Tarvitsen rakkautta ja kosketusta.
Tarvitsen sinua mies
21
677
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäkää tunkkinne
- Anonyymi
Nyt Viljo tulee
- Anonyymi
Ainakin läheisyyttä kaipaisin…
- Anonyymi
.. että joku(hän) silittäisi minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa läheisyyttä ja muutakin jos pyydät luoksesi nyt heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin antaa läheisyyttä ja muutakin jos pyydät luoksesi nyt heti
Ahaa. 🦧🦍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänkin ajattelee samoin sinusta, mut uskoo enemmän näitä ajatuksiaan harhaksi, jossa elää omissa oloissaan ja pelkää tulevansa helposti väärin ymmärretyksi, jos olisi aloitteellisempi? Epävarma ja pelokas tuntemus on niin monille miehille, minullekin niin arkinen tapa ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä kaipaan paljon muuta kuin silitystä nyt. Ihan vain tarkensin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä kaipaan paljon muuta kuin silitystä nyt. Ihan vain tarkensin. -ap
Minäkin miehenä voin tarkentaa, että mukaudun monenlaisiin tilanteisiin, hetken kestän myös epämukavuutta, mutta silloin samalla hyvä tuntua niitä hyviä asioita/ mahdollisuuksia, jonka puolesta on valmis näkemään vaivaa toisen eteen. Tärkeintä on minusta, että molemmat viihtyy niissä yhdessä sovituista raameissa? Toiveita ja haaveita unohtamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänkin ajattelee samoin sinusta, mut uskoo enemmän näitä ajatuksiaan harhaksi, jossa elää omissa oloissaan ja pelkää tulevansa helposti väärin ymmärretyksi, jos olisi aloitteellisempi? Epävarma ja pelokas tuntemus on niin monille miehille, minullekin niin arkinen tapa ajatella.
Näinhän se valitettavasti on. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin miehenä voin tarkentaa, että mukaudun monenlaisiin tilanteisiin, hetken kestän myös epämukavuutta, mutta silloin samalla hyvä tuntua niitä hyviä asioita/ mahdollisuuksia, jonka puolesta on valmis näkemään vaivaa toisen eteen. Tärkeintä on minusta, että molemmat viihtyy niissä yhdessä sovituista raameissa? Toiveita ja haaveita unohtamatta.
Tarkalleen en tiedä, mitä tarkoitat, mutta arvelen, että tarkoitat olosuhteita, joiden puitteissa elää ja kaivata. Vaivan näkeminen toisen eteen on tosi tärkeä asia ja luottamus siihen, että koko ajan on hyvä tahto ja ymmärrys toisen elettyä elämää ja olosuhteita kohtaan. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri on. Kaikesta on hyvä sopia yhdessä, koska silloin tulee ymmärretyksi.
- Anonyymi
Tarvitsisin lämmintä halausta
- Anonyymi
Haluan vain yhden.
- Anonyymi
Saat rakkain.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
kaikki me tarvitaan, on maailman hienoin asia kun saa halata itselle niin rakasta naista tai osoittaa muulla tavoin pitävänsä tästä eniten.
- Anonyymi
Voiko sitä tarvetta jotenkin kompensoida muulla?
- Anonyymi
Voi, totisesti. Kahdestaan, jossain lähistöllä...
- Anonyymi
näppärät sormet ja liukas kieli
- Anonyymi
Nyt yritän nukkua.. jos olisin rakastettu, olisin onnellinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346