Nuoret käyttäytyvät todella vastuuttomasti, ja tässä kohtaa toiminta on jo pirullisuutta. Potkulautoja jätellään piruuttaan pikittain pimeään paikkaan pyörätielle, ja kulmien taakse, kuin pirullisuuttaan että joku ajaisi niitä päin.
Eikö kukaan päättäjä uskalla ottaa vastuuta tästäkään asiasta. Ranskan malliin, potkurit on kiellettävä, niiden vuokraaminen lopetettava. Meneekö kakaroiden mielihalut turvallisuuden edelle?
Miksei noita pirun sähköpotkulautoja kielletä
23
422
Vastaukset
- Anonyymi
Läski nuoriso lihoaa vielä lisää kun ei enää liikuta yhtään. Ei käveltäisi yhtään, eikä juuri polkupyöräilijöissä näy.
- Anonyymi
Niin. Se on liian helppoa viilettää skuutilla. Ei tarvitse laittaa omaa lihasvoimaa työhön. Nykyään ei ole enää häpeä olla obeesi.
- Anonyymi
Samaa mieltä, ne ovat ihan turhia.
- Anonyymi
Hä. Tänä vuonna niitä ollut paljon vähemmän kuin edellisinä. Miksi herätys vasta nyt?
- Anonyymi
Nyt on ehditty rekisteröidä paljon loukkaantumisia, sekä on selvästi näkyvissä yhä vastuuttomampi käyttäytyminen niiden kanssa. Ajetaan vauhdilla ohi kävelijän takaapäin ilman että annetään äänimerkkiä tai hidastetaan yhtään, sekä näitä jätellään yhä vaarallisempiin paikkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ehditty rekisteröidä paljon loukkaantumisia, sekä on selvästi näkyvissä yhä vastuuttomampi käyttäytyminen niiden kanssa. Ajetaan vauhdilla ohi kävelijän takaapäin ilman että annetään äänimerkkiä tai hidastetaan yhtään, sekä näitä jätellään yhä vaarallisempiin paikkoihin.
Eli olet lomautettu tänä vuonna ja nyt ollut aikaa pyöräillä ja kävellä?
- Anonyymi
Osa on kokemäenjoessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa on kokemäenjoessa.
Hyvä. Joutaisi loputkin.
- Anonyymi
Onko päässäsi joku vika kun et tunnu ymmärtävän mitään asiaa?
- Anonyymi
miksi kysyt porilaiselta ilmiselvää asiaa, jos ei ole tyhmä niin ainakin pillereissä, pori on nykyään iso saattohoitola
- Anonyymi
Hyvin ja asiallisesti kirjoitettu aloittajalta.
- Anonyymi
Mä olen itsekin sen kannalla että pitää kieltää koko Suomesta sähköpotkulaudat.
- Anonyymi
Kakaroita hyysätään Suomessa. Tuntuu että päättäjiä voi voidella rahalla tapauksissa, mitkä ovat täysin terveen järjen vastaisia.
Toisena esimerkkinä skootti-aiheeseen nämä mopoautot. Miten joku kuvittelee että sukupolvi, joka ei osaa eikä edes halua käyttäytyä kuten ihmisen tulisi käyttäytyä, tulisi käyttäytymään liikenteessä, jonka toimivuus ja turvallisuus riippuu täysin yhteispelistä? Kuusitoista vuotias uhmaikäinen lapsi päästetään ilman riittävää autokoulua liikenteen sekaan, jossa hän on suureksi vaaraksi sekä itselleen että muille tielläliikkujille.
Meillä aikuisilla ajokortin saaminen oli työn ja tuskan takana, pienestä reputettiin, ja ikää piti olla. Piti olla aikuinen. Ei tarvitse enää. Nyt pääsee mopoikäiset autoilemaan ilman riittävää ajo-opetusta.
Väkisin sitä ajattelee, että kuinkahan paljon nämä kiinalaiset mopoautonvalmistajat mahtoivat maksaa voitelurahaa Suomen likkenneministeriöön ja muille asiasta päättäville viranomaisille päästäkseen puhtaalle markkinapöydälle.
Laillistettu mopoautokauppa oli kiinalaisille valmistajille kultakaivos.
Mihin on hävinnyt se ennen niin ehdoton liikenneturvallisuuden vaaliminen? Rahalla raiskattu moraali.- Anonyymi
Höh. Mopoautot on pikkujuttu. Nykyään kakarat pääsee 17-vuotiaana vaikka 300hp bimmerin puikkoihin ja elämästä vieraantuneet papat ja äiskät maksaa.
- Anonyymi
Mä ainaskin, kun näen skuutin jossakin puskassa tien vieressä, oon ottanut auton kyytiin ja vienyt Siikaisten perämetsälle. Hakekoon firma sieltä sitten härpäkin..
hahhhhaaaaaaa
Kuusi jo viety jonnekin korpeen...hahhhaaaaa- Anonyymi
niissä on trackerin lisäksi kamera, kohta tulee kutsu kuulusteluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niissä on trackerin lisäksi kamera, kohta tulee kutsu kuulusteluun
Saa olla, mut kun mun jäljille ei päästä.. helppo heittää pimeällä avolavalle ja kuskata korpeen...
- Anonyymi
Niitä ei pidä väistellä , lautailija oppii paremmin lukemaan liikenteen .
- Anonyymi
Suomen Lakikirja on todellinen virsikirja, tai temppukirja. Aina kun tarvitaan niin vedetään joku pelle vetämään kani hatusta, otetaan lakikirjasta joku viisu ja väännetään se mieleiseksi. Sama pykälä voi olla samana päivänä luettu eri henkilölle erilaisena. Suomi on demokratia-nimen taakse kätkeytyvä diktatuuri.
- Anonyymi
Lakimiehet on rikollisten suurinta kastia. Ne tietää miten rahat huiputetaan virallisesti lain kirjainta vääntelemällä. Juhantalo oli lakimies. Jostain luin aikanaan että Kakella oli kymmenen miljoonaa velkaa jota ei tarvinnut maksaa takaisin.
- Anonyymi
Tänään kolme kipattu Yyterin Fatijärvelle.
- Anonyymi
Eivät jättäisi mihin sattuu jos olisi palautuspiste jota on pakko käyttää.Ellei käytä,rahaa kuluu kunnes palautetaan.Metsään skuutin heittänyt maksaa niin kauan maksua kunnes hakee sen ja palauttaa sen palautuspisteelle.
- Anonyymi
Ei väliä vaikka heittelisi metsään mitä kauemmas sitä paterempi mutta kun jättelevät keskelle kulkuväyliä pimeällä. Vuokrausfirmat pitäisi velvottaa maksamaan aiheutuneet vahingot. Alkaisi ratkaisuja löytymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272990Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742775Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2221459
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1611078Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21047Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31994Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951