Sitä sanottiin, että punamulta tuhosi maamme talouden. Se oli silloin kun Kessut ja Sopukat olivat voimissaan. Nyt on kysymys, että tulevatko seuraavaksi tuhotyötä jatkamaan yhdessä Kessut ja Vaput?!
Maamme polittinen kehittyminen
29
626
Vastaukset
- Anonyymi
Nyky politiikot eivät ymmärrä tehtäviään riisto pääasia.
- Anonyymi
Kuulehan persutrolli, tämä maa on rakennettu "punamullalla", eikä sitä persutkaan pysty tuhoamaan.
Perinteinen keskusta sdp:n ja vasemmistoliiton yhteistyöllä on jatkossakin hyvät mahdollisuudet, jos
persut pidetään jatkossa oppositiossa.
Perskeko yritti Pipilän johdolla, mutta persutrolli, vituiks meni!!- Anonyymi
Persujen lisäksi kokkareiden kuuluu olla oppositiossa, että saadaan Suomi kuntoon Kekkoslovakian tapaan.
- Anonyymi
Saattaa olla ettei demut ja vassukat & vihreät ole pitkään aikaan hallituksissa, niin huonoa on jälki lakkoineen.
t: Orvas Kesi- Anonyymi
Holkerin, Käteisen, Tuppelon ja Orpon hallitusten aikana on otettu eniten velkaa:
https://www.velkakello.fi - Anonyymi
Persukokkarehallitus on pilannut jo miltei kaiken vaikka on vasta vuoden ollut vallassa.
- Anonyymi
Tuskin vasemmisto saa hallitusta nyt 54 kansanedustajaa jotka näyttää tippuvan.
-lakkoilevat vain laillista hallitusta vastaan.
- Anonyymi
Minä veikkaan, että koskaan emme enää saa hallitusta, jossa olisivat yhdessä sisarpuoluelaiset Kersut ja Peput.
- Anonyymi
Jospa tulisi sellanen hallitus, jossa olisivat Koput ja Kemmarit kehittämässä maatamme.
- Anonyymi
Koska Kessujen kanssa me sopulit olemme aina tulleet toimeen on syytä toivoa karran vielä hallitusyhteistyötä Sannikka Aarikkomme ja Manna Sarinin kesken
- Anonyymi
Nyt kun sekä Kossut, että Sopulit ovat puolueina menttäneet kannatustaan, niin meidän tavoitteet pitää asettaa hallituspohjalle Kesukat ja Vapukat.
- Anonyymi
Me Kossut ja Seput saimme yhdessä paljon tuhoa aikaa. Siitä kunnia meille molemmille ja Soteohjausyksikönapulaisjohtajan virat ja pinssi rintaan.
- Anonyymi
Sanoisin, että me Seput oleme parmempia kuin ne Kossut.
- Anonyymi
Kersujen ja Pepujen ei sisarpuoluelaisina pidä haukkua toisiaan, koska tavallaan silloin haukkuvast yhteistä geeniperimäänsä.
- Anonyymi
Juuri niin. Kuomen Seskustan tulee elää sovussa Suruspeomalaisten kanssa.
- Anonyymi
Kersut ja Peput ovat syntyneet äiti- Maalaisliitosta ja niin heillä molemmilla on samat geenit. Miksi emme puolueina fuusioituisi takaisin samaksi. Nimeksi sopisi joko Peruskeskusta, tai Kepupersu.
- Anonyymi
On oltava sovussa torailematta sisarusten kesken, koska perheriidat ovat riidoista pahimpia.
- Anonyymi
Juuri näin. Luontaisin yhteistyökumppani on meille sukulaissieluna Persu. Koska fuusioituminen vie pitkään ja tarpeet ovat akuuttisia, on esiasteena perheyhteistyö otettava heti ohjelmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Luontaisin yhteistyökumppani on meille sukulaissieluna Persu. Koska fuusioituminen vie pitkään ja tarpeet ovat akuuttisia, on esiasteena perheyhteistyö otettava heti ohjelmaan.
Kaikkonen ja Purra on saatava yhtymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkonen ja Purra on saatava yhtymään.
Puikkonen ja Karra yhteen.
Punamulta, keynesiläinen jakopolitiikka sekä katteettomat palkankorotukset mitkä kuitattiin devalvoimalla.
Ei ollut Holkerin ja Koiviston vika ettei tyhmä kansa ymmärtänyt miten markkinatalous toimii.- Anonyymi
Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.
Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH? Anonyymi kirjoitti:
Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.
Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH?SUOMEN SUURIN SOSIAALITUKIEN NAUTTIJARYHMÄ ON MAATALOUSLOISET!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuilijoilla ei ole koskaan ollut talousosaamista, koska ovat jo 3/4 vuosisataa toimineet ns. yrittäjinä, joka homma on aina varmistettu katokorvauksin, maataloustuin, sonnipalkkion, verovapain polttoainein, apulantamiljardein, eläkemaksuin, sukupolvenvaihtokorvauksin, maatalousyrittäjälomakorvauksin, raivaiuspalkkioin, metsittämispalkkion, hevostalouden edistämistuin, luonnonhaittakorvauksin, ympärisötuin, lammaspalkkion, meijerimaidon tuin, suoramaitomyynnin tuin, eläinten hyvinvointikorvauksin, mehiläistaloustuin, porotalouden tuin ja satojen muitten suorien ja epäsuoriten tukien muodossa.
Miten me voisimme yhtyä tuollaisen kanssa, jonka olemassaolon maksamme? HÄH?Kattava listaus, mutta ei läheskään täydellinen.
- Anonyymi
Sanovat Kepun kihlautuneen Sossun kanssa. Katso vaikka tästä: https://www.verkkouutiset.fi/a/loysivatko-sdp-ja-keskusta-jalleen-toisensa/#4af4bd59
Kepu joutuu taas tossun alle, koska ei oppi mene millään perille. Edellinen kihlaus johti jo kannatusromahdukseen, Erosta on jo yli vuosi ja toipuminen on vasta alussa ja se tulee kestämään vielä vuosikymmenen.- Anonyymi
Tossun alla oleminen on aina pahasta, vaikka sulhanen olisi kova porvarikin. Sen ovat persut nyt huomanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossun alla oleminen on aina pahasta, vaikka sulhanen olisi kova porvarikin. Sen ovat persut nyt huomanneet.
Eniten velkaa ottanut puolue on kokoomus, 118 miljardia ennen Orpon hallitusta. Summa tulee perskokkarehallituksen aikana nousemaan 60 miljardilla eli mikään muu puolue ei pääse lähellekään kokoomusta velan ottajana.
- Anonyymi
Kessut ja Vaput eivät yhdessä nyt päässeet tuhoammaan lisää valtion kassaa.
- Anonyymi
Kossut, Kasut ja Kihreät sopivat Vepukalle yhteistyökumppaneiksi kuin porkkana nenäksi lumiukolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466