Komunisti Lin seikkailut Euroopassa

Anonyymi-ap

Nyt Lii liittynyt Venäjämieliseen ryhmään EU-parlamentissa.
Äänestäjä menikö oikein.
Vaikuttaa petokselta.
Isänmaallisuus, sitä ei Komunisteilla ole koskaan ollut.
Mitenkä meni niinku omasta mielestä äänestäjä?

53

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten meni oikeinkirjoitus niinkuin omasta mielestä, aloittaja?

      • Anonyymi

        Muuta sanottavaako et kommari keksi kuin pilkkuvirheet?


      • Anonyymi

        Komunisti kirjoitetaan juuri noin. Komunisti Li


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komunisti kirjoitetaan juuri noin. Komunisti Li

        Niin kirjoitetaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kirjoitetaankin

        Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, mutta Li ei ole kommunisti, eikä Vasemmistoliitto pyri kommunismiin.
        Ottakaahan paiskajuntit selvää mikä tämä Vasemmistoliitto on.
        Nuo teidän käsitteenne ovat kuin jostakin 60-luvulta. Jos olisitte eläneet 60-luvun ja vielä jos olisitte tajunneet mitä politiikassa tapahtuu, niin ymmärtäisitte, ettei Vasemmistoliitolla ole enää juuri mitään yhteistä kommunismin kanssa.
        Vaan mistäpä sitä oikeaa tietoa ja ymmärrystä kaltaisiltanne tyhjäpäiltä löytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, mutta Li ei ole kommunisti, eikä Vasemmistoliitto pyri kommunismiin.
        Ottakaahan paiskajuntit selvää mikä tämä Vasemmistoliitto on.
        Nuo teidän käsitteenne ovat kuin jostakin 60-luvulta. Jos olisitte eläneet 60-luvun ja vielä jos olisitte tajunneet mitä politiikassa tapahtuu, niin ymmärtäisitte, ettei Vasemmistoliitolla ole enää juuri mitään yhteistä kommunismin kanssa.
        Vaan mistäpä sitä oikeaa tietoa ja ymmärrystä kaltaisiltanne tyhjäpäiltä löytyisi.

        Äläpä jaksa jauhaa. Vasemmistoliitto on SKDL:n työnjatkaja.
        Aikoinaan suomen kommunistit jakaantui kahteen leiriin, oli änkyräkommunistit eli SKP, joita myös Taistolaisiksi kutsuttiin. Sitten oli kommunistien sisäsiistimpi siipi SKDL, eli Saarislaiset. Kun kommunismi kaatui omaan mahdottomuuteensa, SKP jatkoi änkyröintiään muutaman lada-ukon voimin ja SKDL muutti nimensä vasemmistoliitoksi, ehostaakseen itseään nykyaikaan, mutta eihän se kommunismi sieltä taustalta ole mihinkään kadonnut, sitä kutsutaan nyt vain (ääri)vasemmistolaisuudeksi. Uusi lisä kommunistien kirjoon ovat vihreät, jolla on erittäin äärivasemmistollaiset tavoitteet ja jopa toimintatavat, sanoivathan saksalaisetkin jo aikoja sitten että vihreät ja muut kommunistit.
        Li on kommunisti ja hakeutui EU-parlamentissakin kaltaistensa pariin jatkamaan kesken jäänyttä kommunistista vallankumousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, mutta Li ei ole kommunisti, eikä Vasemmistoliitto pyri kommunismiin.
        Ottakaahan paiskajuntit selvää mikä tämä Vasemmistoliitto on.
        Nuo teidän käsitteenne ovat kuin jostakin 60-luvulta. Jos olisitte eläneet 60-luvun ja vielä jos olisitte tajunneet mitä politiikassa tapahtuu, niin ymmärtäisitte, ettei Vasemmistoliitolla ole enää juuri mitään yhteistä kommunismin kanssa.
        Vaan mistäpä sitä oikeaa tietoa ja ymmärrystä kaltaisiltanne tyhjäpäiltä löytyisi.

        Valehtelet yhtä sujuvasti kuin komunistit. Ei me uskota teitä vihervasurikomunisteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä jaksa jauhaa. Vasemmistoliitto on SKDL:n työnjatkaja.
        Aikoinaan suomen kommunistit jakaantui kahteen leiriin, oli änkyräkommunistit eli SKP, joita myös Taistolaisiksi kutsuttiin. Sitten oli kommunistien sisäsiistimpi siipi SKDL, eli Saarislaiset. Kun kommunismi kaatui omaan mahdottomuuteensa, SKP jatkoi änkyröintiään muutaman lada-ukon voimin ja SKDL muutti nimensä vasemmistoliitoksi, ehostaakseen itseään nykyaikaan, mutta eihän se kommunismi sieltä taustalta ole mihinkään kadonnut, sitä kutsutaan nyt vain (ääri)vasemmistolaisuudeksi. Uusi lisä kommunistien kirjoon ovat vihreät, jolla on erittäin äärivasemmistollaiset tavoitteet ja jopa toimintatavat, sanoivathan saksalaisetkin jo aikoja sitten että vihreät ja muut kommunistit.
        Li on kommunisti ja hakeutui EU-parlamentissakin kaltaistensa pariin jatkamaan kesken jäänyttä kommunistista vallankumousta.

        Komunistit piiloutuneet jonkunsortin vasemmistoliittojen taakse. Me tiedämme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä jaksa jauhaa. Vasemmistoliitto on SKDL:n työnjatkaja.
        Aikoinaan suomen kommunistit jakaantui kahteen leiriin, oli änkyräkommunistit eli SKP, joita myös Taistolaisiksi kutsuttiin. Sitten oli kommunistien sisäsiistimpi siipi SKDL, eli Saarislaiset. Kun kommunismi kaatui omaan mahdottomuuteensa, SKP jatkoi änkyröintiään muutaman lada-ukon voimin ja SKDL muutti nimensä vasemmistoliitoksi, ehostaakseen itseään nykyaikaan, mutta eihän se kommunismi sieltä taustalta ole mihinkään kadonnut, sitä kutsutaan nyt vain (ääri)vasemmistolaisuudeksi. Uusi lisä kommunistien kirjoon ovat vihreät, jolla on erittäin äärivasemmistollaiset tavoitteet ja jopa toimintatavat, sanoivathan saksalaisetkin jo aikoja sitten että vihreät ja muut kommunistit.
        Li on kommunisti ja hakeutui EU-parlamentissakin kaltaistensa pariin jatkamaan kesken jäänyttä kommunistista vallankumousta.

        Et sitten näemmä tunne Vasemmistoliiton periaateohjelmaa ja tavoitteita. Käyhän lukemassa ne ensin ja keskustellaan sitten.
        Sinä kammottelet sitä menneiden aikojen kollektivisointia ym.
        Kyllä Vasemmistoliitossa ymmärretään, etteivät minkäänlaiset vallankumoukset ole toimivissa demokratioissa tavoittelemisen arvoisia, eikä Vasemmistoliitto ole uudelleenjakamassa omistuksia.
        Maailma muuttuu aina johonkin suuntaan. Myös vasemmistolaiset arvot saavuttavat merkittävää kannatusta, jos äänestäjät kokevat sen tarpeelliseksi.

        Nykyisin ihmisillä ei ole aikaa tutustua poliittisiin tavoitteisiin syvemmin ja tähän iskee populismi. Populismi tarjoilee "lyhyitä viisauksia", joihin ei tarvitse antaa haasteita kestäviä selityksiä. Se ei takerru yksityiskohtiin, koska kukaan ei niitä kuuntele.
        Äänestäjälle populismin karvaus paljastuu sitten kun äänet on laskettu ja sakset heiluu.

        Olin noin 40 vuotta yrittäjänä ja minua hämmästyttää tämä nykyinen palkansaajien asenne ns. työväenpuolueita ja ammattiliittoja kohtaan. Ei minulla vaan tulisi mieleenkään lähteä vastapuolen kelkkaan, olkoonpa tuo vaikka kuinka houkuttelevaksi kullattu. Itselläni ei ole mitään sitoutumista mihinkään puolueeseen. Olen äänestänyt aina henkilöä, ihan aina.

        Jos innostut lukemaan noita Vasemmistoliiton periaatteita ja tavoiteohjelmaa, niin suosittelen, että varaat aikaa siihen lukemiseen ainakin pari tuntia (se on välillä aika puuduttavaa tekstiä) ja kynän, sekä paperia muutama A4 arkki. Toki voit käyttää kirjoittamiseen tietokonettakin.
        En näet usko lainkaan, että kykenisit ymmärtämään, saati sisäistämään sen tavoiteohjelman pelkästään lukemalla. Syvällistä sisäistämistä on ehkä turha toivoa (jos tiedät mitä se on), mutta tekstin analysointi ja sitä kautta ymmärtäminen on ihan välttämätöntä, että kykenisit edes keskustelemaan aiheesta.
        Analysointi ja ymmärtäminen onnistuu (mielestäni) parhaiten kun tekee muistiinpanoja, sekin vie tosin muutaman tunnin.
        Vaikeaa, eikö totta (populismi on verrattomasti helpompaa)?
        Hmmm...n.
        Jos olet pohjimmiltasi persu ja/tai asenteesi päättänyt, niin älä tuhlaa aikaasi noihin. Hyvin usein ihminen muuttuu ja muuttaa mielipidettään, kun saa uusia näkökulmia, mutta se vaatii kykyä kyseenalaistaa itsensä ja omat mielipiteensä.
        Onkohan sinusta siihen?
        Päätös on sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten näemmä tunne Vasemmistoliiton periaateohjelmaa ja tavoitteita. Käyhän lukemassa ne ensin ja keskustellaan sitten.
        Sinä kammottelet sitä menneiden aikojen kollektivisointia ym.
        Kyllä Vasemmistoliitossa ymmärretään, etteivät minkäänlaiset vallankumoukset ole toimivissa demokratioissa tavoittelemisen arvoisia, eikä Vasemmistoliitto ole uudelleenjakamassa omistuksia.
        Maailma muuttuu aina johonkin suuntaan. Myös vasemmistolaiset arvot saavuttavat merkittävää kannatusta, jos äänestäjät kokevat sen tarpeelliseksi.

        Nykyisin ihmisillä ei ole aikaa tutustua poliittisiin tavoitteisiin syvemmin ja tähän iskee populismi. Populismi tarjoilee "lyhyitä viisauksia", joihin ei tarvitse antaa haasteita kestäviä selityksiä. Se ei takerru yksityiskohtiin, koska kukaan ei niitä kuuntele.
        Äänestäjälle populismin karvaus paljastuu sitten kun äänet on laskettu ja sakset heiluu.

        Olin noin 40 vuotta yrittäjänä ja minua hämmästyttää tämä nykyinen palkansaajien asenne ns. työväenpuolueita ja ammattiliittoja kohtaan. Ei minulla vaan tulisi mieleenkään lähteä vastapuolen kelkkaan, olkoonpa tuo vaikka kuinka houkuttelevaksi kullattu. Itselläni ei ole mitään sitoutumista mihinkään puolueeseen. Olen äänestänyt aina henkilöä, ihan aina.

        Jos innostut lukemaan noita Vasemmistoliiton periaatteita ja tavoiteohjelmaa, niin suosittelen, että varaat aikaa siihen lukemiseen ainakin pari tuntia (se on välillä aika puuduttavaa tekstiä) ja kynän, sekä paperia muutama A4 arkki. Toki voit käyttää kirjoittamiseen tietokonettakin.
        En näet usko lainkaan, että kykenisit ymmärtämään, saati sisäistämään sen tavoiteohjelman pelkästään lukemalla. Syvällistä sisäistämistä on ehkä turha toivoa (jos tiedät mitä se on), mutta tekstin analysointi ja sitä kautta ymmärtäminen on ihan välttämätöntä, että kykenisit edes keskustelemaan aiheesta.
        Analysointi ja ymmärtäminen onnistuu (mielestäni) parhaiten kun tekee muistiinpanoja, sekin vie tosin muutaman tunnin.
        Vaikeaa, eikö totta (populismi on verrattomasti helpompaa)?
        Hmmm...n.
        Jos olet pohjimmiltasi persu ja/tai asenteesi päättänyt, niin älä tuhlaa aikaasi noihin. Hyvin usein ihminen muuttuu ja muuttaa mielipidettään, kun saa uusia näkökulmia, mutta se vaatii kykyä kyseenalaistaa itsensä ja omat mielipiteensä.
        Onkohan sinusta siihen?
        Päätös on sinun.

        Vai niin. Sinun elämäsi absoluuttisin viisaus löytyy siis vasemmistoliiton periaateohjelmasta, joka on vuodatuksestasi päätellen niin korkeatasoista ja superviisasta tekstiä ettei sitä kaikki pysty ymmärtämään, etenkään tyhmät oikeistolaiset joilla on ennakkoasenne kaikkea vasemmistolaisuutta kohtaan?
        Vasemmiston raamattu on kirjoitettu niin monitahoiseksi ja vaikeatulkintaiseksi että sitä voidaan tulkita ihan miten halutaan, kulloistenkin tarkoitusperien mukaan, ihan kuten se oikea raamattukin.
        Siinä mielessä vasemmisto on viisastunut ja kehittynyt kommunistien tyhmän yksiviivaisista manifesteista ja tavoitteista, joilla ei sellaisinaan olisi pientäkään menestymisen mahdollisuutta nykymaailmassa, oppia ikä kaikki.
        Nyt vasemmiston periaateohjelma on niin venyvä että sen piiriin kuuluu kaikki mahdollinen aina maailmanvallankumoukseen asti, joka ei sieltä salaisista tavoitteista ole mihinkään kadonnut.
        Pitkiä vaikeaselkoisia litanioita kirjoittamalla ja nimen vaihtamisella vasemmistoliitoksi, ei kommunismi mihinkään katoa, sen aave kummittelee edelleen Euroopassa ja vasemmistoliiton kannattajien henkisessä maailmassa.
        Koko ajan se etsii väyliä päästäkseen päämääräänsä ja Li näki nyt EU-parlamentin kommunistileirissä yhden mahdollisen väylän.
        Itseäni lähinnä puistattaa jo pelkkä ajatuskin vasemmistodiktatuurista, silloin ei olisi enää kenelläkään kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Sinun elämäsi absoluuttisin viisaus löytyy siis vasemmistoliiton periaateohjelmasta, joka on vuodatuksestasi päätellen niin korkeatasoista ja superviisasta tekstiä ettei sitä kaikki pysty ymmärtämään, etenkään tyhmät oikeistolaiset joilla on ennakkoasenne kaikkea vasemmistolaisuutta kohtaan?
        Vasemmiston raamattu on kirjoitettu niin monitahoiseksi ja vaikeatulkintaiseksi että sitä voidaan tulkita ihan miten halutaan, kulloistenkin tarkoitusperien mukaan, ihan kuten se oikea raamattukin.
        Siinä mielessä vasemmisto on viisastunut ja kehittynyt kommunistien tyhmän yksiviivaisista manifesteista ja tavoitteista, joilla ei sellaisinaan olisi pientäkään menestymisen mahdollisuutta nykymaailmassa, oppia ikä kaikki.
        Nyt vasemmiston periaateohjelma on niin venyvä että sen piiriin kuuluu kaikki mahdollinen aina maailmanvallankumoukseen asti, joka ei sieltä salaisista tavoitteista ole mihinkään kadonnut.
        Pitkiä vaikeaselkoisia litanioita kirjoittamalla ja nimen vaihtamisella vasemmistoliitoksi, ei kommunismi mihinkään katoa, sen aave kummittelee edelleen Euroopassa ja vasemmistoliiton kannattajien henkisessä maailmassa.
        Koko ajan se etsii väyliä päästäkseen päämääräänsä ja Li näki nyt EU-parlamentin kommunistileirissä yhden mahdollisen väylän.
        Itseäni lähinnä puistattaa jo pelkkä ajatuskin vasemmistodiktatuurista, silloin ei olisi enää kenelläkään kivaa.

        Ei tuossa nyt absoluuttisimmasta viisaudesta ihan ollut kysymys. Yritit kai lukea sen, mutta se oli siis mahdottomuus, kuten jo epäilinkin.
        Oletkos muuten lukenut kokkelien tai keskustan vastaavat?
        Et!
        No annetaan olla, mutta olipa muuten jännä lukea kirjoitustasi. Melkein hengästyin, mutta lähden silti lenkille.
        Hyvää alkavaa työviikkoa. Minä harkitsen vielä menenkö ajamaan taksia vai eläisinkö pääomieni tuotoilla😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa nyt absoluuttisimmasta viisaudesta ihan ollut kysymys. Yritit kai lukea sen, mutta se oli siis mahdottomuus, kuten jo epäilinkin.
        Oletkos muuten lukenut kokkelien tai keskustan vastaavat?
        Et!
        No annetaan olla, mutta olipa muuten jännä lukea kirjoitustasi. Melkein hengästyin, mutta lähden silti lenkille.
        Hyvää alkavaa työviikkoa. Minä harkitsen vielä menenkö ajamaan taksia vai eläisinkö pääomieni tuotoilla😉

        Ai niin, vielä muuan asia. Olin tunnistavinani sinut tuosta vuodatuksesta, mutta en tietenkään ole varma. Oletko joensuulainen (ei tarvii vastata)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitetaan mitä kirjoitetaan, mutta Li ei ole kommunisti, eikä Vasemmistoliitto pyri kommunismiin.
        Ottakaahan paiskajuntit selvää mikä tämä Vasemmistoliitto on.
        Nuo teidän käsitteenne ovat kuin jostakin 60-luvulta. Jos olisitte eläneet 60-luvun ja vielä jos olisitte tajunneet mitä politiikassa tapahtuu, niin ymmärtäisitte, ettei Vasemmistoliitolla ole enää juuri mitään yhteistä kommunismin kanssa.
        Vaan mistäpä sitä oikeaa tietoa ja ymmärrystä kaltaisiltanne tyhjäpäiltä löytyisi.

        Hertta Kuusinen oli Suomen Kommunistisen Puolueen pääpropagandisti aikoinaan. Kukaan, ei kukaan ole valehdellut suomalaiselle työläiselle yhtä paljon kuin hän.
        SKP:n taloudellisen konkurssin jälkeen mutta samalle aatepohjalle perustettiin Vasemmistoliitto, mikä yrittää kainostella menneisyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hertta Kuusinen oli Suomen Kommunistisen Puolueen pääpropagandisti aikoinaan. Kukaan, ei kukaan ole valehdellut suomalaiselle työläiselle yhtä paljon kuin hän.
        SKP:n taloudellisen konkurssin jälkeen mutta samalle aatepohjalle perustettiin Vasemmistoliitto, mikä yrittää kainostella menneisyyttään.

        SKP kuuluu edelleen puoluekenttään tosin huonossa hapessa, mutta vasemmistoliitto on uudelleen nimetty SKDL, aate kuitenkin sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa nyt absoluuttisimmasta viisaudesta ihan ollut kysymys. Yritit kai lukea sen, mutta se oli siis mahdottomuus, kuten jo epäilinkin.
        Oletkos muuten lukenut kokkelien tai keskustan vastaavat?
        Et!
        No annetaan olla, mutta olipa muuten jännä lukea kirjoitustasi. Melkein hengästyin, mutta lähden silti lenkille.
        Hyvää alkavaa työviikkoa. Minä harkitsen vielä menenkö ajamaan taksia vai eläisinkö pääomieni tuotoilla😉

        Sitähän minä sanoin ettei tuota soopaa jaksa lukea itse punaisimmat vasuritkaan, saati sitten me tyhmät oikeistolaiset.
        Sieltä ylivertaisen viisauden kirjasta vain tarpeen mukaan sitten tovereiden kanssa selataan tilanteeseen sopivimmat kohdat ja aikaan sopivin agenda.
        Hyvää työviikkoa voit kaataa itsellesi, minä olen jo onnellisesti eläkkeellä.
        Ja kyllä, olen Joensuulainen, tosin punikkipiireissä en ole hypännyt edes leikilläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä sanoin ettei tuota soopaa jaksa lukea itse punaisimmat vasuritkaan, saati sitten me tyhmät oikeistolaiset.
        Sieltä ylivertaisen viisauden kirjasta vain tarpeen mukaan sitten tovereiden kanssa selataan tilanteeseen sopivimmat kohdat ja aikaan sopivin agenda.
        Hyvää työviikkoa voit kaataa itsellesi, minä olen jo onnellisesti eläkkeellä.
        Ja kyllä, olen Joensuulainen, tosin punikkipiireissä en ole hypännyt edes leikilläni.

        Eläkkeellä olen minäkin, jo kahdeksas vuosi menossa. Kunto on kuitenkin hyvä ja heittelen välillä keikkaa päivieni täytteeksi.
        Minä toki saatan kaveerata jopa vasemmistolaisten kanssa. Ideologioista voi keskustella ihan kiihkottomastikin.
        Et sitten tiennyt, että se käyttöön soveltuvimpien kohtien etsiminen kuuluu muuten juuri populistien keinovalikoimiin.
        Leffa loppui ja nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeellä olen minäkin, jo kahdeksas vuosi menossa. Kunto on kuitenkin hyvä ja heittelen välillä keikkaa päivieni täytteeksi.
        Minä toki saatan kaveerata jopa vasemmistolaisten kanssa. Ideologioista voi keskustella ihan kiihkottomastikin.
        Et sitten tiennyt, että se käyttöön soveltuvimpien kohtien etsiminen kuuluu muuten juuri populistien keinovalikoimiin.
        Leffa loppui ja nyt nukkumaan.

        Niin, populistejahan ne vasurit toki ovat ja sieltä pahimmasta päästä, heidän populisminsa ei vaan tahdo kansaan upota, koska varoittavat esimerkit ovat vielä hyvin muistissa.
        Miksi muuten sitten kiihotuit noin tuosta kommunismi asiasta ja siitä että Litä sanottiin komministiksi?
        Mutta ei siinä mitään, kukin tulkoon ismissään autuaaksi.
        Hyvää kesäpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä sanoin ettei tuota soopaa jaksa lukea itse punaisimmat vasuritkaan, saati sitten me tyhmät oikeistolaiset.
        Sieltä ylivertaisen viisauden kirjasta vain tarpeen mukaan sitten tovereiden kanssa selataan tilanteeseen sopivimmat kohdat ja aikaan sopivin agenda.
        Hyvää työviikkoa voit kaataa itsellesi, minä olen jo onnellisesti eläkkeellä.
        Ja kyllä, olen Joensuulainen, tosin punikkipiireissä en ole hypännyt edes leikilläni.

        Säähän nyt ihme selittäjä oot. Voisitko päättää minkä puolueen jälkeläinen Vasemmistoliitto mielestäsi on?
        SKP:n, SKDL:n, vaiko jonkun muun kirjainyhdistelmän?
        Katsos kun näitä vasemman laidankin puolueita on historian aikana ollut jopa puolentusinaa. Muutama vaikutti politiikassa vuosikymmeniä ja ainakin yksi oli pelkkä välähdys politiikan tähtitäivaalla.
        Tavoitteet ja ohjelmat leikkasivat toisiaan, mutta myös poikkesivat toisistaan hyvinkin paljon.
        Sinun tekstistäsi syntyy sellainen kumma käsitys, että Vasemmistoliitto on noiden kaikkien perillinen.
        Ei voi olla.
        Ei kai persutkaan ole IKL:n perillinen, vaikka hyvin paljon yhteneväisyttä löytyykin? Samoin persutkin voisivat olla vaikka SKP:n perillisiä, koska heidän ohjelmassaan on niitä samoja tavoitteita. Vain sanamuoto vaihtelee.
        Puhut Vasemmistoliitosta ja sen muodostamasta diktatuurin uhasta. Missä kohti tuolla puolueen ohjelmassa sellainen tai sellaisen mahdollisuus on mainittu?
        Ei missään.
        Ihan samalla tavalla se diktatuuri uhka piilee persujenkin tavoitteissa, kunhan vaan tekstiä luetaan sopivalla tavalla. Se tulee kentällä esiin paljon vahvemmin.
        Olen harrastanut politiikan tutkimusta kohta puoli vuosisataa ja minulla on hyvin vahvaa tietoa asioista.
        Kaltaistesi politiikan "tuntijoiden" kanssa on aika turhauttavaa käydä keskustelua, koska te käyttäydytte, kuten tyypillinen populisti. Te ette välitä tosiasioista, te ette perehdy, ettekä suostu argumentoimaan tosiasioiden pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säähän nyt ihme selittäjä oot. Voisitko päättää minkä puolueen jälkeläinen Vasemmistoliitto mielestäsi on?
        SKP:n, SKDL:n, vaiko jonkun muun kirjainyhdistelmän?
        Katsos kun näitä vasemman laidankin puolueita on historian aikana ollut jopa puolentusinaa. Muutama vaikutti politiikassa vuosikymmeniä ja ainakin yksi oli pelkkä välähdys politiikan tähtitäivaalla.
        Tavoitteet ja ohjelmat leikkasivat toisiaan, mutta myös poikkesivat toisistaan hyvinkin paljon.
        Sinun tekstistäsi syntyy sellainen kumma käsitys, että Vasemmistoliitto on noiden kaikkien perillinen.
        Ei voi olla.
        Ei kai persutkaan ole IKL:n perillinen, vaikka hyvin paljon yhteneväisyttä löytyykin? Samoin persutkin voisivat olla vaikka SKP:n perillisiä, koska heidän ohjelmassaan on niitä samoja tavoitteita. Vain sanamuoto vaihtelee.
        Puhut Vasemmistoliitosta ja sen muodostamasta diktatuurin uhasta. Missä kohti tuolla puolueen ohjelmassa sellainen tai sellaisen mahdollisuus on mainittu?
        Ei missään.
        Ihan samalla tavalla se diktatuuri uhka piilee persujenkin tavoitteissa, kunhan vaan tekstiä luetaan sopivalla tavalla. Se tulee kentällä esiin paljon vahvemmin.
        Olen harrastanut politiikan tutkimusta kohta puoli vuosisataa ja minulla on hyvin vahvaa tietoa asioista.
        Kaltaistesi politiikan "tuntijoiden" kanssa on aika turhauttavaa käydä keskustelua, koska te käyttäydytte, kuten tyypillinen populisti. Te ette välitä tosiasioista, te ette perehdy, ettekä suostu argumentoimaan tosiasioiden pohjalta.

        Kommentoit vaikka et näemmä edes lukenut kommentoimaasi tekstiä.
        Onko tuo tyypillinen vasemmistolainen keskustelutapa?
        Ihan selvästi sanottiin että vasemmistoliitto on SKDL:n työnjatkaja, jonka kommunismi ei mihinkään ole kadonnut kosmeettisella nimenvaihdoksella.
        Tavoitteet ja ihanteet siellä kulissien takana on kuitenkin ihan samat kuin SKDL:llä.
        Etpä ole kummoinen politiikan tutkija ja tuntija jos et tuota muistanut/tiennyt, pelkkä omakehu ei tässä nyt riitä.
        Mitäs kuvittelisit suomen politiikan tieksi jos vasemmistoliitto saisi enemmistön eduskunnassa?
        No vasemmisto diktatuurihan se olisi, jossa ei pidemmän päälle viihtyisi edes kaikki vasemmistolaiset, vrt. ex-neuvostoliitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säähän nyt ihme selittäjä oot. Voisitko päättää minkä puolueen jälkeläinen Vasemmistoliitto mielestäsi on?
        SKP:n, SKDL:n, vaiko jonkun muun kirjainyhdistelmän?
        Katsos kun näitä vasemman laidankin puolueita on historian aikana ollut jopa puolentusinaa. Muutama vaikutti politiikassa vuosikymmeniä ja ainakin yksi oli pelkkä välähdys politiikan tähtitäivaalla.
        Tavoitteet ja ohjelmat leikkasivat toisiaan, mutta myös poikkesivat toisistaan hyvinkin paljon.
        Sinun tekstistäsi syntyy sellainen kumma käsitys, että Vasemmistoliitto on noiden kaikkien perillinen.
        Ei voi olla.
        Ei kai persutkaan ole IKL:n perillinen, vaikka hyvin paljon yhteneväisyttä löytyykin? Samoin persutkin voisivat olla vaikka SKP:n perillisiä, koska heidän ohjelmassaan on niitä samoja tavoitteita. Vain sanamuoto vaihtelee.
        Puhut Vasemmistoliitosta ja sen muodostamasta diktatuurin uhasta. Missä kohti tuolla puolueen ohjelmassa sellainen tai sellaisen mahdollisuus on mainittu?
        Ei missään.
        Ihan samalla tavalla se diktatuuri uhka piilee persujenkin tavoitteissa, kunhan vaan tekstiä luetaan sopivalla tavalla. Se tulee kentällä esiin paljon vahvemmin.
        Olen harrastanut politiikan tutkimusta kohta puoli vuosisataa ja minulla on hyvin vahvaa tietoa asioista.
        Kaltaistesi politiikan "tuntijoiden" kanssa on aika turhauttavaa käydä keskustelua, koska te käyttäydytte, kuten tyypillinen populisti. Te ette välitä tosiasioista, te ette perehdy, ettekä suostu argumentoimaan tosiasioiden pohjalta.

        Vielä sen verran että vasemmalla nuo "tosiasiat" näyttävät olevan usein ihan erilaisia kuin oikealla.
        Mitä populismiin tulee, niin siihen syyllistyt Sinä, mm. yrittämällä vaientaa kritiikin leimaamalla vastapuolen tietämättömäksi ja tyhmäksi, sekä korostaen omaa erinomaisuuttasi, tietämystäsi ja viisauttasi.
        Ja kaikki vain sinun ymmärtämiesi "tosiasioiden" pohjalta.
        Niin läpinäkyvää vasemmistopopulistipropagandaa kuin olla voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säähän nyt ihme selittäjä oot. Voisitko päättää minkä puolueen jälkeläinen Vasemmistoliitto mielestäsi on?
        SKP:n, SKDL:n, vaiko jonkun muun kirjainyhdistelmän?
        Katsos kun näitä vasemman laidankin puolueita on historian aikana ollut jopa puolentusinaa. Muutama vaikutti politiikassa vuosikymmeniä ja ainakin yksi oli pelkkä välähdys politiikan tähtitäivaalla.
        Tavoitteet ja ohjelmat leikkasivat toisiaan, mutta myös poikkesivat toisistaan hyvinkin paljon.
        Sinun tekstistäsi syntyy sellainen kumma käsitys, että Vasemmistoliitto on noiden kaikkien perillinen.
        Ei voi olla.
        Ei kai persutkaan ole IKL:n perillinen, vaikka hyvin paljon yhteneväisyttä löytyykin? Samoin persutkin voisivat olla vaikka SKP:n perillisiä, koska heidän ohjelmassaan on niitä samoja tavoitteita. Vain sanamuoto vaihtelee.
        Puhut Vasemmistoliitosta ja sen muodostamasta diktatuurin uhasta. Missä kohti tuolla puolueen ohjelmassa sellainen tai sellaisen mahdollisuus on mainittu?
        Ei missään.
        Ihan samalla tavalla se diktatuuri uhka piilee persujenkin tavoitteissa, kunhan vaan tekstiä luetaan sopivalla tavalla. Se tulee kentällä esiin paljon vahvemmin.
        Olen harrastanut politiikan tutkimusta kohta puoli vuosisataa ja minulla on hyvin vahvaa tietoa asioista.
        Kaltaistesi politiikan "tuntijoiden" kanssa on aika turhauttavaa käydä keskustelua, koska te käyttäydytte, kuten tyypillinen populisti. Te ette välitä tosiasioista, te ette perehdy, ettekä suostu argumentoimaan tosiasioiden pohjalta.

        Ajelehan sie ukko vaan sitä taksia. Elä sotkeuvu aisoihin joista et ymmärrä.


    • Anonyymi

      Mitä muuta odotitte kommunistilta...?

    • Anonyymi

      Li on kuten muutkin kommunistit mansikkamaiden lintujen hätistelijöitä.

      • Anonyymi

        Sammakon tallaajia


    • Anonyymi

      Totuus sattuu kun viestit poistetaan.
      Lin unelmat kävi toteen, pääsi kommunistien eu-kolhoosiin.

      • Anonyymi

        Komunistit toimintanne häpeällistä


      • Anonyymi

        no,
        jopas on,
        perintötilan peräkammarin pummilla,
        synkkää...


    • Anonyymi

      Hää on meijän tosikarjakko, mie tykkään.

    • Anonyymi

      Li johtaa hyvin venäjämielisiä sammakontallaajia

    • Anonyymi

      Nii onnii ei kommunistityttönen tiedä vieläkään miten kommunistit ovat kohdelleet suomalaisia.Olis tyttösen syytä tutustua historiaankin eikä puolueoppikirjaan joka painettu Petroskoissa 1948 Nkp:n historia.

      • Anonyymi

        Komunisti on oikea nimitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komunisti on oikea nimitys

        Vai kolumnisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kolumnisti?

        ei'ku,
        agrikommunisti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei'ku,
        agrikommunisti...

        Venäjän mielistelijöitä nää vasuriviherkomunistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei'ku,
        agrikommunisti...

        kovasti on ahneita nää agrikommunistit,
        aina kourat kyynärpäitä myöden,
        duunarin taskussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kovasti on ahneita nää agrikommunistit,
        aina kourat kyynärpäitä myöden,
        duunarin taskussa...

        Miksi vasurin housuissa ei ole taskuja?
        Ei se tarvitse kun kädet on aina toisten taskuissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vasurin housuissa ei ole taskuja?
        Ei se tarvitse kun kädet on aina toisten taskuissa...

        nettosaaja pummi,
        pistää pöydän koreeksi,
        vasemmisto duunarin taskusta,
        kourituilla rahoilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettosaaja pummi,
        pistää pöydän koreeksi,
        vasemmisto duunarin taskusta,
        kourituilla rahoilla...

        Miten olemattomasta taskusta mitään kourii?
        Vasurin rahat on ay-mafia työnantajalta kiristämiä, kun punikkiduunarilla pitää olla parempi palkka kuin johtajilla, muuten mennään lakkoon...


    • Anonyymi

      Li on onneton humanteri

    • Anonyymi

      Pieni kommunisti vaan,
      luikerteli veessä.
      Pieni kommunisti vaan,
      votkamukin eessä.
      Se ryyppäsi votkasta tilkkasen
      ja sanoi sitten,
      olen iloinen.

      • Anonyymi

        Humanteri komunistit ottaa ryyppyä isä aurinkoiselle. Stalin on idoli vihervasuri komunisteille


    • Anonyymi

      Vihervasurikomunisti otti rankasti takkiin myös Ranskassa. Vaalipetos selkeä. Miksi vihervasurikomunisteja ei äänestetä?

      • Anonyymi

        nettosaaja pummi hourailee,
        vihervasemmisto voitti vaalit ranskassa,
        hyvä,
        oikein hyvä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettosaaja pummi hourailee,
        vihervasemmisto voitti vaalit ranskassa,
        hyvä,
        oikein hyvä...

        Kerros nyt venkoilematta että mitä hyvää siinä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettosaaja pummi hourailee,
        vihervasemmisto voitti vaalit ranskassa,
        hyvä,
        oikein hyvä...

        No voi sinua sosiaalipummi


    • Anonyymi

      Näyttää olevan joillekin mahdoton ymmärtää ja hyväksyä se tosiasia, että me elämme ,ainakin vielä toistaiseksi monipuoluemaassa, jossa jokainen voi vapaasti äänestää ja edustaa omien ihanteidensa ja elämäntilanteensa mukaan itselleen sopivalta tuntuvaa puoluetta. Näin ei valitettavasti ole ihan kaikkialla. Kyllä meilläkin ns. valtamedia on viimeisen parinvuoden ajan toiminut vain ns. yhden totuuden edustajana.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, toistaiseksi.
        Suomeen riittäisi kolme puoluetta; Oikeisto, keskusta ja vasemmisto.
        Kyllä siitä kentästä löytyy jokaiselle omansa.
        Myöskin kaksipuoluejärjestelmällä olisi etunsa, yksinkertaistaisi politiikkaa melkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, toistaiseksi.
        Suomeen riittäisi kolme puoluetta; Oikeisto, keskusta ja vasemmisto.
        Kyllä siitä kentästä löytyy jokaiselle omansa.
        Myöskin kaksipuoluejärjestelmällä olisi etunsa, yksinkertaistaisi politiikkaa melkoisesti.

        Kolme puoluetta olisi ihan riittävä. Kaksipuoluejärjestelmästä saattaisi olla liian lyhyt matka yksipuoluejärjestelmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, toistaiseksi.
        Suomeen riittäisi kolme puoluetta; Oikeisto, keskusta ja vasemmisto.
        Kyllä siitä kentästä löytyy jokaiselle omansa.
        Myöskin kaksipuoluejärjestelmällä olisi etunsa, yksinkertaistaisi politiikkaa melkoisesti.

        maalaisliitto-mtk,
        ei ole keskusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, toistaiseksi.
        Suomeen riittäisi kolme puoluetta; Oikeisto, keskusta ja vasemmisto.
        Kyllä siitä kentästä löytyy jokaiselle omansa.
        Myöskin kaksipuoluejärjestelmällä olisi etunsa, yksinkertaistaisi politiikkaa melkoisesti.

        Maalaistenliitto riittäisi vihervasureille ja Komunisteille sammakontallaajille


    • Anonyymi

      Sinne mäni meijät munnoomaan mokoma riäky

    • Anonyymi

      Isänmaan petturi on tää variksenpelätinli.

    • Anonyymi

      Äänestivät Li:n kommarit Venäjän puolesta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe