Anonyymi
Varmaan jos sulla olisi mies/ sivusta
- Anonyymi
Miehen mielestä tämä on aivan loogista mitä hän tänne kirjoittaa jq pari jälkijättöistä on samaa mieltä jopa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen mielestä tämä on aivan loogista mitä hän tänne kirjoittaa jq pari jälkijättöistä on samaa mieltä jopa
Miksi koet itsesi kahtena persoonana. Huolestuttavaa
- Anonyymi
Juu, en ala mihinkään muuttumis leikkeihin.
- Anonyymi
Olen muuttunut paljonkin. Mikään ei riitä.
- Anonyymi
Ai niiku miten? Akka laumaa pyörität? Jatka vaan öitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niiku miten? Akka laumaa pyörität? Jatka vaan öitä
Hei Hani, ei ole mitään akkalaumaa, ehkä oot ite lauma akkojas, senkin grilisti. Pusu . Pusisti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=g39kfkRrcoQ
- Anonyymi
Itse olen tosi ujo ja epävarma mutta myös jääräpäinen oppimaan uutta. En mahda mitään asialle. Naisen täytyy rakastaa ihan hirmuisesti jos voi katsoa läpi sormien näin vaikeaa miestä. Ei varmaan ole edes mahdollista. Elämä on muutenkin vaikeaa.
- Anonyymi
Elämä ei todellakaan ole vaikeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä ei todellakaan ole vaikeaa
Tarkoittaako tuo sitä että sinua ei haittaa vaikka mies on vaikea tapaus?
- Anonyymi
Olen vähän jääräpää, mutta en edes tiedä kuka olet. Täällä ei koskaan tiedä kenen kanssa juttelee. Jos olisi viesti tai muu yhteys niin helpompi uskoa asioihin.
- Anonyymi
Lisään vielä, että rakastuneena tai ihastuneena minäkin mies olen kuvitellut, että täällä minulle tulee jotain kivoja viestejä. Oikeassa elämässä ei ole tullut yhden yhtä viestiä. Mihin tässä pitäisi oikein uskoa? Täällä monesti tulee tämän tyylistä viestejä, joissa pohditaan asioita vain omasta näkökulmasta vaikka se olisi yhtä tuskallista ja kivuliasta myös vastapuolella.
- Anonyymi
ens tapaamisella sano, "kokelisitko toisenlaista partavettä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574