Ois kiimasta jos joku kattelis 65v
Parkkis auto runkkailioita
23
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Jyväskylän lähellä
- Anonyymi
Olen etsinyt hylättyja teollisuuslaitoksia tai kerrostaloja jossa voi porukalla runkkailla ja tehdä kaikkea mukavaa. Ympäristön vaikutus mitä suurinta.
- Anonyymi
Eräässä hylätyssä hotellissa viime ja tänä kesä muutan kerran tavannut porukkaa noissa merkeissä. Paikalla on tosiaan merkitystä ja tuolla ei haittaa vaikka sää olisi hieman huonompikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä hylätyssä hotellissa viime ja tänä kesä muutan kerran tavannut porukkaa noissa merkeissä. Paikalla on tosiaan merkitystä ja tuolla ei haittaa vaikka sää olisi hieman huonompikin.
Mistpäin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistpäin olet
Kaakkois-suomesta, entä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse samalta alueelta. Se hotelli saimaan rannalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse samalta alueelta. Se hotelli saimaan rannalla?
Lähellä erästä kylpylää saimaan rannalla. Sullakin kokemusta paikasta? Millaisissa kokoonpanoissa olet ollut siellä? Itse yleensä runkkaillut miesten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylän läheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä erästä kylpylää saimaan rannalla. Sullakin kokemusta paikasta? Millaisissa kokoonpanoissa olet ollut siellä? Itse yleensä runkkaillut miesten kanssa.
Miesten kesken runkkailu käy 65v JKL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ?
Vanha hylätty hotelli Holiday clubin lähellä, saimaan rannalla.
- Anonyymi
Luonnon helmassa on kiva runkata vaikka aivan alasti ja niin aina teenkin.
- Anonyymi
Olisko pirkanmaalta ketään vanhempaa herraa tai naista
- Anonyymi
Kuinka vanhaa tarkoitat. Täällä olis 56v ukm etsimässä runkkukaveria Pirkanmaan alueella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanhaa tarkoitat. Täällä olis 56v ukm etsimässä runkkukaveria Pirkanmaan alueella.
Miten suhun sais yhteyttä mä 65 aamupäivisin käy mikä aika vaan mis tavattas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
63v ukm mies löytyisi joka mielellään antaa kullinsa runkattavaksi tai suuhun otettavaksi.Voit runkata myös kulleja vastakkain jos tykkäät.Tykkään myös nähdä kun lastisi lähtee.Olen T:re jos jotain kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
63v ukm mies löytyisi joka mielellään antaa kullinsa runkattavaksi tai suuhun otettavaksi.Voit runkata myös kulleja vastakkain jos tykkäät.Tykkään myös nähdä kun lastisi lähtee.Olen T:re jos jotain kiinnostaa.
Missä vois tavata sut oon toi 65v
- Anonyymi
Olisko seinäjoen lähistöllä miehiä tai naisia katselemaan.m44
- Anonyymi
Voisi olla m45 n42.olisimme ensi kertalaisia.pitäisi olla hyvä paikka minne ajella ettei kukaan näkisi/tuntisi vaikka autosta.metsä vaikka joku rauhallinen metsäautotie tai vastaava.
- Anonyymi
Ens viikolla Helsingistä ketään hotellirunkulle kaveriksi? M45
- Anonyymi
Onko Turussa seuraa 68v auto runkut ja imut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456