eli siinä se vasurien eu vaalivoitto valui Putinin laariin
Li Anderson liitty EUN venäjä mieliseen ryhmään
16
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ainahan kommunistit on ollu venäjäänpäin kallellaan,kuinka se nyt ois poikkeus.
- Anonyymi
Nyt kun vielä ne suomalaiset nuoret ämmät tajuavat että tukevat Putlerin sotaa äänestämällä ällöttävää liimalettiä.
- Anonyymi
Li- elää viherpesulla.
Turhia hommia enimmäkseen.
Satuja punakynällä väritettynä.- Anonyymi
kuka ois uskonut että Li on venäjä mielinen,oisko saanut noin paljon ääniä jos ois sanonut mihin eun ryhmään liittyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka ois uskonut että Li on venäjä mielinen,oisko saanut noin paljon ääniä jos ois sanonut mihin eun ryhmään liittyy
LIII myy EUta putiinille
- Anonyymi
Ei tietenkään Li olen venäjänmielinen kun persusterit on keulinu
kaikkien muitten eelle.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/af390958-aaa2-46af-9084-8c85dc6c60fd
"Osa perussuomalaisista myötäilee suoraan Venäjän kantoja"
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/aripesonen1/276200-jussi-halla-aho-miksi-puolueesi-kannattaa-venaja-pakotteista-luopumista/
"Toivottavasti Trump purkaa Yhdysvaltojen Venäjä-pakotteet. Suomi on saanut tästä taloussodasta pahasti takkiin.”- Anonyymi
koko 3 kopla vasureja venäjä myönteinen EUssa,se siitä Liin vaali voitosta häviö suomelle voitto putinille
- Anonyymi
Kyllä sinä jaksat ,🤔
- Anonyymi
Jaksaa jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksaa jaksaa.
Kyllä petturipersu jaksaa vääristellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä petturipersu jaksaa vääristellä..
vasurit on takomassa putinin pajassa ukrainalle panssareita.
- Anonyymi
Huhtasaari suorastaan kuolaa ja silmää vinkkaa Putinille!! Jaksaa, jaksaa¨..muut persut huutaa kippurassa..Näin
- Anonyymi
Liille annetut äänet meni vessan pyttyyn vasemmisto pettää työväestöä mutta eihän työläinen ymmärrä kun on toisenluokan kansalainen kommari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liille annetut äänet meni vessan pyttyyn vasemmisto pettää työväestöä mutta eihän työläinen ymmärrä kun on toisenluokan kansalainen kommari.
Hän ei ole persu, joten älä hätäile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole persu, joten älä hätäile.
ei mutta putiinia tukee EUssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei mutta putiinia tukee EUssa
Ei tue, hän ei ole persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403