Me olemme naineet samaa naista veljien kanssa mutta emme koskaan kimpassa.
Olisi kiva kokeilla kimppaseksiä joskus.
Kimppaseksiä olisi kiva kokeilla
13
754
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä on 3 veljestä kotipaikalla nuorin on 18.
Hänen täyttäessä 16v vaimoni antoi panna ensiseksin naisen kanssa.
Pikkuveljeni on pannut vaimoa jo pari vuotta.
Vanhimman veljen 28 vuotis lahjaksi vaimo laiitettiin punaiseen nauhaan.
Jossa yksi nauha peitti nännit ja toinen pillun.
Vaimo meni yläkertaan veljeni luokse ja panivat pari tuntia.
Tätäkin jatkunut yli 2.5 vuotta veljeni panee vaimoani pari kertaa viikossa ja vaimo tulee alakertaan vaatteet kainalossa alapäänpesuun
Nuorin veljeni on aina vaimon perässä auttelemassa ja kinuamassa vaimolta seksiä.
Saunassa käydään nelistää mutta vaimoani pannaan vain 1N+1M kerrallaan.
Peräkkäin kylläkin.- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö ne taas siellä tekee. Lopetahan tane tuo dokaamisesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep ei taaskaan mitään uutta kun sinusta on kysymyt. Sama doku olet vuodesta vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep ei taaskaan mitään uutta kun sinusta on kysymyt. Sama doku olet vuodesta vuoteen.
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet hähähää
Mitäs olet doku ja näet. Jep jep ja lehmät lentää trololoo hähähää
- Anonyymi
Ei tuosta ole vaikea siirtyä kimppaseksiin kun panette jo samaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt doku buaahaa
- Anonyymi
Itse en miehenä uneksi kimppaseksistä. Olen siihen liian romanttinen luonne. Hyvä niin .
- Anonyymi
Ei kimppaseksi sovellu kaikille ja hyvä että olemme vähän erilaisia niin on kaikille jotain.
Minä vaimoni kanssa suosin 1N & 2M kimppaseksiä vakkari miehen kanssa ja me miehet keskitymme vain vaimoni nautintoon.
Nautimme toki itsekkin kun panemme vaimoani yhdessä ja erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kimppaseksi sovellu kaikille ja hyvä että olemme vähän erilaisia niin on kaikille jotain.
Minä vaimoni kanssa suosin 1N & 2M kimppaseksiä vakkari miehen kanssa ja me miehet keskitymme vain vaimoni nautintoon.
Nautimme toki itsekkin kun panemme vaimoani yhdessä ja erikseen.Huora mikä huora
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautimme toki itsekkin kun panemme vaimoani yhdessä ja erikseen.Onhan myös miehiä jotka haluaa panna aviossa olevaa rouvaa.
Jos ei olisi pareja jotka ottaa miehiä kimppaan panemaan rouvaa niin mistä miehet löytäisi varattua pillua pantavaksi.
Meidän mukana on moni mies päässyt panemaan aviossa olevaa rouvaa.
- Anonyymi
Meillä sama juttu. Kimpassa ei panna vaimoani mutta peräjälkeen kylläkin. Aloittaja aina arvotaan. Parhaimmillaan on ollut 5 miestä jonossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446