Olen ihastunut itseäni yli 10 vuotta vanhempaan mieheen

Olen siis 19 vuotias ja työskentelemme samalla työpaikalla. Mitä mieltä olette, kuinka harvinaista tai todennäköistä olisi, että tuon ikäinen mies haluaisi jotain näin nuoren kanssa. Mies on siis todennäköisesti sinkku eikä hänellä ole lapsia. En ole juurikaan tutustunut häneen, puhumme vain työasioista. Olemme muutaman kerran työskennelleet yhdessä kahden kesken ja tällöin olemme suurimman osan ajasta kiusallisesti hiljaa. Haluaisin tutustua häneen enemmän mutta hän ei ole tehnyt aloitetta asian suhteen enkä uskalla itse. Olen niin jännittynyt hänen seurassa, että olen varmaan kamalaa seuraa. En edes ollenkaan tiedä mistä puhuisin, koska emme tietääkseni jaa yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Mietin hetken voisiko hän olla kiinnostunut minusta, mutta luultavasti mietin umpi ihastuneena asiaa liikaa. Mies on hiljainen kanssani vaikka juttelee useimmille paljon, joten tuntuu ettei häntä yksinkertaisesti vain kiinnosta. Hän varmaan näkee minut vain idiootti teininä… Mutta aina mietin silti, että mitä jos

35

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano tää kulunut vitsi: Nyt lähti kun Annikki Tähti
      Testaa kaverin huumori

• Kiitos vinkistä :D Saatan kyllä jättää väliin. Jo moin sanominen on liian jänskää.

• Anonyymi
        annikkki kirjoitti:

Kiitos vinkistä :D Saatan kyllä jättää väliin. Jo moin sanominen on liian jänskää.

No sitten kaimasi Annikki 95 v neuvot erektion saamiseksi ei varmaan toimi jään rikkomiseksi

• Anonyymi

Kaveri pitää ikäeroa varmasti jarruna. Selvästi pitää sinusta ja odottaa sinulta jotain rohkaisua niin asia voisi edetä.

• Jos asia todella olisi näin, mitä voisin tehdä olematta liian ilmiselvä?

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Tyhjentää ränniin muutaman kerran kunnolla tukasta kiinni touhua ja sitten sanoo että sori ei tää toimi. Jos et halua karvasta kokemusta niin suosittelen. Älä koita tota korttia. Siitä jää vain käytetty olo.

• Anonyymi kirjoitti:

Tyhjentää ränniin muutaman kerran kunnolla tukasta kiinni touhua ja sitten sanoo että sori ei tää toimi. Jos et halua karvasta kokemusta niin suosittelen. Älä koita tota korttia. Siitä jää vain käytetty olo.

Mutta eihän se välttämättä aina noin mene. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        annikkki kirjoitti:

Mutta eihän se välttämättä aina noin mene. 🤷‍♀️

No ei mene. Ihan kokemuksesta sanon, välillä ei saa sanaa suustaan kun itse näen erään naisen ja juuri tuollaisina kahdenkeskisinä hetkinä. Tämä varsinkin jos on pohjimmiltaan ujo.

• Anonyymi
        annikkki kirjoitti:

Jos asia todella olisi näin, mitä voisin tehdä olematta liian ilmiselvä?

Pukeudu sillai, että herätät hänessä pieniä kiusauksia? Pieni sanaton flirtti voi myös olla jään rikkoja välillänne?

• Anonyymi kirjoitti:

Pukeudu sillai, että herätät hänessä pieniä kiusauksia? Pieni sanaton flirtti voi myös olla jään rikkoja välillänne?

Tuota voisin kyllä kokeilla

• Anonyymi

Typerä kysymys. Suurin osa miehistä, sama minkä ikäisistä, haluaa panna teiniä.

• Anonyymi

Ai noinko? Sinä haluat?? Älä yleistä. Kaikki ei ole pedoja.

• Anonyymi

Toivon, että olet väärässä. Jos tarkoitat alaikäisiä niin aika oksettavaa

• Anonyymi

19 ei ole enää teini, mutta nuoret ja täysi-ikäiset kyllä kiinnostavat kaiken ikäisiä miehiä (pl tietenkin ne heitä nuoremmat Pojat).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19 ei ole enää teini, mutta nuoret ja täysi-ikäiset kyllä kiinnostavat kaiken ikäisiä miehiä (pl tietenkin ne heitä nuoremmat Pojat).

