Haluan nuolta sua nainen kuopio Joensuu alueella ja tisut on ihanaa Ja kaikki muu kiva, olen vanhempi luotettava mies.moi
Haluan nuolta pimp
15
496
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä lisään aloittajana, et saat olla minkä ikäinen, kokoinen ym, kunhan vaan saan sun piparia.moi
- Anonyymi
Minä haluan että nuolet minua!!!! Miten saan sinuun yhteyttä
- Anonyymi
Asun jns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun jns
Ihanaa, olen aloittaja ja kyllä haluaisin tavata sinua jossain Joensuussa, mutta missä, esim, torin lähellä parkkipaikalla, päivällä, mutta milloin, voisin antaa auton rekkarista osan numero ja. Moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, olen aloittaja ja kyllä haluaisin tavata sinua jossain Joensuussa, mutta missä, esim, torin lähellä parkkipaikalla, päivällä, mutta milloin, voisin antaa auton rekkarista osan numero ja. Moi
Laita viestiä suomi24 treffit palstalla nimimerkille
arweletko, vastaan kun pystyn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arweletko, vastaan kun pystynOlen jälleen aloittaja, en oikein halua kirjautua Suomi 24, tuu vaikka huomen maanantaina sokkotreffi puolelle, klo 12.00 tai klo 14.00, siellä helpompi sopia treffit, olen Tapsa.moi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jälleen aloittaja, en oikein halua kirjautua Suomi 24, tuu vaikka huomen maanantaina sokkotreffi puolelle, klo 12.00 tai klo 14.00, siellä helpompi sopia treffit, olen Tapsa.moi
Ei jouda päivällä kun töitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arweletko, vastaan kun pystynEi löydy sellaista
- Anonyymi
Onko täällä nuorempaa naista joka kaipaisi hyväilyä ja hellyyttä p- savon puolella
Vanhempi osaava mies. 56v - Anonyymi
Kyllä tuo naisen nuoleminen on niin intiimiä että kannattaa nuolla vaan omaa rakasta, joka asuu joka puolella sinussa 👍
- Anonyymi
Niin kuin sinä teet omien sanojesi mukaan🤔
- Anonyymi
Aloittaja ei ole ikinä nuollut naista, tuskin ikinä edes pääsee nuolemaan.
Ei ressukka osaa edes kirjoittaa kunnolla, kertoo että on älyllisesti erittäin matalalla tasolla.- Anonyymi
Ei sinunkaan älykkyysosamäärä kovin korkelle nouse kun puhut sellaisesta jota et tunne.
Taidatkin olla aloittaja kun puhut noin tietävänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinunkaan älykkyysosamäärä kovin korkelle nouse kun puhut sellaisesta jota et tunne.
Taidatkin olla aloittaja kun puhut noin tietävänä.Se on siltikin sinun luuloista huolimatta huomattavasti keskimääräistä korkeampi, sinun ei ehkä kannata edes yrittää analysoida koska et selvästikään ole moiseen pätevä.
Eli kaikilla todennäköisyyksillä omaan korkeamman älykkyysosamäärän kuin sinä, olen pahoillani.
En ole aloittaja, sen jo kertoo kirjoitusasu ja sen sisältö, haluatko nolata itseäsi vielä enempää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on siltikin sinun luuloista huolimatta huomattavasti keskimääräistä korkeampi, sinun ei ehkä kannata edes yrittää analysoida koska et selvästikään ole moiseen pätevä.
Eli kaikilla todennäköisyyksillä omaan korkeamman älykkyysosamäärän kuin sinä, olen pahoillani.
En ole aloittaja, sen jo kertoo kirjoitusasu ja sen sisältö, haluatko nolata itseäsi vielä enempää?Sitten varmaan ennustaja eukko olet kun osaat ennustaa täällä muiden henkilöiden asiat paremmin kuin henkilö itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446