Mitä sanoisit hänelle?
Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?
488
7851
Vastaukset
- AnonyymiEiköhän tuossa tullut päällimmäiset. Tietää hyvin, mitä pyrin osoittamaan. Jos siis lukisi näitä. - AnonyymiEi vielä… 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei vielä… Ei vieläkään? 

- AnonyymiOlisitpa vieressäni. 
- AnonyymiOot ottanut muutaman lasillisen vai. - AnonyymiAnanasjaffaa lasissa. 
- AnonyymiNo en ole. 
- AnonyymiEikö selvinpäin sun seura sit maistuis hänelle vai? 

- AnonyymiEn oikeasti näitä kysyisi mutta olisi kiva tietää minkälainen on hänen ajatusmaailmansa elämän suhteen: 
 - jännittääkö ja miltä nyt tuntuu
 - mitä odotat elämältä tai mitä toivot
 - taidat olla todella rakastunut
 hyvä juttu ja ihanaa kuitenkin koska ihania asioita ei ole koskaan liikaa tapahtuvaksi.- AnonyymiMiksi et kyselisi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi et kyselisi en halua sekaantua hänen elämäänsä, siksi en oikeasti kyselisi tuollaisia. 
- AnonyymiEn varsinaisesti jännitä mikään. Loman jälkeen rumba taas alkaa sitten ei ole aikaa täällä pyöriä tähän tahtiin 
 Odotan elämältä sujuvuutta, huomasin että töissä uusia kuvioita ja ihmisiä. Kiinnostavaa tavata
 Todella rakastunut, Noh, miten sen nyt ottaa. Onhan tässä joku mielessä
- AnonyymiPermanenttiin olen varautunut korkeintaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Permanenttiin olen varautunut korkeintaan Vai, että oikein permanentti? Mistä olet kysellyt? 
- AnonyymiOnko sulla oikeutta puuttua toisten asioihin koko ajan!? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En varsinaisesti jännitä mikään. Loman jälkeen rumba taas alkaa sitten ei ole aikaa täällä pyöriä tähän tahtiin 
 Odotan elämältä sujuvuutta, huomasin että töissä uusia kuvioita ja ihmisiä. Kiinnostavaa tavata
 Todella rakastunut, Noh, miten sen nyt ottaa. Onhan tässä joku mielessäPerheellinen varattu mies, vai mitä? 

- AnonyymiAnna pesää, tai edes poskea. - AnonyymiKerjääminen yleisillä paikoilla kielletty 

- AnonyymiSulla kivat hiukset😂 - AnonyymiJust leikattiin kaikki.. Onneks on peruukit. 
- AnonyymiKiitos♥️😘 

- AnonyymiTänään on ollut tosi itkuinen päivä ja sinäkin olet ollut mielessä. 
- AnonyymiHaluun sut mun elämään. - AnonyymiEntä jos se toinen ei halua? 

- AnonyymiMua ahdistaa.. Kaipaan sua.. - AnonyymiMä en kaipaa materialistia. Kaipaan aitoa hyvää ihmistä. Aika monta ois jo tarjolla. Mutta otan parhaan😁😋 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en kaipaa materialistia. Kaipaan aitoa hyvää ihmistä. Aika monta ois jo tarjolla. Mutta otan parhaan😁😋 Juu hyvä kuulla. Etsi itsellesi sopiva. Suotta mulle puhut 
- Anonyymi😔😔🥺🥺 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:😔😔🥺🥺 Mä en tällasia laittele joku lussu vastas🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en kaipaa materialistia. Kaipaan aitoa hyvää ihmistä. Aika monta ois jo tarjolla. Mutta otan parhaan😁😋 Kaipaat köyhää surkeeta ihmistä,onnea sille tielle.😂 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaipaat köyhää surkeeta ihmistä,onnea sille tielle.😂 Ihan sama mikä on kunhan on oikeaa ja aitoa rakkautta❤️. Se voittaa kaiken maallisen mammonan. 
- AnonyymiNiin minuakin ahdistaa haluan minun ja elämäni rakkauden ja yhteenhiileen puhaltamisen palaavan, todella hankalaa ollut. Tiedän että en saa synninpäästöä tässä omassa skitsoilussa, mutta pyydän silti anteeksi. Olen aina ollut vähän mustasukkainen ja ihan syyttä, mutta koko pitkän avioliittomme aikana olen kuitenkin vain sinua ja lapsiamme rakastanut ja rakastan. Mutta en aio kaikkea syytä ottaa itselleni, niinkuin lapsemmekin sano et kumpiki voi kstsoa peiliin ja miettiä miksi tilanne on nyt näin. Elämänlanka ei katkea uskon mridän vahvaan rakkauteen ja kaikkeen siihen mitä elämässämme on tapahtunut, on ollut monenlaista surua ja murhetta, huolta ja aivan huippuhetkiä kuitenkin enemmän. Toivon rakkaani että jaksat ja yhdessä päästään tämänkin asian yli. Kaikkea jo suunnittelimmekin mitä aletaan tekemään ja minä taas mokasin omilla tyhmillä epäilyksilläni. Olet opettsnut minulle elämässä psljon ja olen saanut ja olemme saaneet lasten kanssa tuntea sinun huolehtiminen ja jopa hoiva aikuisesta ihmisestä. Rakkaudella nyyti. Muista n vielä miten yhteinen elämämme alkoi❤️korjataan tilanne ja minä korjaan lupaamani asiat, olimme sillon nuoria mutta koko ajan olen uskonut meihin ja meidän rakkauteen. 

- AnonyymiIhan mukava kokemus huomata, että vientiä vielä olisi… 
- AnonyymiNähdään maanantaina taas. - AnonyymiTiistainapa 
- AnonyymiEnsi viikonloppuna sitten lauantaina ja sunnuntainakin, eiköstä? 😏 

- AnonyymiPitkästä aikaa koko päivän melkein hyvä mieli😊Yritin sävyttää hiukset kullanvaaleanruskeiksi, kasvipohjaisella värillä, mut huomenna näkee päivänvalossa onko ne keltaiset vai vihreät! - AnonyymiMä taaa otan tukalle aurinkoa 

- AnonyymiOta otto poskee 
- AnonyymiMiksi et ole valmis viettämään enemmän aikaa? Onko niin, että et edes tykkää oikeasti. - AnonyymiNo en helvetis ainakaan susta🤣 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No en helvetis ainakaan susta🤣 Toivottavasti sinulle tuli parempi mieli. Säälittävää porukkaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toivottavasti sinulle tuli parempi mieli. Säälittävää porukkaa. Vanhan miehen kaa ollan vaan rahasta materiasta tai saavutuksesta😎 
- AnonyymiKoita nyt papparainen herätä unestas 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vanhan miehen kaa ollan vaan rahasta materiasta tai saavutuksesta😎 Tätä en oo koskaa kokeillu, eipä oo tullu mieleen vielä tälläkään iällä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tätä en oo koskaa kokeillu, eipä oo tullu mieleen vielä tälläkään iällä Niin oishan sitä nuorena voinu ns las vegasit vetää 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tätä en oo koskaa kokeillu, eipä oo tullu mieleen vielä tälläkään iällä Kuule kohta 50 mittarissa. Kyllä voi😂ei oo iällä väliä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuule kohta 50 mittarissa. Kyllä voi😂ei oo iällä väliä Oliko sanonta "mitä kelottuneempi puu sitä kovempi oksa" paikkaansa pitävä? 

- AnonyymiEn tiedä. Jotenkin pitäisi päästä kysymään että voisinko olla hänen ikioma miehensä. - AnonyymiTuo olisi oikeesti parasta mitä vois kuulla. 
- AnonyymiIhana. ❤️ 

- AnonyymiOlisiko mulla oikeesti mitään mahiksia suhun? - AnonyymiVanhaa ukkoo en huoli. Tulet kuolemaan yksinäisenä. Se on sun kohtalosi. Saat sen mitä ansaitset. Tämä on ennustus t - Chaos 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vanhaa ukkoo en huoli. Tulet kuolemaan yksinäisenä. Se on sun kohtalosi. Saat sen mitä ansaitset. Tämä on ennustus t - Chaos Juu, pirin ostamistakaan ei olla koskaan keksitty. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vanhaa ukkoo en huoli. Tulet kuolemaan yksinäisenä. Se on sun kohtalosi. Saat sen mitä ansaitset. Tämä on ennustus t - Chaos Veikkaan että on toisin päin tuo asia. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, pirin ostamistakaan ei olla koskaan keksitty. Kuka piriä vetää🤣🤣🤣🤣kyllä mulla viski käy ihan hyvin vielä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuka piriä vetää🤣🤣🤣🤣kyllä mulla viski käy ihan hyvin vielä Lopeta hölmö pilaamasta kaikkia ketjuja. I d i o o t t i 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, pirin ostamistakaan ei olla koskaan keksitty. Niinkö vastaat tälle naisena esiintyvälle gubelle ja minkäköhä takia, liian kovat laskut? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Veikkaan että on toisin päin tuo asia. Mikä asia- hippokrateen vala vai? Kannattaa nyt joka tapauksessa ehkä laajentaa ajattelua 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, pirin ostamistakaan ei olla koskaan keksitty. Semmosta keksit mennä ostamaan? Jauhojannut on vähä epäilyttäviä monesti kyllä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lopeta hölmö pilaamasta kaikkia ketjuja. I d i o o t t i Oliko niin hyvä novelli menossa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Veikkaan että on toisin päin tuo asia. Samaa veikkaan, toi pahuus tuli syvältä sielun syövereistä, joku voisi sanoa suoraan sydämestä? Noi paha ihminen ei pysty pahuutta kovin kauaa piilottamaan itsessään. Todennäköisesti osaa näyttää enkeliltä, mutta totuus paljastuu aina ennen pitkää? 

- AnonyymiEn sanois mitää, sanottavat on sanottu. Siis ihan livenä,eikä naisen hommasta tullu yhtää mitään - AnonyymiMistä naisen hommasta?! 

- AnonyymiEn mitään. Surkea olo. 
- AnonyymiSe ei ole kaipaamista jos kiusaa toista. - AnonyymiMenis sinne🌈palstalle kiusaamaan, heterot naiset ei tosta pakkomielteisestä kyllä kiinnostu! Ukko, joka kulkee naisena esiintyen! 

- AnonyymiLiian surullinen olo. Ei sanottavaa juuri nyt. 
- AnonyymiOlet erityisen rakastettava ja kultainen. - AnonyymiNiuvassa saatu taas nettilaskut maksettua 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niuvassa saatu taas nettilaskut maksettua Mikä tässä kommentissa sai sinulle tämän äärimmäisen tunnepurkauksen aikaan? Sivusta kyselen, kerro asiantuntija 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niuvassa saatu taas nettilaskut maksettua Nyt ois täti hyvä hetki pitää kulissit edes hetki kunnossa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niuvassa saatu taas nettilaskut maksettua Oliko hoitaja sulle apuna? Hyvä, kun sait maksettua. 

- AnonyymiLähetään saunaan lämmittelemään, hyrr..ollut vilu päivä. - AnonyymiJoo mä lähen ainakin nyt saunaan lämmittelee. Harmillista ettei tuskaa ja surua saa löylytettyä ja pestyä pois. 💔😪 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Joo mä lähen ainakin nyt saunaan lämmittelee. Harmillista ettei tuskaa ja surua saa löylytettyä ja pestyä pois. 💔😪 Aika auttaa niihin. Tuska ja suru einole läsnä enää joka hetki, kaunis Ikävä jää vuosien vieriessä.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika auttaa niihin. Tuska ja suru einole läsnä enää joka hetki, kaunis Ikävä jää vuosien vieriessä.. Ja lässyn lässyn 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja lässyn lässyn Höpsis, höpsö 😀 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika auttaa niihin. Tuska ja suru einole läsnä enää joka hetki, kaunis Ikävä jää vuosien vieriessä.. Sen kauneus on riippuvainen miten suru ja tuska on tullut,, ei aina kyllä jää kaunista muisteltavaa, joskus katkeruus joka lopun ikää seurana. 

- AnonyymiHän on onnen Pekka, joka sinun seurassa saa viettää aikaa. Sinä luot sen tunnelman, jossa on helppo viihtyä, kiitos siitä. Et arvaakaan kuinka olisin mielummin sinun seurassa kuin kotona kärsimässä, katsomassa hyvää matsia britit vs. Sveitsi. - AnonyymiNo nyt! On kohteliaisuus naiselle. On kyllä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No nyt! On kohteliaisuus naiselle. On kyllä. kiitos, jään odottamaan kuka sieltä tulee, joku on tulossa 🙂 voisi sopia minuun tuo kirjoituksesi, hyvää matsia sinne 🙂 en minä ainakaan aina luo hyvää tunnelmaa, joskus onnistaa 🙂 
- AnonyymiEn halua Pekkaa... 
 Ja taisin sanoa tosta jotain jo.
- AnonyymiMinäkin katsoin tuota, - oisin kyllä mieluusti jakanut kommentteja ja jännityksen hänen kanssaan matsin aikana. 

- AnonyymiHuomasin jälkeenpäin että ei siinä ollut muita kuin me hetkeen, vai katosiko muu maailma😉 - AnonyymiVielä, se oli todellisuudessa maaginen hetki, herätin huomiota "päätepysäkilläni" 

- AnonyymiEn voi sanoa miksi olin sen miehen kanssa. Jaksoihan toi paneskella mutta ehkä eniten rahan takia. Huono se oli sängyssä. Kun muihin vertaa. Ei sitä vaan rahalla kaikkea saa. - AnonyymiHän painoi siis ihan rahan takia? Voi sua trollimies 

- AnonyymiPystytkö antaan WC paperi? Pitäisi olla siinä naulakon päällä olevassa kaapissa. 😐 - AnonyymiNiin voin eläytyä tuohon kaipuusi! (Sivusta) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin voin eläytyä tuohon kaipuusi! (Sivusta) *kaipuuseesi 

- AnonyymiSanoisin : " Rakas. " 
- AnonyymiMasennus. Sori. 
- AnonyymiPeseytyisit joskus , m-n - AnonyymiEn jaksa XD 

- AnonyymiEi häntä kiinnosta kuulla mitä minulla olisi sanottavana... - AnonyymiHyvää yötä 
 Jeesus myötä

- AnonyymiEi maailma kauniimpaa synnyttää voi. 
- AnonyymiOlen kaivannut sinua - AnonyymiTiekkö aika moni on kaipaillut mua😁 
- AnonyymiTäällä olen. 
 T: Kyllikki.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä olen. 
 T: Kyllikki.😁just✊️👄💦 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:😁just✊️👄💦 Niinpä ”justus” seppoteromikälie 

- AnonyymiHuokaus, niin paljon kaikkea niin lyhyessä ajassa. Monia hetkiä. Ei mitään järkeä missään. Seuraan aina suurella mielenkiinnolla ilmeitäsi. 
- AnonyymiVoisitko pussata ja lohduttaa mua? 
- AnonyymiKertoa hänelle ennen nukkumaanmenoa, mitkä ovat hänen kolme parasta puoltaan ja tietysti ”Minä rakastan sinua”. 
 https://youtu.be/aezstCBHOPQ
- AnonyymiTekipä hyvää käydä pyöräilemässä! (vaikka en harrasta liikuntaa 😉 ) Ja sinulla on ihanat hiukset. Ja haluan tanssia sinun kanssa. - AnonyymiMillainen nainen kyseessä ? 
- AnonyymiKiitos😁nyt ne on kaikki omaa väriä ja on paksut aivan kuten ennenkin. Yhtään vaaleata ei siihen tukkaan tule. Piste. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiitos😁nyt ne on kaikki omaa väriä ja on paksut aivan kuten ennenkin. Yhtään vaaleata ei siihen tukkaan tule. Piste. Pakko kyllä sanoa. Jännä miten olot vaikuttaa hiuksiin. Ne on nyt kiiltävät ja kosteat paksut koska voin oikein hyvin. Kiitos kehuistasi🫠 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pakko kyllä sanoa. Jännä miten olot vaikuttaa hiuksiin. Ne on nyt kiiltävät ja kosteat paksut koska voin oikein hyvin. Kiitos kehuistasi🫠 Uusi peruukki! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Millainen nainen kyseessä ? Ihana nainen tietysti. Viisas, älykäs jne. 
 21:54:01
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihana nainen tietysti. Viisas, älykäs jne. 
 21:54:01Sinä siis? 

- AnonyymiHaluaisin sanoa vaikka mitä. Mutta oikeastaan en mitään... Vaan olla. Hiljaa. Tai ei ihan tai aivan... Voi kun en nyt oikein osaa kirjoittaakaan...menen nurkan taakse piiloon vähäksi aikaa...voi kun tunteita on hiukan liikaa. Mutta kyllä se siitä taas helpottaa. En tiedä pitäisikö ikkeä vaiko nauraa. Taidan tehdä molempia...ja haaveilla. Nyt tunteideni kanssa piiloudun rauhoittumaan ja hymyillen huokaan. 
- AnonyymiMulla on kamalan kova ikävä sua. - AnonyymiMinulla on myös häntä naista ja pahenee vaan lähiaikoina 😓 

- AnonyymiKohtaamisista virtaa kesään ja lomalle. - AnonyymiJa muista kysyä vähintään nimi 😉 
- AnonyymiJos ees kaks kymmenestä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja muista kysyä vähintään nimi 😉 Niin älä etukäteen kysy 

- AnonyymiAnteeksi että otin leikkisi tosissaan ja menin ihastumaan, voitaisko olla niinkuin ennenkin. Vuosien jälkeen joku huomasi olemassaoloni. Ja osoitti pientä kiinnostusta. - AnonyymiYmmärrän. Mitä ”pienistä”.. -sivusta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ymmärrän. Mitä ”pienistä”.. -sivusta No niimpä. ”Mitä pienistä” tosiaan. 
- AnonyymiOlisi uskottava, jos ei olisi trollausta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisi uskottava, jos ei olisi trollausta. Mene sinä muualle sen trollauksesi kanssa 
- AnonyymiSiis toinen on vaan leikkinyt kanssasi / tunteillasi ja sinä pyydät anteeksi. Voiko olla enää naurettavampaa tai säälittävämpää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siis toinen on vaan leikkinyt kanssasi / tunteillasi ja sinä pyydät anteeksi. Voiko olla enää naurettavampaa tai säälittävämpää. Huono itsetunto 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siis toinen on vaan leikkinyt kanssasi / tunteillasi ja sinä pyydät anteeksi. Voiko olla enää naurettavampaa tai säälittävämpää. Ja kielletty rakkaus 

- AnonyymiHaluaisin olla lähelläsi. 
 Haluaisin sinut tulevaisuuteeni.
 Haluaisin olla vierelläsi aina.- AnonyymiOsuma! /sivusta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Osuma! /sivusta Ole hyvä 💘 

- AnonyymiRakas älä mökötä ja mukaan lomalle. Leppoisa kesätoritunnelma lähtee jo kävelyrytmistä. 
 Katse kääntyilee kesäherkkujen tuoksujen ja tuttujen juttelujen suuntaan. Aurinko lämmittää ja ilo näkyy ihmisten kasvoilla. Lyhyen kesän parhaat markkinahetket on tässä ja tuttujen kanssa kuulumisten vaihtoa.
 Torikojulta mansikka vohveli kermavaahdon kera ja voi todeta oma maa mansikka,muu maa mustikka. Kesätorin tunnelmasta tinkimättä haitarin soidessa taustalla.- AnonyymiKävin kesätorilla juhannuksena ystävieni kanssa ja yritin katsoa, että jos olisit ollut siellä, mutta en nähnyt sinua. Ei soinut haitari silloin vaan joku vihelteli ja luritteli mikkiin. Letut olivat hyviä. Pitäisi olla auto ja mökillä rempataan. 

- AnonyymiNo tietenkin hyvää yötä, rauhallisia unia 
 Tällanen erilainen pläjäys sitä ennen, vähän kökköjä kuten minäkin😘💤💭
 https://youtu.be/ISjYQ71VBHk?si=zpgTuyK0c-ofi5mW
- AnonyymiLuin juuri kuukausiliitteestä susanne inges-Stubbin haastattelun. Pidän hänen mielenlaadustaan. 
- AnonyymiArkipuuhat jakautuu varsin erilailla ja vältellään turhaa naputtamista silloinkin,kun toinen rojahtaa väsyneenä sohvalle näpläämään kännykkää. Aaltoileva intohimo. Kun sen tiedostaa ja hyväksyy ei vaiheita ole tarvinnut säikähtää. Intohimo, kipinä, romantiikka ruokkii kahden yhteiseloa. - AnonyymiEdes kännykkää ei saanu selata. Outo mies 

- AnonyymiTule sylkkyyn. 🤗 - AnonyymiVoisin tullakkin ja olla siinä pitkään…. 🤗 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voisin tullakkin ja olla siinä pitkään…. 🤗 Mmmm🫂..... 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mmmm🫂..... 😊 En muista millon kukaan olisi halannut ooooooikein pitkään 😞 
- AnonyymiNyt muistan... 2005.🥺 

- AnonyymiMietin että mitä mieltä hän on kommunismista? 
 Itse en ymmärrä, miten joku voi olla kommunisti 2020-luvulla.
- AnonyymiHyvää yötä. 
- AnonyymiTuntuu että oisit se ainut oikea mulle ❤️🤗 - AnonyymiEn ole. Anteeksi 
- AnonyymiTuntuu että vihdoin olen tavannut sen oikean mulle. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuntuu että vihdoin olen tavannut sen oikean mulle. Musta tuntuu ihan samalle 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Musta tuntuu ihan samalle Missä sä näet häntä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole. Anteeksi Tää oli mulle nähtävästi kellonajasta pääteltynä,,nainen kotiutuu bailaamisesta..et, sisäistin sen jo. Sulle niitä oikeita on aina tarpeen mukaan ikään katsomatta. 

- AnonyymiLähdetäänkö unille niin kuin silloin, kun kaikki oli ihanasti, vaikka välimatkaa oli meren verran..miss you🎶💔 - AnonyymiEi sinusta muuhun ollut. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei sinusta muuhun ollut. Et sinäkään muuta toivonut. 

- AnonyymiHei älä luule. Käy kuuntelemassa tämä kappale. - AnonyymiOkei. 
- AnonyymiEn enää kuuntele musiikkia. 

- AnonyymiValehtelija. - AnonyymiNiin sinä olit. Et pitänyt sanojasi siitä mitä sovittiin. Nyt se on minun puolelta HYVÄSTI. 
 Aika loppui
 Mä menen nyt eteenpäin
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin sinä olit. Et pitänyt sanojasi siitä mitä sovittiin. Nyt se on minun puolelta HYVÄSTI. 
 Aika loppui
 Mä menen nyt eteenpäinMikä ihmeen aikataulu teillä on rakkaudessa?Outoja. 
 T:sivusta,keskeltä.

- AnonyymiHaluan unohtaa sinut. Vuosi ollaan tunnettu, mutta juttumme ei mene eteenpäin. Et ole toiminnanmies. - AnonyymiEtkä sinä ilmeisesti toiminnan nainen? 
- AnonyymiNaiset monesti odottelee, koska kyse on toiveista mitkä he odottavat tämän miehen täyttävän. Miehet on yksinkertaisempia ja konkreettisempia haluissaan, ja "toiminta" tulee sitä kautta. Miksipä sitä asettaisi kauheasti toiveita ihmistä kohtaan jota ei edes oikeasti tunne. On kivan näköinen mielenkiintoinen nainen niin se riittää alkuun. Varmasti monet pelkää tulevansa satuteuksi jos ei ole molemminpuolista. Siihen on miehenä saanut tottua. 
- AnonyymiEt ole kyllä yhtään itsekään edistänyt asiaa. En sua syyttele, äläkä sinäkään mua. Ei kaikki voi olla mun syytä. Se on siinä ja siinä moikkaanko sua kun nähdään... 

- AnonyymiSanoisin että viedään loppuun se mikä jäi toukokuussa kesken 😘😏 - AnonyymiToivoisin todella niin. 🩷 
 Sivusta.

- AnonyymiVaikka mitä, ettei hän unohtaisi minua lähiaikoina. 
- AnonyymiEtsin sinua aiemmin kaikkialta, mutten ole löytänyt. Olisit voinut kertoa suoraan, jos et edes halua tulla löydetyksi. Välillä ajattelen, että olet varmaan kuollut. Se olisi helpompaa kestää, kuin toisenlainen menetys pitkän ajan tuntemisen jälkeen. - AnonyymiOnko hän yhteydessä sinuun irl? Siinä vastaus. 
 Jos tunnet jonkun niin älä etsi häntä palstalta. Usko minua, se on, jollei ajattelematonta, niin loukkaavaa.
 Pyri tuntemaan paremmin.

- AnonyymiEi minua tarvitse vahtia, en kirjoita enää sinusta. 
- AnonyymiTulin taas pyörähtämään ja katsomaan palstan menoa. Aivan jotain järkyttävää. Tiedoksesi en oikeasti halua mitään. 
 Mukavaa loppuelämää ja palsta leikkejä. -J- AnonyymiViestissäsi ei ole riittävästi tunnisteita jotta siitä asianomainen voisi päättelemällä tunnistaa itseensä liittyväksi. Jotain inside tunnisteita kannattaa laittaa. Minäkin odottelen J:ltä vihiä tilanteesta. 

- AnonyymiAiniin, sunnuntai, ihmiset on kärttysiä täällä..... Mäkin poljin kilometrin kauppaan, aiemmin aamulla, että ostan paikallisen sanomalehden.....heille ei tule sunnuntaimeroa. No tilaampa nettilehden. Huomenta hän, oikeen heinäkuun helteet🌦😘☀️ 
- AnonyymiEn mä oikeasti halua, ettei ole mitään välejä. Kyllä ne ihmiset, jotka on päässeet sydämeen siellä pysyy. Vaikka en täällä kaipaisikaan, en pääsääntöisesti muista pahalla, vaan hyvällä. Valoa ja pimeää mahtuu jokaiseen ihmiseen. Täytyy toivoa, että molemmilla se valo voittaa. - AnonyymiKuuntele sitten sydäntäsi. Valoon yritän sinua mut tarvitsen myös sinun valosi tämän hetkiseen tilanteeseeni. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuuntele sitten sydäntäsi. Valoon yritän sinua mut tarvitsen myös sinun valosi tämän hetkiseen tilanteeseeni. Ei kuulosta tutulta, kun en huomaa mitään yritystä. Kysyn kuitenkin, onko sinulla jokin hätänä. Toivottavasti ei ole. 

- AnonyymiAnteeksi jos olen vienyt aikaasi, toivottavasti huomaat jatkossa tilanteen muuttuneen. 
- AnonyymiOlet kaunis ja älykäs ja se jos mikä aiheuttaa gaypaniikkia hyvällä tavalla. Harva aiheuttaa. :D 
 n-n- AnonyymiSamoin sä olet kaunis, ihana, empaattinen, rakastettava🥰 
 Myös n-n
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Samoin sä olet kaunis, ihana, empaattinen, rakastettava🥰 
 Myös n-nKiitos, vaikka tuskin oli minulle. :D 

- AnonyymiEn kaipaa ketään. Haaveena on löytää ikäiseni mies ystäväksi. 
- AnonyymiOlitko eilen Tuusniemellä koiranäyttelyssä. - AnonyymiEn. Koiranäyttelyt ovat sieluttomien ihmisten hommaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En. Koiranäyttelyt ovat sieluttomien ihmisten hommaa. Jaa a siitä tiedä. Kysyin vaan kun ohi ajaessa oli ihan saman näköinen tyyppi siinä parkkipaikalla. 

- AnonyymiMorjensta pöytään 🤜 
- AnonyymiEn mitään. 
- AnonyymiEn taitaisi sanoa mitään. Itkisin. 
- AnonyymiLähdetäänkö tänään pyöräilee kutumökille❤️❤️ - AnonyymiPesin kyllä lakanat ,meidän piti minun luona nähdä tänään/huomenna❤️ 
- AnonyymiOtatko tarakalle? 😄 

- Anonyymituu tänne, tiedät kyllä missä asun 🤭 - AnonyymiMinäkin tulen kun pimeys tulee.Oon niin ruma ettei valossa voi ja tuleeko sinä taas sitten siitä äkkiä kyytiin ettei mummot nää sun ukkos voi höylätä sit talvella ne jäljet pois.In sulla kyl hyvä mies. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minäkin tulen kun pimeys tulee.Oon niin ruma ettei valossa voi ja tuleeko sinä taas sitten siitä äkkiä kyytiin ettei mummot nää sun ukkos voi höylätä sit talvella ne jäljet pois.In sulla kyl hyvä mies. Tehdään tietenkin niin.Sitte hyppään kyytiin toisinpäin kuten viime talvena. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minäkin tulen kun pimeys tulee.Oon niin ruma ettei valossa voi ja tuleeko sinä taas sitten siitä äkkiä kyytiin ettei mummot nää sun ukkos voi höylätä sit talvella ne jäljet pois.In sulla kyl hyvä mies. Älä viitti. Sulla on puhelin ota se käteen soita/laita viesti! 
 Mä rakastan sua liian paljon!

