Soini takaisin!

Anonyymi-ap

Ainoastaan Soini voi pelastaa puolueen. Soini takaisin ja kohti uutta jytkyä.

16

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä idea!

    • Anonyymi
      UUSI

      Soini voi pysyä poissa.
      Voi kasvattaa lisää massaa. ympärilleen, kun on hillotolppa massia käytettävissä tarpeeksi paljon

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei Soini enään tule.

    • Anonyymi
      UUSI

      jeesus tulee oletko valmis 🤣🤣🤣

    • Anonyymi
      UUSI

      Hörhöt ja sakilaiset varastivat Soinilta vääryydellä puolueen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Itse löi hanskat tiskiin ilman uskallusta haastaa Halla-aho julkisen nolauksen pelossa pupun mennessä pöksyyn jytkyjen sulaessa alle 8%:n kannatukseen kun tuli "hiukan" myytyä prsettä Sipilälle salkkua vastaan. Sinun sinimustien somesaastevastaavan nettipeikon syyttäessä persuja pakkomielteisesti päivittäin siitä, että jäitte sohvanpohjalle haisemaan päivänä minä ps valitsi itselleen uuden puh.johtajan. Millä luovutitte itse Halla-persuille puolueenne vttuuntuneena Soiniin joka teidät petti HETI kun sai äänillänne salkun. Jonka tempuista Sipilän hallituksessa sinä f hattu syytät päivittäin Halla persuja. Ikävöiden Soinin perään jola hajotti puolueensa jotta saa pysyä hillotolpallaan. Sinisetkin jätti kuin nallin kalliolle kun ei enää tarvinnut niitä omien tarkoitusperien ajamiseen. Tyypillinen muita hyväksi käyttävä n rsisti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse löi hanskat tiskiin ilman uskallusta haastaa Halla-aho julkisen nolauksen pelossa pupun mennessä pöksyyn jytkyjen sulaessa alle 8%:n kannatukseen kun tuli "hiukan" myytyä prsettä Sipilälle salkkua vastaan. Sinun sinimustien somesaastevastaavan nettipeikon syyttäessä persuja pakkomielteisesti päivittäin siitä, että jäitte sohvanpohjalle haisemaan päivänä minä ps valitsi itselleen uuden puh.johtajan. Millä luovutitte itse Halla-persuille puolueenne vttuuntuneena Soiniin joka teidät petti HETI kun sai äänillänne salkun. Jonka tempuista Sipilän hallituksessa sinä f hattu syytät päivittäin Halla persuja. Ikävöiden Soinin perään jola hajotti puolueensa jotta saa pysyä hillotolpallaan. Sinisetkin jätti kuin nallin kalliolle kun ei enää tarvinnut niitä omien tarkoitusperien ajamiseen. Tyypillinen muita hyväksi käyttävä n rsisti.

        Olisi hypännyt rivijäseneksi ja olisi puolueen puheenjohtaja tälläkin hetkellä Halla-aho ilmiön kuollessa alkuunsa hallitusvastuun kautta. Mutta kun ei, hillotolpan himossa piti päästää Halla-aholaiset oppositioon kasvamaan suurpuolueeksi josta näkee painajaisia joka yö vuoteensa kastellen samasta syystä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse löi hanskat tiskiin ilman uskallusta haastaa Halla-aho julkisen nolauksen pelossa pupun mennessä pöksyyn jytkyjen sulaessa alle 8%:n kannatukseen kun tuli "hiukan" myytyä prsettä Sipilälle salkkua vastaan. Sinun sinimustien somesaastevastaavan nettipeikon syyttäessä persuja pakkomielteisesti päivittäin siitä, että jäitte sohvanpohjalle haisemaan päivänä minä ps valitsi itselleen uuden puh.johtajan. Millä luovutitte itse Halla-persuille puolueenne vttuuntuneena Soiniin joka teidät petti HETI kun sai äänillänne salkun. Jonka tempuista Sipilän hallituksessa sinä f hattu syytät päivittäin Halla persuja. Ikävöiden Soinin perään jola hajotti puolueensa jotta saa pysyä hillotolpallaan. Sinisetkin jätti kuin nallin kalliolle kun ei enää tarvinnut niitä omien tarkoitusperien ajamiseen. Tyypillinen muita hyväksi käyttävä n rsisti.

        MISSÄ EU SIELLÄ ONGELMA hokemalla hillotolpalle junttien äänillä. Ainoan asian mitä teki ongelman nimeltä EU eteen ollessa se, että Hakkaraisen kanssa sai vietyä persuilta minimissään yhden meppipaikan. Lopputuloksella missä Suomi sai 500-700 miljoonan laskun vuositasolla ennallistamisasetuksen mennessä läpi EU:ssa vihervassarien toimesta. Purran kertoessa että EU:a vastaan soditaan sisältä käsin eikä hokemalla latteuksia tekemättä asioiden eteen mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSÄ EU SIELLÄ ONGELMA hokemalla hillotolpalle junttien äänillä. Ainoan asian mitä teki ongelman nimeltä EU eteen ollessa se, että Hakkaraisen kanssa sai vietyä persuilta minimissään yhden meppipaikan. Lopputuloksella missä Suomi sai 500-700 miljoonan laskun vuositasolla ennallistamisasetuksen mennessä läpi EU:ssa vihervassarien toimesta. Purran kertoessa että EU:a vastaan soditaan sisältä käsin eikä hokemalla latteuksia tekemättä asioiden eteen mitään.

        Ennustetusti edes seiska ei ole kirjoittanut enää jutun juttua Hakkaraisesta herran pelatessa itsensä pihalle persuista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiljupöntön painoksi tunkiolle voi vielä kelvata ei muuhun?

    • Anonyymi
      UUSI

      On Soini parempi kuin vajakki Halla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Soini ei saanut edes huvikuunariveroaan läpi hallituksessa siinä missä Halla-aho on saanut jo valtavan määrän kiristyksiä mamupolitiikkaan. Sinun persuja vainoavan sinimustan harmiksi. Vaikka Halla-aho tekee tasan tarkkaan politiikkaa mitä te äärioikeistolaisetkin ajatte. Saamatta aikaiseksi pskaakaan toimintanne mennessä muniin puhalteluksi. Ette edes kannattajakortteja saa kasaan mistä voitte kiittää oulun tovereitanne jotka kävi puukkojen kanssa heilumassa. Mistä sinä tietenkin syytät persuja jotka natsit puolueestaan pihalle potki.


    • Anonyymi
      UUSI

      Heh heh. Vitsiä pukkaa : )

      • Anonyymi
        UUSI

        Te sinimustat se vitsi olette. Ja huono sellainen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Maito on kaatunut maahan, turha enää yrittää pelastaa. Miksi lähtivät tappamista kannattavien hörhöjen kelkkaan! Jospa hakisin yläkerrasta pistoolin….! Jos minulla olisi ase, alkaisi ruumiita tulla..! Miettikää vähän. Jos osaatte!

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei Soini enää palaa. Mutta kunnon mies oli. Nyt on sitten näitä Peltokankaita, Hakkaraisia, Huhtasaaria, Tynkkysiä sun muita hörhöjä joita saa hävetä silmät päästään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      2939
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      2255
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      194
      1804
    4. 79
      1371
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      73
      1236
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1179
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      328
      1107
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1016
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      182
      936
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      878
    Aihe