SDP on meillä ajaututunut KAUAS esim. Brittien demareista

Anonyymi-ap

YLE kirjoittaa syitä vaalitappiolle Briteissä:

"Maine tahrautui korona-aikana juhlimalla (PM johtamat jauhobileet ja bilevideot sekä maailmanympäri matkat), kun kansa oli määrätty eristäytymään koteihinsa (meillä eläkeläiset määrättiin koteihinsa korona-arestiin). Sen päälle painoi energiakriisi (meillä suljettiin turvevoimalat (tosin vähän vahingossa, sillä mopo karkasi käsistä hallituksella) ja näin itseaiheutettiin energiakriisi ja hurja sähkön hintojen nousu), ruoan ja asumisen hintojen nousu (ostovoiman romahduttaminen 2009 tasolle liki 10% vuotuinen inflaatiovauhti) sekä brittien kansallisaarteen, julkisen terveydenhuollon rapautuminen (meillä ajamalla väkisin läpi SUSI-SOTE). Unohtaa ei voi, (meillä löysää lainarahojen jakoa, joka johti siihen, että EKP nosti korot) joka romahdutti talouden ja nostatti asuntolainojen korot ennätysvauhdilla."

Onko nyt meillä Demareille meillä käynyt niin, että heistä on tullut vaalikikkailujen 2019 ja 2024 seurauksena tullut "kansallissosialistinen", johon kuvaan myös uusi PJ sopii?

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😂🤣 Persun panikki, suollisi tuollaisen sepustuksen.
      Kyllä kohta lajitoverit 🦧 yhtyvät mölinään.

      • Anonyymi

        Ihan vain YLE:n kirjoituksista moisen poimin... on se siellä sinunkin luettavissa, JOS haluat muutakin kuin äärivasuTrollien juttuja lueskella?


    • Anonyymi

      No ainakin aloittaja keksi omasta päästään tukun järjettömyyksiä!

      Tuolla voisi saada vitosluokan ainekirjoituksessa välttävän seiskan? Kirjoitus ja asiavirheet laskevat numeoroa!

      Minä en todellakaan tiedä, mistä näitä Persu tyhmyyksiä siunaantuu?

      Tietääkö joku?

      Itse arvaan, että on joku Esson baarin lippalakkikerho joka tiivistää tyhmyytensä?

      • Anonyymi

        Demarit ovat paniikissa.


      • Anonyymi

        "No ainakin aloittaja keksi omasta päästään tukun järjettömyyksiä!"

        Kerro nyt EDES YKSI juttu, mikä ei pidä paikkaansa... SIIS YKSI??? Koetahan nyt keksiä.... mieluiten totuus.... noihin äärivasuTrollien juttuihin olen jo kyllästynyt, puutaheinää...


      • Anonyymi

        Taidat olla Sirola-akatemian kasvatteja. Tuli vaan mieleen, kun joka väliin tuputat tuota Esson baaria? Näinkö siellä opetettiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Sirola-akatemian kasvatteja. Tuli vaan mieleen, kun joka väliin tuputat tuota Esson baaria? Näinkö siellä opetettiin.

        "Taidat olla Sirola-akatemian kasvatteja. Tuli vaan mieleen, kun joka väliin tuputat tuota Esson baaria? Näinkö siellä opetettiin."

        Etkö edes sitä yhtä juttua keksinyt???


    • Eli tarkoittaako aloittaja, että kun eri maissa on koronan aikana ollut eri puolueita tekemässä pakollisia koronatoimia, tarkoittaa tämä sitä, että nämä kaikki eri maiden puolueet oikeasta vasempaan laitaan edustavat samaa poliittista ideologiaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistähän ihmeestä moiseen ajatteluun edes päädyit? Korona on vain 1 yksi asia, joka meillä hoidettiin paljon huonommin, kuin muissa saman kokoisissa maissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4154
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3458
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2924
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2003
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1883
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1336
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      100
      1248
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe