ei ollut mitään taka-ajatuksia. Että olisimme yhdessä selvittäneet, mitä tarkoittaa sinä ja minä. Jotain se oli, tai oli tuloillaan. Ei sellainen perustu hallintaan, vielä vähemmän ennakointiin. Sellainen turva on itsekeskeistä. Pitää olla rohkea, avoin, rehellinen, vilpitön.
Et ollut.
https://www.youtube.com/watch?v=m8QMqNZ1PV8
Yhteyttä minä halusin,
Anonyymi-ap
8
384
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä noista mainituista itse toteutat "keskustelemalla" täällä?? (huom. ohjailukin on hallintaa)
- Anonyymi
En ollutkaan, haluan olla sinun, ja samalla se hajottaa minut....
- Anonyymi
Et ollut sinäkään.
- Anonyymi
Fuc*n pussy!
- Anonyymi
😀😃😀😃😀 eeeehhhhhHA HA HA 🙈
- Anonyymi
Halusit yhteyttä. No miksi et ottanut yhteyttä.
- Anonyymi
Ehkä ei ole hyvä lähteä siitä, mitä toinen ei ollut. Yhtä hyvin voisin lähteä siitä, mitä hän tai kenties sinä olit silmieni edessä. Tuo on vain v*tun tekopyhää.
- Anonyymi
Tiesin kyllä mitä halusi. Se oli yhdenlaista yhteyttä 🐐
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264