Määräävät vaikka mitä lääkettä mutta eivät suostu antamaan Lyricoihin lopetusohjeita vaikka hoito loppuu eli täydestä annoksesta täytyisi lopettaa kuin seinään, terveyskeskus ei suostu määräämään pienempää annosta koska lääke ei ole aloitettu heidän kauttaan. Täytyy hakea kadulta lyrreja ja subua viekkareihin näihin lääkkeisiin jotka määräsi Margit Pehk Mottus PORIN PSYKOOSIKLINIKALTA ja EI ANTANUT LOPETUSOHJEITA
TEEN POTILASVAHINKOILMOITUKSEN
PORIN PSYKOOSIKLINIKKA
11
760
Vastaukset
- Anonyymi
Ammu ittes. Jos et osaa lopettaa ilman ohjeita niin olet kelvoton elämään.
- Anonyymi
Tuosta samasta lääkäristä on tehty ennenkin valituksia, kannattaa juu laittaa kaikki valitukset ja ilmoitukset eteenpäin jos vain mahdollista.
- Anonyymi
Ei persu ymmärrä, ettei lääkitystä sovi lopettaa hulluus kun on lopun iän sairaus ikävä kyllä.
- Anonyymi
Toivottavasti saat pikaisesti apua tuohon.Voiko yksityiseltä puolelta saada mitään apuja?
- Anonyymi
Tottakai saa ja oikeisto persulla kun on siihen varaakin.
- Anonyymi
Tämän linkin keskustelussa muutama mainitsee vieroitusoireita:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9858917/lyrica--
Googlella löytyy lisää! - Anonyymi
Dr. Peter Breggin on ainakin kirjoittanut siitä miten noista lääkkeistä pääsee eroon.
Täältä saa myös lisää infoa: https://www.youtube.com/@taperclinic/videos - Anonyymi
ja avuton ap on niin tyhmä ettei osaa itse portaallisesti vähentää lääkkeenottoa, ei ihme että on pilleristi kun on niin tyhmä ettei osaa edes pyllyään pyyhkiä ilman henkilökohtaista avustajaa :D
- Anonyymi
Ei riitä olla uskossa, Putinisti, persu, hullu. Vaan on vielä tyhmä. Aamen.
- Anonyymi
Minä saa yhreltä lekurilta Lyricoita mielin määrin. On perhetuttu.
Olen luvannut, etten kerro nimeä, koska silloin kaikki Porin pillerideekut ovat oven takana.- Anonyymi
On siellä varmasti oven takana vähemmän hulluja sitä raapimassa, kun sinä pidät sen paikan salassa mistä pillereitä jaetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869