Ymmärrät sanomattakin

Anonyymi-ap

Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle asialle mitään.
T: J

67

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En voi minäkään ja olen miettinyt pääni puhki tätä asiaa. Olemme niin kielletyllä alueella, kuin kukaan voi olla. Vaan tunteet sinua kohtaan on jotain mitä en ole koskaan kokenut. Kuin olisimme yhtä. Olet tahtomattani ajatuksissani 24/7.
      T. Nainen

    • Anonyymi
      UUSI

      Joo 🥺☯️
      Kiitos seikkailusta 🫶🏻

    • Anonyymi
      UUSI

      Toivotetaan sitten toisillemme hyvää kesää ja jatkoa sitten. Auringonpaistetta ja onnenhetkiä arkeen sinne missä olet. Ok.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä mieltä olet ”meidän juttu”, J?
      Sori, menen nukkumaan nyt, minun on noustava aikaisin…
      Jos haluat jutella, tulen takaisin aamulla.
      T: sinä tiedät kuka olen 🙂

      • Anonyymi
        UUSI

        Olemme omanlaisia ja samanlaisiakin persoonia, mutta ei meidän suhde täällä jalostu. Ikäänkuin nuolisimme kermat koko ajan leivoksista pois, mutta emme puraisisi ollenkaan elämää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme omanlaisia ja samanlaisiakin persoonia, mutta ei meidän suhde täällä jalostu. Ikäänkuin nuolisimme kermat koko ajan leivoksista pois, mutta emme puraisisi ollenkaan elämää.

        Hmm, kaikki on liian monimutkaista…
        Ja mitä luulet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme omanlaisia ja samanlaisiakin persoonia, mutta ei meidän suhde täällä jalostu. Ikäänkuin nuolisimme kermat koko ajan leivoksista pois, mutta emme puraisisi ollenkaan elämää.

        Tämä, hyvin sanottu, siksi en halua ees lässyttää täällä, jos erinäisistä syistä muutenkaan🙄, sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, kaikki on liian monimutkaista…
        Ja mitä luulet?

        Mielestäni mennyt ajan kanssa liian monimutkaiseksi, toki hidastavia syitäkin ollut. Hitaasti hyvä tulee pitää osittain paikkansa, samalla kuitenkin asiat voivat mennä myös väärään suuntaan monimutkaisemmaksi. Syntyy sellainen kierre, josta on vaikea saada pallo räpylään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä, hyvin sanottu, siksi en halua ees lässyttää täällä, jos erinäisistä syistä muutenkaan🙄, sivusta

        Siinä mielessä en ymmärrä itseänikään, mitä täällä teen. Ehkä se on jonkinlaista epätoivoa ja -varmuutta, toisaalta selvä tarve saada asioita myös purettua jonnekin anonyymisti jos niitä ei voi sanoa suoraan elävälle ihmiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni mennyt ajan kanssa liian monimutkaiseksi, toki hidastavia syitäkin ollut. Hitaasti hyvä tulee pitää osittain paikkansa, samalla kuitenkin asiat voivat mennä myös väärään suuntaan monimutkaisemmaksi. Syntyy sellainen kierre, josta on vaikea saada pallo räpylään.

        Tiedätkö, haluaisin todella puhua kanssasi. Ja kuule versiosi. Kerro tarinasi. Ehkä jopa halaa sinua ensin 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, haluaisin todella puhua kanssasi. Ja kuule versiosi. Kerro tarinasi. Ehkä jopa halaa sinua ensin 🙂

        Nimenomaan haluan sitä kanssasi, henkilökohtainen, inhimillinen ote, jokainen sana menee oikeaan kohteeseen, ei halaushymiötä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme omanlaisia ja samanlaisiakin persoonia, mutta ei meidän suhde täällä jalostu. Ikäänkuin nuolisimme kermat koko ajan leivoksista pois, mutta emme puraisisi ollenkaan elämää.

        Hienoja kielikuvia!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan haluan sitä kanssasi, henkilökohtainen, inhimillinen ote, jokainen sana menee oikeaan kohteeseen, ei halaushymiötä.

        Luuletko, että voimme?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että voimme?

        Minulle sopii ainakin, mitä nopeammin, sen parempi. Ei anneta ajan kullata muistoja vaan tulevaisuuden.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle sopii ainakin, mitä nopeammin, sen parempi. Ei anneta ajan kullata muistoja vaan tulevaisuuden.

        Ja milloin haluat?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja milloin haluat?

        Täällä nyt ei voi sanoa kuin sitten kun törmätään. Monet ovat lomalla kuten minäkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt ei voi sanoa kuin sitten kun törmätään. Monet ovat lomalla kuten minäkin.

        No niin…
        Haluan myös kuunnella vastauksesi: Milloin luulet tämän ”meidän juttu” alkaneen? Miltä sinusta tuntuu?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt ei voi sanoa kuin sitten kun törmätään. Monet ovat lomalla kuten minäkin.

        Esim. tänään olen Kuopion tapahtumassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tänään olen Kuopion tapahtumassa.

        Wine festival? 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin…
        Haluan myös kuunnella vastauksesi: Milloin luulet tämän ”meidän juttu” alkaneen? Miltä sinusta tuntuu?

        Alkuhetkeä vaikea sanoa, kauemman aikaa ja saatan olla se hitaammin hoksaava osapuoli. Tässähän emme ole kunnolla kohdanneet erinäisistä syistä elämän varrella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuhetkeä vaikea sanoa, kauemman aikaa ja saatan olla se hitaammin hoksaava osapuoli. Tässähän emme ole kunnolla kohdanneet erinäisistä syistä elämän varrella.

        Kuinka monta kirjainta nimessäni on?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Wine festival? 😁

        Fine festival!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Fine festival!

        Pidä hauskaa 🙃

        Ja odotan vastausta edelliseen kysymykseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta kirjainta nimessäni on?

        Voi että näitten kirjainten kanssa. Sitten kun saan pusun poskelleni ja sanot oikean nimesi, ai jaa. Kirjaimia voi olla saman tai yksi vähemmän kuin omassani ja sitten mennään optikolle; ”Näettekö tämän rivin kirjaimia”. ” Voisiko eka olla; J eiku R eiku K”. ”Ikävä kyllä näkönne ei ole ainakaan parantunut viime aikoina”.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että näitten kirjainten kanssa. Sitten kun saan pusun poskelleni ja sanot oikean nimesi, ai jaa. Kirjaimia voi olla saman tai yksi vähemmän kuin omassani ja sitten mennään optikolle; ”Näettekö tämän rivin kirjaimia”. ” Voisiko eka olla; J eiku R eiku K”. ”Ikävä kyllä näkönne ei ole ainakaan parantunut viime aikoina”.

        Voi mies, leikitkö kanssani? 😏


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mies, leikitkö kanssani? 😏

        Ihan oikeasti voi olla pienesti pihalla, mitä luovemmin sen pahemmin. Jos näkisit mun naaman, joka voisi olla kuin Corleonella Kummisedässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä hauskaa 🙃

        Ja odotan vastausta edelliseen kysymykseen.

        Kiitos ja kyllä, olen kiinnostunut tarkemmasta tunnistautumisesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti voi olla pienesti pihalla, mitä luovemmin sen pahemmin. Jos näkisit mun naaman, joka voisi olla kuin Corleonella Kummisedässä.

        *Hymyilee kiusallisesti ymmärtämättä vitsiä*


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tänään olen Kuopion tapahtumassa.

        Ihan sivusta kuopiolainen akka vähän värähtää. Oletko sattumalta vai kotpaikan puolesta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kyllä, olen kiinnostunut tarkemmasta tunnistautumisesta.

        Here you go.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä syystä sama hemmo skriivaa monta juttua putkeen?

    • Anonyymi
      UUSI

      Tähän sanon vain että ihanaa jatkoa ja kaikkea mukavaa elämääsi. Menehän sinne kumppanisi kainaloon ja elä elämääsi,ei muistella pahalla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen kyllä sinkku eikä ole kumppania ollut enää aikoihin. En muistele pahalla anonyymiä/anonyymejä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä sinkku eikä ole kumppania ollut enää aikoihin. En muistele pahalla anonyymiä/anonyymejä.

        Hänelle kirjoitinkin joka on varattu vielä vähiin käyvät terveiset tänne. Tuskin hän näistä tietää mutta purku mikä purku.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle kirjoitinkin joka on varattu vielä vähiin käyvät terveiset tänne. Tuskin hän näistä tietää mutta purku mikä purku.

        Jep. Kunhan vastasin kuin hälle vuosien taakse.

        Onnea sinulle ja varatullesi.


    • Anonyymi
      UUSI

      P.s. tulin tänne ja kepillä koputin löytäisinkö hänet jonka Hki.ssä näin. Hukkasin. Totesin, että täällä on timanttisia tapauksia. Aattelin, että hitto vie pistänpä itseni likoon omana ittenä. Jos löydän ja ihastun ja joka ymmärtää mun huumoorii ilman kasvoja. Se on siinä.
      Pakko oli kirjottaa sinne ja tänne, ei sitä muuten keneenkään tutustu. Mä ihastuin kahteen ja se riittää. Kenenkään kanssa en pelannut ja usein pyöräilemässä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olisit ”minun” J:ni, voisin sanoa, että tunnen ihan samoin. Kukaan ei koskaan ole saanut minua antautumaan tunteelle näin, antamaan periksi sulkeutuneelle itselleni ja uskomaan, että rakkaus voisi olla mahdollista. Kokemaan, että tässä on nyt jotain eritystä ja aidosti kiinni pitämisen arvoista. Ja se tunne kestää. Siitäkin huolimatta, että näin ei saisi olla.

      Ajattelen sinua joka päivä.

      -S

      • Anonyymi
        UUSI

        Lopettakaa toi toisina esiintymonen, se on rikollista touhua!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa toi toisina esiintymonen, se on rikollista touhua!

        En esiinny toisena, ihan itsenäni kirjoitin. Aloituksen tunnistelu tosin meni tietenkin vikaan, joten ei ollut minulle tämä(kään) kaipuun osoitus. Jatka sinä siis vain tästä, jos siltä tuntuu. Minun pitää lopettaa kuvitteleminen. Hyvää viikonloppua.

        -S


    • Anonyymi
      UUSI

      Vastaan nyt kuitenkin, vaikka en uskokaan että enää minua noin paljon kaipailisit. (Ja vaikka minua täällä varmasti taas jälleen kerran "haukutaan" miestrolliksi tms 🤔, siis ihan keski-ikäinen nainen kuitenkin olen..) Ei olla hetkeen nähty, mutta varmasti vielä kesän aikana sattumalta nähdään 😏❤. Kielletyllä alueella ollaan molemmat, onko tästä ulospääsyä ollenkaan.. Välillä oon miettinyt pitäisikö se kaikki vain lopettaa, mutta sinulla oli hyvin pienin sanoin ja teoin niin suuri positiivinen vaikutus elämääni, että jollain tavoin haluaisin sinut kuitenkin elämässäni pitää 🥰. t. R

    • Anonyymi
      UUSI

      Heitänpä minäkin lusikkani soppaan. Kyllä, kielletyllä alueella ja silti joka ikinen sydän minkä sinulta saan on joka kerta yhtä ihanaa ja saa perhosia aikaan, vaikka tiedän, että ei ne mitään merkkaan somealustoilla kuinka tykkäilisi. Silti kun näen sinua töissä niin koko loppupäivä menee hymyillen 😊 kiitos että olet ❤️

      T. J

      • Anonyymi
        UUSI

        Ohi, ei nähdä töissä.. -sivusta-


      • Anonyymi
        UUSI

        Näetkö minut nyt töissä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi, J ❤️
        Se on söpöä kuulla 🫠


      • Anonyymi
        UUSI

        Näitkö tänään tai eilen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö minut nyt töissä?

        En kun unohtui silmälasit jonneskin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En kun unohtui silmälasit jonneskin.

        Peruskeissi. -sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö minut nyt töissä?

        Aika hassua, mutta totta. Pääsy työpaikalle evätty. Saa nähdä saako joskus pääsyn sinne.


    • Anonyymi
      UUSI

      K❤️J

      • Anonyymi
        UUSI

        Milloin näit?
        T.K


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit?
        T.K

        Ei rakkaus oo kiellettyä koskaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus oo kiellettyä koskaan

        Just näin. sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. sivusta

        Näitkö missä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. sivusta

        Minä näin sut 09.43.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin sut 09.43.

        Lisään ja meillä on yks yhteinen tuttu toiselta paikkakunnalta, meitä vanhempi mies eikö vaan? Sano sää hänen sukunimen etukirjain niin minä sanon etunimen. Sukunimi on myös hänen kutsumanimi kavereiden kesken.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö missä?

        Niin että rakkaus ei ole koskaan kiellettyä. Just näin se on. En minä ketään näe. sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että rakkaus ei ole koskaan kiellettyä. Just näin se on. En minä ketään näe. sivusta

        Sinä olit itse T n kanssa piilopirtillä pyörillä että pitääpä turpa kiinni.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että rakkaus ei ole koskaan kiellettyä. Just näin se on. En minä ketään näe. sivusta

        Totta. Turha on syyllisyyttä kanniskella kauniin asian takia. Tovi jo kulunut näkemisestä, ei lähipäivinä.
        K


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja meillä on yks yhteinen tuttu toiselta paikkakunnalta, meitä vanhempi mies eikö vaan? Sano sää hänen sukunimen etukirjain niin minä sanon etunimen. Sukunimi on myös hänen kutsumanimi kavereiden kesken.

        Lisään
        T.K


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit itse T n kanssa piilopirtillä pyörillä että pitääpä turpa kiinni.

        Pitäisikö sun olla hetken aikaa pois täältä? Olen sinulle täysin tuntematon ihminen. Huhuh! sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään
        T.K

        Häh, mikä T. K, miksi ihmeessä änkeät toisen K:n kirjoituksiin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään ja meillä on yks yhteinen tuttu toiselta paikkakunnalta, meitä vanhempi mies eikö vaan? Sano sää hänen sukunimen etukirjain niin minä sanon etunimen. Sukunimi on myös hänen kutsumanimi kavereiden kesken.

        Rin kolme ekaa kirjainta?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä hänessä sitten on niin ihmeellistä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olisi minulle...
      Koen samaa. Yritän olla neutraali, pelkään (ja samalla toivon), että luet minua oikein.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen S ja mulla on tänä viikonloppuna j nainen täällä saunomassa. Paljuilee isot tissit lyhyt punapää. Oikein pantava pysykää muut poissa nyt! Ei tarvii tulla pihalle kyselemään! Koira alkaa haukkua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taidat olla yx mnapää..🍳S nainen on hankala ihminen.Ei tule toimeen oman varjonsakkaan kanssa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Se on se kielletty mikä kutkuttaa. Ei mikään muu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      321
      3249
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      51
      1597
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      90
      1431
    4. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      108
      1401
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      372
      1395
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1134
    7. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1133
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1031
    9. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      67
      1003
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      26
      954
    Aihe