Kyllä 19 on teini. Se tulee englanninkielen sanasta nineteen. 20 vuotias ei ole enää teini. Ja täällä pedo ymmärretään täysin väärin. Se ei ole alaikäseen sekaantumista jos setämies tykkää 20 vuotiaasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai noinko? Sinä haluat?? Älä yleistä. Kaikki ei ole pedoja.

19 vuotias on ihan tarpeeksi vanha jopa naimaan. Naurettavia juttuja teillä estyneillö 😁

• Tuntuu, ettei häntä kiinnosta ollenkaan mun olemassaolo. Ehkä pitäis vaan luovuttaa. Tosin oon niin epätoivoinen, että kuvittelen edelleen hänen vaan peittävän tunteensa.

• Anonyymi

Minä olen ihastunut 50 vuotta nuorempiin naisiin.

• Minkä ikäinen olet… 70?

• Anonyymi

Jyrki 69v saisi nyt vähän rauhoittua

• Anonyymi

Kokeile kysyä onko kiinnostunut?

• En halua kiusallisia välejä joten tuo ei ole vaihtoehto..

• Anonyymi

Ei se ikäero niinkään haittaa, vaan se että sietääkö sitä toisen käytöstä. Näin ainakin omalla kohdallani. Olen kylläkin hieman yli 30v mies ja tiedän usean 18-22v väliltä olevan nuoren naisen jotka ovat ihastuneet minuun. Eihän heissä mitään muuta vikaa ole ollut kuin se, että moni on ollut aika lapsellinen ja se on tuhonnut oman lievän kiinnostukseni.

Mutta mitä tuohon sun työpaikan mieheen tulee, niin se voi olla luonnollisesti vaan hiljainen tyyppi ja haluaa tehdä työt pois alta, eikä välttämättä sosialisoida liikaa töissä. Näin ainakin itse olen ollut aina, etten oo töihin tullut sosialisoimaan vaan tekemään töitä.

Työkavereiden kanssa muutenkin juttujen yrittäminen on aina vähän niin ja näin, koska jos on lukenut tilannetta väärin, tai asiat menee pieleen vaikka kummallakin oli kiinnostusta, niin se töissä oleminen voi olla hieman kiusallista.

• Anonyymi

Yarjoat tissejä työssä

• Joo menen sinne maanantaina tissit paljaana. Kiitos vinkistä!!

• Anonyymi

oikein hyvää huomenta annikki 🥱 ja oikein paljon kiitos viestistä 💌 ite 23v. miehenä pidän ajatusta hyvinkin outona, vaikka onhan tuo sinun puoleltasi varmasti ihan kaunis ajatus 😇 itse näin yksinäisenä sinkkumiehenä olisi kiva löytää suunnilleen samanikäistä seuraa, ja ajattelen sen asian oikeestaan niinpäin että olisi varmaan naisen kannalta jopa ihan kiva löytää vähän nuoreampaa miesseuraa, ja olen avoin myös tottakai ajatukselle että jos/kun jku minua vanhempi nainen on kiinnostunut olemaan kanssani, uskon että se voisi olla ihan palkitseva kokemus sille jollekkin naiselle?... en toki tiedä miten te naiset sen asia koette, ja itse ajattelen myös että ikä on vain numero, ja ei tuo et 19v. seurusetelee 29v. kanssa kuulosta ihan terveeltä eikä mitenkään muutenkaan yhtään hyvältä. itse sain muutama kuukausi sitten yhdeltä 18v. naiselta viestin ja vastasin siihen hyvinkin kohteliaasti kautta rantain, et mielummin saman-ikästä seuraa ois kiva löytää. niin se loukkaantu siit aika pahasti, ja sil nyt sydän särkyny siit 😢💔 itselläni tosi syylline olo jälkikäteen, ja miettiny et mitä oisin voinu tehä toisin 😔 tosin sanoin siin viestis kyl et ystäviä voidaan olla, mut senki varmaa sit jtnki kautta rantain sanoin, mut mä en yksinkertaisesti osaa sanoo selkeesti 😓 viittaan aina kohteliaammin, ja sekin on lapsuudesta tavallaan jääny et ei miul saanu koskaa olla omaa tahtoa, en saanu sanoo omaa mielipidettä saati tosiasioita, koska seuraukset oli senverran ikävät julmuri-iskän toimesta 😥💘💔+ et julmuri äippä toimitti aina järjästäen osastolle jka kerta lapsena jos olin jostai mistä asiasta tahansa jotain omaa mieltä, tai toimin niinku omatunto ja sydän sanoo 💖 olin erityisherkkä lapsi ja en kestäny tän maailman kovuutta, julmuutta ✨ ja tätä samaa tapahtunut nyt myös aikuisiällä muutaman kerran julmuri äipän ja julmuri-iskän toimesta, esim kerran kun en päästänyt julmuri-iskääni julmuri-äipän kämpälle riehumaan ja varastamaan 5000€ setelinippua ja äitin autoa, niin julmuri-iskä kävi kimppuuni, pahoinpiteli ja järjesti 3kk psykiatriselle minut pakkohoitoon... (2020 kesällä) joudun silloinki pakenemaan väkivaltaista ja psykoottista julmuri-iskää hyppäämällä parvekkeelta. onnkesi pudotus oli vaa 2. kerroksesta, nii ei käyny mitenkää erityisen pahasti, muuten en varmaa olis täs enää kirjottelemas tänne ikävä-palstalle, julmuri iskä ryntäsi vielä pihalle, sai minut kiinni ja jatkoi pahoipitelyä ja kuristamista. ja sit se julmuri-iskä sai sillonki ylipuhuttua poliiseille et ne toimitti mut 3kk jorvii pakkohoitoo sillo. mut joo toivon et löydät suunnillee saman-ikästä seuraa ittelles 🙏 oikein aurinkoista 🌞 ja siunattua 😇 viikonloppua sulle rakas ystäväiseni 🥰 ja paljon haleja tietty 🤗 muista et oot tosi tärkeä ja rakas ystävä 💝 oon tääl myös sua varten 😌 sä voit koska vaan laittaa viestii jos on jtn mielenpääl tai kaipaat vaikkapa ystävää 📲
      ihan ystävänä 💌
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🎗️🥀🤍

• Anonyymi

10 vuotta ei ole yhtikäs mitään. Miksi edes ajatella moista, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä. Ihmisiä on hyvin erilaisia. Olen tavannut 18-vuotiaita jotka ovat ajatusmailmaltaan aikuisia joihinkin 40-vuotiaisiin nähden.

• Nykyaikana miehen täytyy olla todella varovainen nuorten naisten kanssa. Ei uskalla näyttää kiinnostustaan, ettei tule jotain ahdistelusyytteitä ja metoota. Niin se vain on.

• Anonyymi

Totta, mutta mitä järkeä mennä kopeloimaan naisia, kun voi jutella? Tuskin juttelusta kukaan suuttuu tai sitten maailma on mennyt hulluksi

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta mitä järkeä mennä kopeloimaan naisia, kun voi jutella? Tuskin juttelusta kukaan suuttuu tai sitten maailma on mennyt hulluksi

Kuka mistää kopeloimisesta on nyt puhunut? Kyllä ihan pelkkä puhuminenkin voi olla ahdistavaa, jos se koetaan sellaisena lähentymisyrityksenä. etenkin jos on tällainen viiskymppinen mies, jonka ei oleteta olevan edes yhtään seksuaalinen enää, ei sais olla kiinnostunu muuta kuin omanikäisistä ja siinäki vaan kahviseurana korkeintaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä, maailma on mennyt monella tavalla hulluksi, kun vertaan sitä muutaman vuosikymmenen taaksepäin. ei oltu niin herkkähipiäisiä silloin kun nyt ollaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jutella toki voi, mutta mahdollisimman neutraali pitää olla ja varoa olemasta kiinnostuneen oloinen, sitä tarkoitin. Koska sitten saat pedarin maineen helposti, kun on ikäeroa paljon.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jutella toki voi, mutta mahdollisimman neutraali pitää olla ja varoa olemasta kiinnostuneen oloinen, sitä tarkoitin. Koska sitten saat pedarin maineen helposti, kun on ikäeroa paljon.

Sairaita riittää nykyään myös suomalaisissa naisissa.
        Heti ollaan hajoilemassa jos joku vastakkaisen sukupuolen edustaja normaalisti lähestyy.
        Ei kannata uhrata enää suomalaisiin naisiin aikaansa.
        Ottakaa vahvahermoisempia ulkomaisia naisia.
        Niillä on normaali suhde miehiin.

• Anonyymi

Jos teillä ei ole edes nyt mitään yhteistä niin mitenpä luulet sitä tulevankaan?
      Eiköhän meistä aika moni ole käynyt tuon vaiheen läpi että ihastuu vanhempaan mieheen.
      Ei sen tarvitse mennä silti sen pidemmälle.
      Anna ajan kulua ja katsele mielummin omanikäisiä, kun tunnut olevan aika lapsellinen vielä itsekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe