Joskus tulee sellainen ikävä sinua mies

Anonyymi-ap

Silloin tuntuu kuin välittäisit minusta niin kuin tekisit asioita täällä minua varten. Sehän ei ole totta, mutta kun se ikävä tulee niin mietin, miltä olisi tuntunut jos olisit rakastanut minua.

80

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten heräät Ruususen unesta ”PIM”

      • Anonyymi

        Sammakon suudelmaan 🐸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammakon suudelmaan 🐸

        … tai väärään satuun 🙃


      • Anonyymi

        Sitten sinä heräsit että on vielä yksin miehen itseihailuprovo mitä et ole vielä kommentoinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sinä heräsit että on vielä yksin miehen itseihailuprovo mitä et ole vielä kommentoinut

        Sinulle? No miten menee?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle? No miten menee?

        ap

        Ei nii huonosti sentään et pitää kirjoitella itselleen nonsensea naisena esiintyen larpaten olevana tärkeä-spessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nii huonosti sentään et pitää kirjoitella itselleen nonsensea naisena esiintyen larpaten olevana tärkeä-spessu

        En kirjoita itselleni.

        ap


    • Anonyymi

      Ajattelin sinun olevan niin herkkä kuin minäkin ymmärtävän sen sanomattakin.

      • Anonyymi

        Joskus sanoilla on myös merkitystä. Sanoihin on helpompi palata kuin herkkään tulkitsemiseen, joka saattoi yhtä lailla olla jotain testaamista ja kiusoittelua.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sanoilla on myös merkitystä. Sanoihin on helpompi palata kuin herkkään tulkitsemiseen, joka saattoi yhtä lailla olla jotain testaamista ja kiusoittelua.

        ap

        Siinä olet kyllä oikeassa. Kun kommunikointi ei ole tarpeeksi tuntevaa ja yksiselitteistä, erilaisia epävarmuuksia alkaa muodostua mieleen.


    • Anonyymi

      Teen asioita itseäni varten koska tykkään sinusta niin paljon.

      • Anonyymi

        Hyvä jos teet… minäkin tykkään näinkin.

        ap


      • Anonyymi

        Tämän on huomannut varmaan aika monikin. Helppo huomata. Siis IRL.


    • Anonyymi

      Jos olet hän nainen niin kyllä mä rakastan sua. Ja olen ikävöinyt. Ja haaveillut. Ja toivonut. Ja unelmoinut. Ja ja ja…

      • Anonyymi

        Nii

        Lisää

        Sano vaan

        Minua vähä surettaa, kun meet muualle

        Eikö oo outoo

        Enhän nää sua muutenkaan


      • Anonyymi

        Olisimmepa…

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisimmepa…

        ap

        Haluaisin, että ollaan. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin, että ollaan. 🥰

        Ainahan sitä toivoo, että tunteet olisivat/olisivat olleet vastavuoroiset sen ihmisen kanssa, jota kaipailee…

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä toivoo, että tunteet olisivat/olisivat olleet vastavuoroiset sen ihmisen kanssa, jota kaipailee…

        ap

        Taaas perus syyllistämiset. Sulta ainakin luonnistuu nämä vihantunteen näyttämiset/purkamiset. Toisen päälle vaan kaikki kurat niin tulee itselle kevyempi olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taaas perus syyllistämiset. Sulta ainakin luonnistuu nämä vihantunteen näyttämiset/purkamiset. Toisen päälle vaan kaikki kurat niin tulee itselle kevyempi olo.

        Taidat kirjoittaa itsestäsi, voi sun kanssa 🐣


    • Anonyymi

      En puhu tykkäämisesi määrästä kun se tunne ei vaihtele. Siellä se ikuisesti sydämessäni asuu. Kun ajattelen sinua, sieltä se syöksähtää täyttäen koko mielen. Jos onnistun olemaan ajattelematta sinua, ei se tunne katoa mihinkään.

      • Anonyymi

        Miksi emme ole kahdestaan enään nykyään missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi emme ole kahdestaan enään nykyään missään

        Haluan nimenomaan olla kahdestaan.


      • Anonyymi

        Jaan samanlaisen kokemuksen kuin kuvaat jotenkin pysyvänä tunteena siellä taustalla koko ajan.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan nimenomaan olla kahdestaan.

        Ei se näytä onnistuvan kovin helposti


    • Anonyymi

      Siksi koska hän on varattu.

      • Anonyymi

        Taasko tämä satutunti alkaa, no tietenkin tämä mies josta mies itse puhuu on tämä juttujesi kohteeksi joutunut joka ei voi sietää sinua ikäänkuin, ei olisi halunnut keskelle keskustelupalstaharhaa ja vedätystä hän, kumma homma kyllä🤔


      • Anonyymi

        Ehkäpä näin…

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko tämä satutunti alkaa, no tietenkin tämä mies josta mies itse puhuu on tämä juttujesi kohteeksi joutunut joka ei voi sietää sinua ikäänkuin, ei olisi halunnut keskelle keskustelupalstaharhaa ja vedätystä hän, kumma homma kyllä🤔

        Jaaha noniin 🙂


    • Anonyymi

      Minähän välitän, enemmän kuin ymmärrätkään. Ikävä on minullakin ja tulee vain pahenemaan. /sivusta vastasin kuin hänelle.

      • Anonyymi

        Olisi kiva ajatella näin

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva ajatella näin

        ap

        Jos olet hän J, ei ole mitään epäselvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän J, ei ole mitään epäselvyyttä.

        Minä en ole J. Tämä epäselvyys ainakin poistui.

        ap


    • Anonyymi

      Sitten ajattelee, että toinen elää tyytyväisenä omaa elämäänsä. Ei tiedä, eikä muistele mitään menneitä

      • Anonyymi

        No näinhän se menee. Sitten miettii, oliko niitä menneitäkään oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinhän se menee. Sitten miettii, oliko niitä menneitäkään oikeasti.

        Sanos muuta, mutta oli se totta…Ainakin minulle. En koskaan unohtanut, jotain jäi vain elämään. Oliko sitten niin epätoivoista, että kuvitteli loput, voihan se olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta, mutta oli se totta…Ainakin minulle. En koskaan unohtanut, jotain jäi vain elämään. Oliko sitten niin epätoivoista, että kuvitteli loput, voihan se olla

        Näitä miettii. Mutta kyllä se tunne itselle oli. Toisesta ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä miettii. Mutta kyllä se tunne itselle oli. Toisesta ei voi tietää.

        Siis oli totta. Omat tunteensa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä miettii. Mutta kyllä se tunne itselle oli. Toisesta ei voi tietää.

        Tykkäsin siitä katseestaan. Olisipa tiennyt, mitä mielessä liikkui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin siitä katseestaan. Olisipa tiennyt, mitä mielessä liikkui.

        Ei kukaan lue ajatuksia. Vaikka kuinka katseet puhuvat. Ei voi tietää. Tarvitaan tekoja ja sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan lue ajatuksia. Vaikka kuinka katseet puhuvat. Ei voi tietää. Tarvitaan tekoja ja sanoja.

        Totta… oletko katsonut toista niin, ettei hän voinut erehtyä ketä katsoit. Naulinnut katseeseen niin sanotusti toisen siihen hetkeen kiemurtelemaan. Mitä luulet, onko julmaa leikkiä sillä tavalla sanomatta sanaakaan? Toiset tekee sellaista. Toivottavasti et ole sellainen, etpä tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta… oletko katsonut toista niin, ettei hän voinut erehtyä ketä katsoit. Naulinnut katseeseen niin sanotusti toisen siihen hetkeen kiemurtelemaan. Mitä luulet, onko julmaa leikkiä sillä tavalla sanomatta sanaakaan? Toiset tekee sellaista. Toivottavasti et ole sellainen, etpä tietenkään.

        Kuulinko syytöksen? Voi olla aihettakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulinko syytöksen? Voi olla aihettakin.

        Sydämen murskaaja… eihän sellaisesta voi toista syyttää aiheestakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämen murskaaja… eihän sellaisesta voi toista syyttää aiheestakaan.

        Riippuu, mitä on tehty. Kyllä jokainen vastaa valinnoistaan ja tunteistaan. Tuskin on leikkinyt, jos on vain katsonut.

        Kyllä pahimmat leikkijät on niitä, jotka on pelkkää hunajaa ja sokeria päin naamaa. Sitten tulee puukkoa selkään ja matto vedetään alta. Se sattuu paljon enemmän kuin salaperäinen katse, johon jää koukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu, mitä on tehty. Kyllä jokainen vastaa valinnoistaan ja tunteistaan. Tuskin on leikkinyt, jos on vain katsonut.

        Kyllä pahimmat leikkijät on niitä, jotka on pelkkää hunajaa ja sokeria päin naamaa. Sitten tulee puukkoa selkään ja matto vedetään alta. Se sattuu paljon enemmän kuin salaperäinen katse, johon jää koukkuun.

        Olet oikeassa, mutta katseella voi vietellä toisen. Hän vietteli minut. Pitkä, tietoinen katse niin, etten pääse tilanteesta mihinkään. Vain minä ja hän. Täysin tietoinen teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, mutta katseella voi vietellä toisen. Hän vietteli minut. Pitkä, tietoinen katse niin, etten pääse tilanteesta mihinkään. Vain minä ja hän. Täysin tietoinen teko.

        Aikamoinen katse. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen katse. Huh huh.

        Sellainen ei ole oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, mutta katseella voi vietellä toisen. Hän vietteli minut. Pitkä, tietoinen katse niin, etten pääse tilanteesta mihinkään. Vain minä ja hän. Täysin tietoinen teko.

        Kahdestaan huoneessa, lähekkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, mutta katseella voi vietellä toisen. Hän vietteli minut. Pitkä, tietoinen katse niin, etten pääse tilanteesta mihinkään. Vain minä ja hän. Täysin tietoinen teko.

        Pakkomielteeltä kuulostaa höpinäsi. Jos vielä varattu, tiedätkö mitä se tarkoittaa. Yritätkö väkisellä tunkea toisen elämään , jonne et sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ei ole oikein.

        Ei olekaan. Olen itse ollut samassa tilanteessa. Hän teki sen tarkoituksella useita kertoja. Antoi ymmärtää jotain katseillaan ja muulla toimillaan, mutta kaikki olikin vain leikkiä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Olen itse ollut samassa tilanteessa. Hän teki sen tarkoituksella useita kertoja. Antoi ymmärtää jotain katseillaan ja muulla toimillaan, mutta kaikki olikin vain leikkiä hänelle.

        Tämä oli sivusta. Jäi mainitsematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdestaan huoneessa, lähekkäin?

        Kyllä kahdestaan, mutta ei lähekkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan. Olen itse ollut samassa tilanteessa. Hän teki sen tarkoituksella useita kertoja. Antoi ymmärtää jotain katseillaan ja muulla toimillaan, mutta kaikki olikin vain leikkiä hänelle.

        Miksi se sinua hermostuttaa? Onko huono omatunto, kun olet jotain tuijotellut vihjailevasti ja huomasit, että voit jäädä hommasta kiinni jos jatkat ja puoliso ei tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteeltä kuulostaa höpinäsi. Jos vielä varattu, tiedätkö mitä se tarkoittaa. Yritätkö väkisellä tunkea toisen elämään , jonne et sovi.

        Taidat itse olla se mies ja pelkäät jääväsi kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla se mies ja pelkäät jääväsi kiinni.

        Niin mistä? Siitä, että monet ihmiset lähipiirissä nöyryytti allekirjoittanutta kerta toisensa jälkeen, ja annoin sen tapahtua. Miksi, kun olin niin huonossa kunnossa, etten pystynyt parempaan. Ja se nöyryytti ja nöyryytti lisää, ja mursi koko itsearvostuksen, koska se oli toistuvaa ja jatkuvaa. Osa ihmisistä tekee sitä vieläkin, ei minkäänlaista kykyä ottaa vastuuta teoistaan.

        Se, että olen nyt täysin uupunut ei liity suoranaisesti tähän edellämainittuun, vaikkakin osa uupumuksesta liittyy yleisesti mt-potilaiden asemaan ja yleisestikin esteettömyysasioihin, joita ei ole huomioitu mt-potilaiden kohdalla juuri lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkomielteeltä kuulostaa höpinäsi. Jos vielä varattu, tiedätkö mitä se tarkoittaa. Yritätkö väkisellä tunkea toisen elämään , jonne et sovi.

        Ilman mutta hän netissä naisena esiintyvä gubbe manifestoi itsensä muiden elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman mutta hän netissä naisena esiintyvä gubbe manifestoi itsensä muiden elämään

        Etkä siten kuulosta yksisarvinen yhtään toksiselta etkä
        psykoottiselta, eikä näytä ns järjestöskään yhtään pöllömmältä kevyt harjaus riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mistä? Siitä, että monet ihmiset lähipiirissä nöyryytti allekirjoittanutta kerta toisensa jälkeen, ja annoin sen tapahtua. Miksi, kun olin niin huonossa kunnossa, etten pystynyt parempaan. Ja se nöyryytti ja nöyryytti lisää, ja mursi koko itsearvostuksen, koska se oli toistuvaa ja jatkuvaa. Osa ihmisistä tekee sitä vieläkin, ei minkäänlaista kykyä ottaa vastuuta teoistaan.

        Se, että olen nyt täysin uupunut ei liity suoranaisesti tähän edellämainittuun, vaikkakin osa uupumuksesta liittyy yleisesti mt-potilaiden asemaan ja yleisestikin esteettömyysasioihin, joita ei ole huomioitu mt-potilaiden kohdalla juuri lainkaan.

        Et siis mies tehnyt itse yhtikäs mitään tai ryssinyt itse työpaikkaasi? Rivien välistä voi opetella lukemaan myös aikuisten oikeesti bebe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen katse. Huh huh.

        Haosta paska! Valehtelet! Turhaa sinä sen miehen vaimoa stalkkaat ja olet tuhonnut häneltä elämässä kaiken, nytkö pitäis aviomieskin häneltä saada pois! Et taida käydä ihan täysillä, olet laulanut tota samaa jo aina kauan, kaikkea ei saa mitä haluaa! Akka lähtee ja omaisuus jakoon, sit ukko on yleensä vspaa, mut mitä ne lapset yleensä tollaseen sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haosta paska! Valehtelet! Turhaa sinä sen miehen vaimoa stalkkaat ja olet tuhonnut häneltä elämässä kaiken, nytkö pitäis aviomieskin häneltä saada pois! Et taida käydä ihan täysillä, olet laulanut tota samaa jo aina kauan, kaikkea ei saa mitä haluaa! Akka lähtee ja omaisuus jakoon, sit ukko on yleensä vspaa, mut mitä ne lapset yleensä tollaseen sanoo?

        ???

        ap


    • Anonyymi

      Kauniita unia🫂🐝

      • Anonyymi

        Unej


    • Anonyymi

      Onnellista unta..

    • Anonyymi

      Olisitpa sylissäni.

      • Anonyymi

        Haluaisin minäkin.

        ap


    • Anonyymi

      Teot ratkaisevat

      • Anonyymi

        Tiedän vain, että minulla on ikävä.

        ap


      • Anonyymi

        Kaikki ei kerro mitään. Ei edes sitä, että arvostaa ihmisenä. Jokainen kukka kaipaa valoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei kerro mitään. Ei edes sitä, että arvostaa ihmisenä. Jokainen kukka kaipaa valoa.

        Kaipaan häntä.

        ap


    • Anonyymi

      Mietin toisinaan, sanoinko jotain väärin, kun kerroin miehelle, kuinka tärkeä hän oli minulle. Olisiko pitänyt kertoa, että jossain toisessa elämässä antaisin itseni rakastaa häntä. Olisin saanut sanoa sanottavani yhdellä kertaa, samalla kivulla. Sivulta

    • Anonyymi

      Niin teenkin ja myös rakastin. Tai no.. mitä tuota kieltämään: rakastan vieläkin. 🤍

      • Anonyymi

        Täällä voi sivuta toinen toisensa tunteita. Olisihan se melko traagista jos sivuaisi tietämättään kaipaamansa kanssa niitä yhdessä. Niin lähellä, mutta niin kaukana.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi sivuta toinen toisensa tunteita. Olisihan se melko traagista jos sivuaisi tietämättään kaipaamansa kanssa niitä yhdessä. Niin lähellä, mutta niin kaukana.

        ap

        Olisi traagista, kyllä. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi traagista, kyllä. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana.

        Tragikoomiselta minusta vaikuttaa höpötykset.


      • Anonyymi

        Valetta, rikot, muttet ymmärrä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tragikoomiselta minusta vaikuttaa höpötykset.

        Minusta sun päteminen ja huomion hakeminen miehen feikkidialogeja kommentoiden ei ole edes huvittavaa enää, eli et viihdytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta, rikot, muttet ymmärrä sitä

        Mitä tai ketä rikon? 8.19.36


    • Anonyymi

      Tylsää. En jaksanutkaan lukea tätä kokonaan. Taidan tehdä ruokaa pitkästä aikaa. Naiselta sivusta

      • Anonyymi

        Nainen tai hänen juttunsa ei kiinnosta minua, ymmärrettävästi, ei myöskään se, että ketju on sinusta tylsä.

        Minua kiinnostaa vain hän ja hänen ajatuksensa.

        ap


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe