Hei käytin juuri Kiani 130t huollossa, kävi ilmi että edessä piakkoin olisi vaihteiston remontti! Apua, kuulostaa kalliilta… En ole vielä saanut tarjousta. Sitä vaan mietin että onko ihan yleistä tämän ikäiseen (6v) ja 130000 ajettuun tulla jo vaihdevika? Kaikki huollot olen ajallaan Kia merkkihuollossa teetättänyt. Luulin että tämä on vanhojen autojen vaiva…😲. Mitäs se Kian 7v/150000 takuu, ei menis siihen???
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kia Stonic (2018) vaihteiston remontti
16
767
Vastaukset
- Anonyymi
EI MENE TAKUUSEEN
- Anonyymi
menee takuuseen.
- Anonyymi
Kannattasko sitä takuuasiaa kysyä suomi24:sen sijaan vaikka vauva.fi:stä?
Sieltä saa paremmat vastaukset. - Anonyymi
Vähä ajettu naisen käytössä ollut turbo.🥳
- Anonyymi
automaatti vai manuaali...
- Anonyymi
No jo on ! Minulla on ollut useampi Toyota yli 50 vuoden aikana, enimmillään kilometrejä oli Carinassa jotain 320 000 km. Nykyisellä Corollalla on vajaat 300 000 km, ikää yli 20 vuotta. Koskaan ei ole vaihteistoille tarvinnut tehdä mitään.
- Anonyymi
Kerro lisää tojotista.
Paljon oli keskikulutus ja pitikö renkaita vaihtaa?
- Anonyymi
" Sitä vaan mietin että onko ihan yleistä tämän ikäiseen (6v) ja 130000 ajettuun tulla jo vaihdevika?"
Ei ole yleistä. - Anonyymi
Menee takuuseen jos on ajallaan huollettu...itse käytän joka vuosi hieman ennakkoon etteivät pääse valittaan et on mennyt huolto myöhäseksi...yli vuoden...sitä vaan ihmettelen miksi eivät heti korjausaikaa. vaan annetaan mennä laatikko romuksi...sitten valittavat ettet ole aikoinaan korjauttanut...heti Mars markkaihuoltoon kyseleen .??
- Anonyymi
Onko autosi manuaali käsivaihteinen vai automaattilaatikolla....ainakaan manuaalissa ei pitäisi olla ongelmia..jos on automaatti niin onko öljyt vaihdettu ajallaan.?
- Anonyymi
Manuaalin saa kyllä käyttäjä rikottua jos käsi/jalka synkka ei toimi ja vaihdekeppi raahaa jatkuvasti asfalttia. Näitä nykyisiä kaksoiskytkin ja vastaavia laatikoita on hajonnut kaikilla merkeillä noissa kilometreissä ja kannattaa vääntää takuuseen.
- Anonyymi
Taitaa olla kaksoiskytkinlaatikko.
Pikaisella googletuksella näyttää sille että kytkinpakat kuluu noissa. Jollakin on alkanut oireilla jo 30tkm ajolla.
Kytkinpakkojen vaihto kaksoiskytkinlaatikkoon merkkiliikkeessä..... 2000 euroa ?
Autoilu on ihanan kallista.- Anonyymi
Eikö tuo ole sama päivittää vanhempaan kytkimen tai laatikkoon..ovokolta saa laatikon muutamalla satasella..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422997Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262859Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342826Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392531Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521848Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 291106