Maamme polittinen kehittyminen

Anonyymi-ap

Sitä sanottiin, että punamulta tuhosi maamme talouden. Se oli silloin kun Kessut ja Sopukat olivat voimissaan. Nyt on kysymys, että tulevatko seuraavaksi tuhotyötä jatkamaan yhdessä Kessut ja Vaput?!

29

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyky politiikot eivät ymmärrä tehtäviään riisto pääasia.

    • Anonyymi

      Kuulehan persutrolli, tämä maa on rakennettu "punamullalla", eikä sitä persutkaan pysty tuhoamaan.

      Perinteinen keskusta sdp:n ja vasemmistoliiton yhteistyöllä on jatkossakin hyvät mahdollisuudet, jos
      persut pidetään jatkossa oppositiossa.

      Perskeko yritti Pipilän johdolla, mutta persutrolli, vituiks meni!!

      • Anonyymi

        Persujen lisäksi kokkareiden kuuluu olla oppositiossa, että saadaan Suomi kuntoon Kekkoslovakian tapaan.


    • Anonyymi

      Saattaa olla ettei demut ja vassukat & vihreät ole pitkään aikaan hallituksissa, niin huonoa on jälki lakkoineen.

      t: Orvas Kesi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Persukokkarehallitus on pilannut jo miltei kaiken vaikka on vasta vuoden ollut vallassa.


      • Anonyymi

        Tuskin vasemmisto saa hallitusta nyt 54 kansanedustajaa jotka näyttää tippuvan.
        -lakkoilevat vain laillista hallitusta vastaan.


    • Anonyymi

      Minä veikkaan, että koskaan emme enää saa hallitusta, jossa olisivat yhdessä sisarpuoluelaiset Kersut ja Peput.

      • Anonyymi

        Jospa tulisi sellanen hallitus, jossa olisivat Koput ja Kemmarit kehittämässä maatamme.


    • Anonyymi

      Koska Kessujen kanssa me sopulit olemme aina tulleet toimeen on syytä toivoa karran vielä hallitusyhteistyötä Sannikka Aarikkomme ja Manna Sarinin kesken

      • Anonyymi

        Nyt kun sekä Kossut, että Sopulit ovat puolueina menttäneet kannatustaan, niin meidän tavoitteet pitää asettaa hallituspohjalle Kesukat ja Vapukat.


    • Anonyymi

      Me Kossut ja Seput saimme yhdessä paljon tuhoa aikaa. Siitä kunnia meille molemmille ja Soteohjausyksikönapulaisjohtajan virat ja pinssi rintaan.

      • Anonyymi

        Sanoisin, että me Seput oleme parmempia kuin ne Kossut.


    • Anonyymi

      Kersujen ja Pepujen ei sisarpuoluelaisina pidä haukkua toisiaan, koska tavallaan silloin haukkuvast yhteistä geeniperimäänsä.

      • Anonyymi

        Juuri niin. Kuomen Seskustan tulee elää sovussa Suruspeomalaisten kanssa.


    • Anonyymi

      Kersut ja Peput ovat syntyneet äiti- Maalaisliitosta ja niin heillä molemmilla on samat geenit. Miksi emme puolueina fuusioituisi takaisin samaksi. Nimeksi sopisi joko Peruskeskusta, tai Kepupersu.

      • Anonyymi

        On oltava sovussa torailematta sisarusten kesken, koska perheriidat ovat riidoista pahimpia.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Luontaisin yhteistyökumppani on meille sukulaissieluna Persu. Koska fuusioituminen vie pitkään ja tarpeet ovat akuuttisia, on esiasteena perheyhteistyö otettava heti ohjelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Luontaisin yhteistyökumppani on meille sukulaissieluna Persu. Koska fuusioituminen vie pitkään ja tarpeet ovat akuuttisia, on esiasteena perheyhteistyö otettava heti ohjelmaan.

        Kaikkonen ja Purra on saatava yhtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkonen ja Purra on saatava yhtymään.

        Puikkonen ja Karra yhteen.


    • Punamulta, keynesiläinen jakopolitiikka sekä katteettomat palkankorotukset mitkä kuitattiin devalvoimalla.
      Ei ollut Holkerin ja Koiviston vika ettei tyhmä kansa ymmärtänyt miten markkinatalous toimii.

      • Anonyymi

        Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.

        Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.

        Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH?

        SUOMEN SUURIN SOSIAALITUKIEN NAUTTIJARYHMÄ ON MAATALOUSLOISET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.

        Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH?

        Kattava listaus, mutta ei läheskään täydellinen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tossun alla oleminen on aina pahasta, vaikka sulhanen olisi kova porvarikin. Sen ovat persut nyt huomanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossun alla oleminen on aina pahasta, vaikka sulhanen olisi kova porvarikin. Sen ovat persut nyt huomanneet.

        Eniten velkaa ottanut puolue on kokoomus, 118 miljardia ennen Orpon hallitusta. Summa tulee perskokkarehallituksen aikana nousemaan 60 miljardilla eli mikään muu puolue ei pääse lähellekään kokoomusta velan ottajana.


    • Anonyymi

      Kessut ja Vaput eivät yhdessä nyt päässeet tuhoammaan lisää valtion kassaa.

    • Anonyymi

      Kossut, Kasut ja Kihreät sopivat Vepukalle yhteistyökumppaneiksi kuin porkkana nenäksi lumiukolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe