Heipparallaa. Auttakaa hyvät sähkömiehet ja muut asiaa tuntevat minua tumpeloa. Asuntovaunun alkuperäinen laturi lakkasi toimimasta. Minulla olisi ajatus laittaa sen tilalle erillinen laturi, jossa olisi älyä. Koska vaunusta ei ole mitään kytkentäkaaviota olemassa niin pitäisi kokemuksen tai tietämyksen kautta saada selville, että miten/mihin tuo erillinen laturi kytketään, jotta se ei sekoittaisi koko järjestelmää. Vaunu on Hobbby 450. Vuosimalli 2009. Alkuperäinen laturi on toptron. Se saa virtansa Dometic muuntajan kautta. Näitä lataus ongelmia näyttäisi olevan sen verran paljon, ettei oikein innosta ostaa uutta ko. laturia sen kalliin hinnan vuoksi. Toivottavast täältä löytyisi apua, vaikka en tiedä onko tämä ihan oikea foorumi.
Hobby erillis laruri
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070