Kuvan olet nyt maalannut minusta sille valkoiselle canvakselle?
Vastaukset 26
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan kanvaasia.
- Anonyymi
Karvaisen.
- Anonyymi
Kauniin.
- Anonyymi
Kauniit ja hieman ujot silmät, söpöt hartiat ja pienen kauniin vatsan, naiselliset sormet ja naisellisen lantion.🍫♥️
- Anonyymi
Olen raskaana? Vai vaan lihava?
- Anonyymi
Minkälainen on naisellinen lantio ja sormet.
No mulle ei ainakaan tämä ole, hih hih. - Anonyymi
Mulla on ujot hartiat ja vähemmän ujo vatsa, mutta rohkeat polvilumpiot ja pakarat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ujot hartiat ja vähemmän ujo vatsa, mutta rohkeat polvilumpiot ja pakarat.
Pyöreä peba. Enää reilu viikko sitten pääsee näkemään sen. 😜
- Anonyymi
En sinusta tiiä mut yks keisari ilman vaatteita dingeli dingeli ulkona turhaa puhallusta itteeensä päin
- Anonyymi
Meren jossa on isoa myrskyä kaukana horisontissa, hieman sivussa majakkasaari ja majakka josta loistaa kirkas valo, majakka on punavalkoinen, perinteinen. Edessä taulun on meri tyyni. Vaaleansininen.
- Anonyymi
Saithan jo yhden. Pitäisikö vielä maalata toinen?
- Anonyymi
Sää et oo mikään taiteilija oot matkija.
- Anonyymi
Ei tarvitse, ellet halua, se oli mieletön. Olet ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää et oo mikään taiteilija oot matkija.
Ketä matkin ja miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse, ellet halua, se oli mieletön. Olet ihana.
Oletko m vai n?
- Anonyymi
Kovin on tyhjä taulu. Ei ole kuin alku.
...lopusta ei tiedä.. - Anonyymi
... juokset halki heinäkuun, auringon paahteen, heinikon läpi, sirkkojen sirinän soidessa, niityn muhevassa tuoksussa rantaan laiturille.
Käärit farkun lahkeet polviin ja heiluttelet varpaita. Katsot hetken kuinka vesi väreilee.
Hetken laulaa ehti lumme valkoinen, hento tuulenvire. Tänne nyt retken teit. - Anonyymi
Ajattelin jotta ketsuppia riskin siihen ,kaunis väri muuten ja kiva symboli tulevasta hänelle.
Ehkä myöhemmin mustaa sekaan riippuu siitä onko empatiaa yhtään jäljellä.- Anonyymi
*roiskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*roiskin.
Nauran sulle edelleen joka päivä. Miten naurettava ukko
- Anonyymi
Mut hei seuraava kanvaasi
Taidetta ...
Graffitien teko usein luvaton ja sanotaan töhrimiseksi, mut mun mielestä maalin suihkiminen on täysin sallittua ,vieläpä toivottavaa. Näen graffitit taidemuotona. Ne pitäisi osata erottaa tägäilystä ja sottaamisesta. - Anonyymi
Itse asiassa, minulla on eräs keskeneräinen työ, missä on ylhäältäpäin kuvattuna mies ja naiset hänen ympärillään lepäilemässä. Muuten hyvä, mutta et ole etelämaalainen maskuliinisuutta tihkuva uros.
- Anonyymi
en ole samaa porukkaa, aina kun viette se tulee teille huonona, aina kun hakkaatte se tulee teille pahana. aina kun estätte ja viette ja sabotoitte työtä, se tulee teille itselle takaisin. aina vaan.
- Anonyymi
aina kun pidätte ihmistä orjans ja vankina ne, se tulee teille itselle takaisin. en kuulu teidän porukkaan, kaikki mitä ootte vienyt ja sanotiinut ja tuhonnut, tulee teille huonona. ja olen siitä enemmän kuin iloinen. minulle olette tuoneet vaan huonoa ja pahaa estäneet ja vieneet, miksi ette tee kaikille ja kaikkien työhön ja kotiin? miksi minulle kaikki paska? johan se ihkakssa vastasi teillä on, ja ne muut tehdä muuta työtä, vinkin vink. toivottavasti tulee sitä pahaa sinne etenkin tästä viikosta 😂😀
- Anonyymi
🖕 piirsin keskelle..
- Anonyymi
hieno omena tai paprika 🙊👍👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t901069Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228840Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️73826- 52700
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien67658Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34592Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29547- 47539
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30535- 37530