- AnonyymiOta rennosti ja nauti. Oot mielessäni. 
- AnonyymiEn oo täällä kitissy ja vitissy mitään junnaamisia tms tyhmiä juttuja, joku ulkopuolinen ufopää vitisee ja sekottaa. Mut hyvää yötä kauniita unia. Kuulin eilen hyvän biisin, en saanu muuta selvää kuin aaaaa aaaa aa aaa, kivoja ehdotuksia löytyi, joku muukin oli kuuklannu, mut ei ollu sitä. 😊😘😴 
 https://youtu.be/iEPUq4ua4ZI?si=B_5juwZVlGQix3Rb- AnonyymiPepe pandalakut on hyvin. 
- AnonyymiNykyään on paljon mt lääkityksellä ja sen huomaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nykyään on paljon mt lääkityksellä ja sen huomaa. Tuolta nimenomaan lääkitys puuttuu. Liian moni jättää menemättä hoitoon. Eihän meistä ole harmia, joilla on hoitotasapaino kunnossa. 

- AnonyymiOlet mummoista kaunein ,suklaasilmäni.❤️ - AnonyymiKiitos. 🧓🥹🤎 

- AnonyymiPidä kiinni tekareista, kyllä sinua vielä suutelen! 
- AnonyymiSiis mä halusin vaan kattoo, katoin ja katoin, sit mua katottiin ihmeissään, kun tuijotin kaukaisuuteen, ei sellasta hetkeä voi sekottaa tervehtimällä, nyt se selkis miks ei🥰 no vähä levoton olo 
- AnonyymiOn aivan järjetön ikävä! 
- AnonyymiEn osaa sanoa milloin aloin pitää sinusta, oliko se heti ensimmäinen vai jokin myöhempi kerta. Mutta muistan ensimmäisen hetken kun katsoessani sinua kävelemässä minua kohti tajusin että muu maailma näytti jotenkin katoavan. - Anonyymi🌞 Minä en ollut tavannut naista vielä kun lukemalla näin hänen nimensä. Jotenkin kaikki ympärillä hiljeni. Sivusta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:🌞 Minä en ollut tavannut naista vielä kun lukemalla näin hänen nimensä. Jotenkin kaikki ympärillä hiljeni. Sivusta Oliko tavallaan monimerkityksinen nimi? 😄 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oliko tavallaan monimerkityksinen nimi? 😄 Ei ollut, mutta jostain syystä se merkitsi minulle jotain. Mietin siinä että mikä tässä nyt on. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oliko tavallaan monimerkityksinen nimi? 😄 Liittyy talviseen urheiluun🤔 

- AnonyymiPetät minut ja vähättelee pitämällä sitä huijaamisena. Ikään kuin tämä olisi korttipeli, ja sinä hiipisit katsomaan käteni. Kuka muuten keksi termin huijaaminen. Huijari, kuvittelisin. Joku, jonka mielestä valehtelija oli liian ankara. Joku, joka ajatteli tuhoajan olevan liian tunteellinen termi. Sama joka ajatteli, että hups, nyt jäätiin kiinni käsi keksipurkissa. Haista nyt jo vittu. Tässä ei ole kyse ylimääräisten kahdenkymmenen dollarin Monopoli-rahojen vedättämisestä. Nämä ovat elämiä. Menit ja rikoit elämämme. Olet niin paljon pahempi kuin huijari. Tapoit jotain. Ja teit sen heti kun selkäni käänsin. 
- AnonyymiOli kiva jutella lauantaina. Toivottavasti nähdään torstaina klo 12- 14 välillä ja rentoudut siellä lomalla💋. 
- AnonyymiHasta la vista, baby - AnonyymiHaista leiviskä, maybe 

- AnonyymiNe aurinkolasit 😎sinun.Aarteeni, aarteesi. 
- AnonyymiTänään taas salaa kattelin sua..Söin sua silmillä.. Jotenkin olet vaan kovinkin seksikäs. Pitkä mies hyvä selkä ja hartiat. Huh. 
- AnonyymiIhan kuin olisit ollut tänään kaupassa, olitkohan hän🤔 - AnonyymiSuomessa on varmaan satoja tuhansia ihmisiä, jotka kävi kaupassa tänään. Joudut kyllä nyt pikkaisen rajaamaan. 
- AnonyymiOlin Ässässä. 
- Anonyymien mä ihan joka päivä käy 😂 vaikka mieli tekis kyllä 😍 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olin Ässässä. En käynyt tänään. 

- AnonyymiOlen ihastunut suhun 🥺 - AnonyymiVoi luoja nainen niin mäkin suhun jo kuukausia kuukausia! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi luoja nainen niin mäkin suhun jo kuukausia kuukausia! Niimpä 😮💨 jalat lähtee alta. Voi kun rohkeus riittäisi asian kertomiseen 🥺 
 -kommentin ap

- AnonyymiIhana yllätys 
 -sydän- AnonyymiHeh 😏❤️ 

- AnonyymiHaluatko nähdä arvopaperit? 
- AnonyymiEn millään muista milloin muru jää lomalle, onko jo ensi viikolla? Toivottavasti ei ole. - AnonyymiMiksen saisi jäädä höh !! 

- Anonyymiminä kaipaan vaan rahojani ja elämääni ilman teidän vaikutusta. 
- AnonyymiMenikö edellinen Liisale? 
- Anonyymien yhtään miestä en yhtään petollista ystävää. tänne jos yritätte tulla, ajatte matkalla kolarin. vain rahaa saa tuoda, ei se ihrakasa porukoineen. 
- AnonyymiTaisi mennä... 
- AnonyymiKannattaa ottaa lukulasit mukaan ja aikaa lukemiseen. 
- AnonyymiEttä hän on seksikäs, ihana nainen. - AnonyymiValetta 

- AnonyymiSanoja ei tarvittaisi, riittäisi kosketus. Hyväilisin niskaa, hiuksia, tuntisin miehisen vartalon omaani vasten, hukkuisin silmiin. Jotain niin kaunista, me siinä, lähekkäin. - AnonyymiÖö...samoizin että oletpas muuttunut ! 
 Kyllä 20 vuotta haudassa muuttaa ihmistä aika lailla, en meinannut tuntea.

- AnonyymiKaipaan sinua jo nyt. 
- AnonyymiEi ole kaivattua, mutta pidän paljon ikäisistäni vanhemmista lyhyistä miehistä! 
- AnonyymiLuulin ensin etten tarkene, mutta hyvin tarkeni, oli rentouttavaa😉nuijanukutuksen tarvis, taas tunnin unilla, en saa näitä lukea kovin myöhään....tuli "tehtävänanto" Kölnistä, tutkimusta, ihan kivaa toisaalta, mut. Miks mä aina pilaan kaikki kommentit🤔😄 Oisin muuten tehnyt pyörälenkin mut en nyt jaksa. Eli hyvää yötä ja unia 😘😴🕊 - AnonyymiMistä tutkimuksesta sä puhut 

- AnonyymiMieti jos meidän välille syntyy oikeesti pidempikin stoori.. ja tää kaikki olisikin vasta alkua.. Hullua - AnonyymiTämä, ajattele 😂 

- AnonyymiTaidat rakastaa seksiä. Sinun on hyvä jatkaa samalla tiellä… - AnonyymiHänen, erään tutun itseäni vanhemman, solakan naisen kanssa tekisi todella hyvää. Muutenkin mukava nainen kyseessä ja tunteeni hyvin tietää. 

- AnonyymiHyvää yötä. Saanko hölmöillä ja sekoilla vai pitääkö olla ihan tip top, fiksusti. Ei kun, sori, saat olla tyystin rauhassa, mitä minuun tulee. Käyttäydyn moitteettomasti. Se meni jo. - AnonyymiSaat olla, mikä olet ❤️ 

- AnonyymiTykkää riepoa,sut hautaan asti ja,sen tulet tuntemaan. - AnonyymiSä oot vähän väärässä paikassa nyt, kysyttiin kaivatusta, haloo!!! 

- AnonyymiHyvää yötä, tykkään sun seksuaalisesta puolesta, joka on tosi vahva ja vetovoimainen. Tosi isossa osassa kaikessa. Hyvä niin. - AnonyymiSä et muusta,mitään ymmärräkään. Kun libidos hiipuu loppuu elämäski. 
- AnonyymiSamoin.. 
- AnonyymiMikä on isossa osassa missä? Ei kannata 

- AnonyymiSama aloitus taas. Keksi jotain uutta välillä. 
- AnonyymiEi ole kaivattua, joten ei ol mtään sanottavaa! 
- AnonyymiEn mitään. En aio olla enää tekemisissä. 
 Saattaa olla sama joka ihasteli täällä jokaista telkkarissaan näkemäänsä muijaa. Milloin se hänen unelmien nainen oli A-studiossa, milloin uutisissa. Hänen naismakunsa on tullut selväksi ja ne on lyhyesti sanottuna JULKISUUS, MENESTYS ja RAHA.
- AnonyymiVoitko viihdyttää mua. On tylsää. 
- AnonyymiMäkin sun.. 
- AnonyymiTarvitsisitko potkun persiille, vai miksi mies et toimi? - AnonyymiVuonna 2024 ei ole mitään syytä naisen olla toimimatta itse, jos asioita haluaa edistää. 
 Nainen sivusta
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vuonna 2024 ei ole mitään syytä naisen olla toimimatta itse, jos asioita haluaa edistää. 
 Nainen sivustaTämä ei liity meihin, vaan yhteen asiaan mikä hänen pitää itse tehdä. 
- AnonyymiToimi miten? Ei tyhjiössä voi elää ei tehdä päätöksiä. Kyllä se pitää nyt ymmärtää eikä tappaa ihmistä 
- AnonyymiIhmiseltä on jo viety kaikki mahdollisuudet olla ihminen. Ja nyt penötään väkivalloin toimimista ja elämää. Päätöksentekoa vailla mahdollisuutta tehdä YHTÄÄN MITÄÄN PÄÄTÖSTÄ. Jossain mättää ja pahasti 
- Anonyymiuskotaan liikaa ihmisen haluun elää. Jos eläminen on tehty ihmiskeholle ja mielelle mahdottomaksi, SE ON SITÄ 
- AnonyymiVie dä kaikki voima kehosta kaikki mahdollisuudet olla elossa oleva muiden kanssa tasavertainen IHMINEN. penätä sen jälkeen ihmiseltä vihjaillen toimintaa kun se on sulle hyväksikäytön kannalta suotuisaa. Kuulostaa todella julkealta. Itseasiassa täysin mahdottomalta ja epätodelta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vie dä kaikki voima kehosta kaikki mahdollisuudet olla elossa oleva muiden kanssa tasavertainen IHMINEN. penätä sen jälkeen ihmiseltä vihjaillen toimintaa kun se on sulle hyväksikäytön kannalta suotuisaa. Kuulostaa todella julkealta. Itseasiassa täysin mahdottomalta ja epätodelta Miten ihmistä voitaisiin ikinä kohdella näin epätodellisells ja ihmisyyden mahdottomaksi tekevällä tavalla 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämä ei liity meihin, vaan yhteen asiaan mikä hänen pitää itse tehdä. Mistä asiasta puhut? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä asiasta puhut? Erosta 

- AnonyymiTule hakemaan minut ihanaan seikkailuun, laita vaan viestiä tulemaan ja olen valmis 😘 - AnonyymiMihin laitan viestiä? 

- AnonyymiOsaan sanoa sen hänelle suoraan kun nähdään. 
 jos ei nähdä niin osaan laittaa viestiä ja soittaa.
 Opettele sinä myös Ap noi hommat.- AnonyymiMitä sitä odottelemaan näkemistä, jos voi viestittää tai soittaa jo nyt? 

- AnonyymiNe ei ole enää perhosia, vaan sähköiskuja 😳🙊. - AnonyymiJaa niin joo vähän unohtukin sanoo et matkal duunist kuulin rasiost et toi Venäjä vähän hyökkäs tohon noi. Hei oliks se yks 1l karhutölkki siel jääkaapis? 

- AnonyymiMinähän sanoin että näin tulisi käymään. - AnonyymiEt ole sanonut yhtään mitään. Ihminen roikkuu enää langan varassa. Ei… ihmistä ei enää ole. Ole ollut koko sikana. 

- AnonyymiSanoisin: ”Pitkästä aikaa 😀 . Kiva nähdä!” - AnonyymiAika neutraali :) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika neutraali :) Ja sinä sanoisit…? 

- AnonyymiTaas lipsahti, mitä toi kello on.....tosi outoja juttuja täällä, taas. Hyvää yötä kauneimpia unia😘😍💤 
 Jotain vaan nättiä
 https://youtu.be/D9soYPNDlq4?si=eA3ncbCa3cbM8gpb
- AnonyymiKauniita unia, minun kuvia🤸♀️❤. Hyvää yötä🥱 
- AnonyymiKuittaan että on valot päällä ja kaikki kunnossa. Olen käsitellyt nyt mielestäni kaikenlaisen alta pois ja kiitän kysymästä. Tsemppiä sinnekin! - AnonyymiValetta on sun tilannekatsaus 

- AnonyymiOletko jo hereillä ja ajatteletko minua. 
 Ajattelen sinua kun katson järven vettä. Ja todella, ajattelen sinua kun tuuli puhaltaa ja tekee mereen kuohuja. Ajattelen sinua kun katson elämäni ensi vaiheita, ajattelen sinua kun katson kaikkia niitä teitä. Ajattelen sinua nyt ja ajattelen ajattelevani huomenna. L
- AnonyymiOlen hereillä. Ajattelen sinua. - AnonyymiKetä ajattelet? 

- AnonyymiLähdin vähän karkuun väsymystä, katon kun muut ui, aika kuuma, en oo mikään auringossamakailija☀️❤ - Anonyymi.....vielä, ei hame oo helteellä hyvä, nyt jo paksut reidet liimautuu yhteen kun istun😉😄 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:.....vielä, ei hame oo helteellä hyvä, nyt jo paksut reidet liimautuu yhteen kun istun😉😄 Jos kävisit edes kerran viikossa pesulla niin ehkä reitesi eivät olisi niin limaiset liimautujat. 

- AnonyymiOsto horo olsaa. 
- AnonyymiSinulla on hyvä peppu ja olet muutenkin puoleensavetävä, sanoisin eräälle itseäni vanhemmalle naiselle. - AnonyymiJa minä vanhempi nainen sanoisin sille nuoremmalle miehelle että " Moi". Ja hän nyökkäisi ja sitten ohittaisimme toisemme vauhdilla. Koska häntä ei (ymmärrettävästi) kiinnosta enkä enempää kehtaa tunteistani lässyttää :) 

- AnonyymiUnohdin jo sinut kun en saanut sinua silloin kun yritin saada sinut itselleni. Eikö asia ole loppuunkäsitelty? 
- AnonyymiKävitkö torilla? 😂 - AnonyymiEn käynyt. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En käynyt. Ok. 
- AnonyymiKävin kyllä. 
- AnonyymiOlen muutenkin siinä liki niihin aikoihin, näin kyllä kutsun😊 
- AnonyymiToivottavasti hän ei lähtenyt torille. Liian vähän tunnisteita. 
- AnonyymiOn mahdollista ettö siel on päät kolissu, niinku talvella, oiskin pitäny tarkkailla. 

- Anonyymivulva - Anonyymivolvolla pronsikuusella ehhhhh 

- AnonyymiYmmärrän ettet voi itsellesi etkä käytöksellesi mitään, se on sulla syntymästä asti elämässä mukana loppuelämäsi. Huomasin sen jo ensimmäisellä minuutilla ja mulle tuli virhearvio sinusta,,,että oisit nähnyt elämässä jotain niin pahaa ettet vois kenellekään olla paha, sori että tykästyin😢 ehkä ajattelin olla joku enkeli sulle ja viedä sut jonnekin parempaan elämään, jossa voisit olla suojassa hyväksikäytöltä omana ihanana itsenäsi.....en ole kova sinulle mutta sinä näät asiat omassa päässä nurinkurisesti. Ei tunteellinen herkkä mies ole kova kuin sellaiselle joka tuntee syyllisyyttä kun käyttää hyvätahtoisuutta ja tuntevaa hyväksi. Kyllä tää mulla helpottaa kun en tule enää koskaan sinua näkemään, enkä haluakaan nähdä, kaiken sinuun liittyvän olen tuhonnut,, yhteystiedot, kuvat yms. Ja estonkin laitoin ettet vahingossa ota yhteyttä että saan unohtaa❤ 
- AnonyymiSe ois sauna lämmin nyt - tuuppaa kuin silloin ennen🥵😉 
- AnonyymiJuna tais mennä jo 
- AnonyymiTää löytyy vielä viikon luetuimmista. Nukahdin eilen kesken somekuvatekstin kirjotuksen, korjasin sen sitten, voit kattoo, kaunista oli. Kesällä väsyneempi kuin talvella? Tai tiedän mikä on yks syy. Selasin nää läpi, tuli vessahätä.....no ei. Nyt meen kahville, herään. Mukavaa päivää😘❤ - AnonyymiKummallista niinkun eilenkin, pilvet häipy, väsymys häipy, lähden pienesti nyt lentoon. Yks vuori pitää kiivetä lauantaina, se toteutuu sittenkin, mistä kerroin. Ajankohta ja voimat vaan huonot sellaseen, muuten ois tosi kiva juttu, mun vuosien työ ei oo ollu turhaa, joku filmmaker, producer tulee, siviiliasioissa. Kyllä tämä on multa😊 mut nyt lentoon luontoon❤😘 02:31 jatkoa, toi kuolemajuttu ei pitäis liittyä muhun. n>m 

- AnonyymiOnko se miljoona hankittu vai haave? 
- AnonyymiHuomenta rakas, toivottavasti sun on hyvä olla. 
 On päiviä, jolloin täältä etsii enemmän rakkaansa mahdollisia jälkiä. Toivon, ettei silloin menetä toivoa jos toisella ei ole ollut mahdollista huomata ja vastata...
 Tahtoisin viedä meidät turvaan kaikelta epävarmuudelta. Meidän yhteiseen tilaan. Olisin siellä aina odottamassa, että tulisit. Siellä olisimme toistemme omat.- AnonyymiKaunis viesti herkisti, koska tunnistin siitä ainutlaatuisen lämmön.. Se on vain kauneinta, mitä olen ikinä tuntenut. 
 Avosylin tulisin sinua halaamaan, jos sinut jossakin kohtaisin. Olet kultatärkeä ihminen, enkä halua että luovutat koskaan. Muistatkin olla ihana herkkä itsesi ja taistella. Olla oikeudenmukainen ja tunteva. Ehkä saamme joskus vielä olla edes pienen hetken toistemme omat. Siinä hetkessä silittelisin sinua rakkaudella ja saisit olla hyvin pieni ja hauras. Mukavaa päivää.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaunis viesti herkisti, koska tunnistin siitä ainutlaatuisen lämmön.. Se on vain kauneinta, mitä olen ikinä tuntenut. 
 Avosylin tulisin sinua halaamaan, jos sinut jossakin kohtaisin. Olet kultatärkeä ihminen, enkä halua että luovutat koskaan. Muistatkin olla ihana herkkä itsesi ja taistella. Olla oikeudenmukainen ja tunteva. Ehkä saamme joskus vielä olla edes pienen hetken toistemme omat. Siinä hetkessä silittelisin sinua rakkaudella ja saisit olla hyvin pieni ja hauras. Mukavaa päivää.Kiitos, kun välität lämpöä. Jos sinä tunnistit sen lämmön niin tunnistin minäkin ja se tuntuu tosi hyvälle. Siinä on vaan kaikki hyvin. Kiitos, kun olit täällä ja tässä nyt juuri noillä sanoilla ja tuolla presenssillä. Tahtoisin vain olla siinä, en hetkeä vaan aina. 
 ...Tiedostan tilanteen absurdiuden täällä, tässä yhteydessä…mutta silti haluan ottaa tämän hetken ja nämä sanat. Haluan sinut. Olla onnellinen.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiitos, kun välität lämpöä. Jos sinä tunnistit sen lämmön niin tunnistin minäkin ja se tuntuu tosi hyvälle. Siinä on vaan kaikki hyvin. Kiitos, kun olit täällä ja tässä nyt juuri noillä sanoilla ja tuolla presenssillä. Tahtoisin vain olla siinä, en hetkeä vaan aina. 
 ...Tiedostan tilanteen absurdiuden täällä, tässä yhteydessä…mutta silti haluan ottaa tämän hetken ja nämä sanat. Haluan sinut. Olla onnellinen.Niin. Rakas… Minäkin haluaisin sinut 
- AnonyymiKiva lukea noin kauniita viestejä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiva lukea noin kauniita viestejä. Kyllä, sinähän tiedät, että viesti voi olla juuri sinulle… Rakkaus on kaunista. Ehkä hän rakastaa sinua. Osuin vain tähän jakamaan tunnetta. Ehkä te näette toisianne, ehkä teillä on yhteinen juttu. Niin. Voit(te) jatkaa siitä, mihin jäitte. 
 Ihanalle, pidä kiinni siitä lämmöstä. Löydät minut siitä jos tunnistat ja haluat.

- AnonyymiTiedätkö, ehkä on hyvä, ettemme puhuneet suoraan meistä. Tunteemme ovat kiellettyjä. Joten meillä on mahdollisuus yrittää unohtaa toisemme 🥲 - AnonyymiTullu mietittyy tätä nii.. sivusta 
- AnonyymiEi toimi, ei unohdu / ojan pohjalta💔 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei toimi, ei unohdu / ojan pohjalta💔 😞😞😞 kom. ap 
- AnonyymiEn unohda, enkä haluakaan unohtaa....🥹😍 
 sivusta..
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En unohda, enkä haluakaan unohtaa....🥹😍 
 sivusta..Mut se on parempi molemmille 😔😔😔 kom. ap 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mut se on parempi molemmille 😔😔😔 kom. ap Eli varattuja? 
 Ei siis koske mua ja häntä...
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli varattuja? 
 Ei siis koske mua ja häntä...Kyllä… 
- AnonyymiOn mahdollisuus unohtaa, mutta onnistuuko se kun joudumme olemaan usein tekemisissä. Nyt oli pitkä väli ettei nähty ja tunteet laimeni mutta niin ne vaan sieltä tuli takasin 🥺 
 -sivusta
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On mahdollisuus unohtaa, mutta onnistuuko se kun joudumme olemaan usein tekemisissä. Nyt oli pitkä väli ettei nähty ja tunteet laimeni mutta niin ne vaan sieltä tuli takasin 🥺 
 -sivustaEi tullut, ei kontaktia nykyään 🥲 
- AnonyymiTunteemme on kyllä ihan sallittuja. Minä olisin halunnut jutella kahdestaan, enkä silloin kuin on muita korvia kuulemassa. En halua unohtaa. Haluan rakastaa ja saada rakkautta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tunteemme on kyllä ihan sallittuja. Minä olisin halunnut jutella kahdestaan, enkä silloin kuin on muita korvia kuulemassa. En halua unohtaa. Haluan rakastaa ja saada rakkautta. Joo! 

- AnonyymiHei - AnonyymiSsulivei 

- AnonyymiMillon sitä pamppua - AnonyymiJärvenpää. 

- AnonyymiHyvää yötä ja rauhallisia kauniita unia a🌬♡💤 
 https://youtu.be/M_CRJNKvWsk?si=bfujdII3UykJ1T4P- AnonyymiHyvää yötä taas😘💤💖 

- AnonyymiHyvää yötä! ” Vanhan liiton mies” ♥️ - AnonyymiUusimaa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Uusimaa? Länsirannikko 
- AnonyymiKiitos. Mukavaa viikonloppua sinulle ♥️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Uusimaa? Itä-suomi 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itä-suomi Kuopio? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuopio? En ole savolainen vieläkään 

- AnonyymiHuomenta , jännittää, mut huomen se on jo ohi. Koht mennään, huomen takas. Onneks on hyvä ilma, aamukahvit juon vasta perillä☕ ens viikkokin on hurlumheitä, mul on 3 niitä, mut ehkä vaan käyn, näkee ny....mukavaa päivää😘💖 
- AnonyymiOlet sie kova poika vältteleen.Turhaa valittaa Eikö tilaisuuksia olis ollut.Tänäänkin. - AnonyymiMissä olisin tänään voinut varmuudella törmätä sinuun? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Missä olisin tänään voinut varmuudella törmätä sinuun? Mökkitie 

- AnonyymiCanada 
- AnonyymiExhausted, but ok. Hyvää yötä😘💖💤 
- AnonyymiPistäisitkö pahaksesi, jos halaisin sinua? - AnonyymiOoooooh ☺️☺️☺️ 
- AnonyymiOlisko antaa jotain kirjainta ketä lähinnä tarkoitat. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisko antaa jotain kirjainta ketä lähinnä tarkoitat. J-miestä olisin halunnut halata. 
- AnonyymiKyllä 

- AnonyymiOlen alkanut jo jännittää tulevaa yhteydenottoa. Ymmärrän että jos et halua samaa niin haaveeni kaatuvat siihen. Jos taas haluat, niin miten kestän sen ilon 😂 (hyvin) - AnonyymiHyvän mielen viesti 😊 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvän mielen viesti 😊 No kiva 🌞 
- AnonyymiOta yhteyttä rakas. Olisin siitä ikionnellinen. 

- AnonyymiHuomenta suloiseni, tulisitko sadepäiväksi kainalooni 
- AnonyymiMietin sitä, kun kysyit lounaalle silloin, olisitko halunnut jutella? Olisin halunnut lähteä, mutta ajattelin, etten osaa enää purkaa sitä vyyhtiä. Lisäksi kysyit muitakin. Oliko tarkoitus kuitenkin kahden kesken mennä. 
 Mietin sinua. Jos siinä ei olisi ollut sellaista säätöä, mitä oli, olisi asiat toisin. Nyt kuitenkin asiat on näin. Et ehkä välittänyt minusta niin paljon… tai sitten välitit…niin kai se pitää ymmärtää. Jos lopputulema oli sellainen, etten se ollut minä, jonka halusit.
 Syitähän on.- AnonyymiOlisin halunnut lounaalle kaksin mutta niin se nyt meni 😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisin halunnut lounaalle kaksin mutta niin se nyt meni 😉 Lounaalle lähtijöitä on paljon tässä maassa... Yhden kanssa sitä asiaa siis harmittelen. Sitä sattuu. 

- AnonyymiHeippa! Ei taideta enää nähdä maanantaina, jäi torstai viimeiseksi. Ei tämä tunne ole kumminkaan molemminpuolista ja minä olen jo tottunut tähän rannalla ruikuttajan rooliin. 
 Ei ensimmäinen kerta, enköhän taas saa muuriini muutaman kiven lisää ettei tälläistä pääsisi tapahtumaan jatkossa. Mieheltä, naiselle.
- AnonyymiOlen mudtasukkainen siitä ajatuksesta, etä kiinnostat toisia. Mustasukkaisena minusta tulee hiukan kärkevä ja nenäkäs. Olen pahoillani. Yritän muuttua paremmaksi ihmiseksi. - AnonyymiJos tykkäät minusta niin en ymmärrä miksi et ota mua itsellesi. Tiedät, että tykkään sinusta. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jos tykkäät minusta niin en ymmärrä miksi et ota mua itsellesi. Tiedät, että tykkään sinusta. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää. … en tiedä tunteistaan, ei ole IRL kertonut koskaan ja en häntä ole nähnytkään. 
 Toivon onnea sulle rakkauden saralla.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:… en tiedä tunteistaan, ei ole IRL kertonut koskaan ja en häntä ole nähnytkään. 
 Toivon onnea sulle rakkauden saralla.Korjaan vielä tähän, että olen tietysti joskus nähnyt, mutta nyt en ole nähnyt aikoihin. 

- AnonyymiKärvistelen tässä ikävän tunteessa, joka lyö ylitseni hyökyaaltoina. Tuli mieleen Antti Tuiskun samanniminen kappale: 
 ”Hoo-oo
 Mä olen odottanut sua
 Juuri näin piti tapahtua
 Sulje silmäsi, nyt se alkaa
 Uskotko uniin, vai sattumaan
 Tiesin sä tuut vielä vastaan
 Kauniina päivänä tuut
 Yhtäkkiä sydän tekee miten sydän haluaa
 Rakkaus on hyökyaalto
 Nyt se vyöryy rantaan
 Joko tunnet jyrkänteen?
 Älä pelkää, yhdessä mennään
 Näin me syöksytään, on pakko huutaa
 Kädet ilmaan, antaudutaan
 Kauniina päivänä tuut
 Rakkaus on hyökyaalto
 Nyt se vyöryy rantaan
 Hölmö, et ymmärrä mitä teet
 Hullu, vain hullu kohtaloaan pakenee
 Nyt kuuntele kun aallotkin anelee
 Hei, ethän mee
 Hei, ethän mee
 Kauniina päivänä tuut
 Rakkaus on hyökyaalto
 Nyt se vyöryy rantaan”- AnonyymiMä en tiennyt, että sinunkaltainen mies on olemassa. Mutta hyökyaaltona tulit vastaan! Ihastuin heti, ja aallot vain suurenee, kun len oppinut tuntemaan sua paremmin. Naiselta miehelle 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en tiennyt, että sinunkaltainen mies on olemassa. Mutta hyökyaaltona tulit vastaan! Ihastuin heti, ja aallot vain suurenee, kun len oppinut tuntemaan sua paremmin. Naiselta miehelle Toivottavasti hän näkee sinun kauniin viestin hänelle ja pahoittelut, että unohdin mainita olevani nainen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en tiennyt, että sinunkaltainen mies on olemassa. Mutta hyökyaaltona tulit vastaan! Ihastuin heti, ja aallot vain suurenee, kun len oppinut tuntemaan sua paremmin. Naiselta miehelle J***lle? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:J***lle? Voi olla 😉 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä en tiennyt, että sinunkaltainen mies on olemassa. Mutta hyökyaaltona tulit vastaan! Ihastuin heti, ja aallot vain suurenee, kun len oppinut tuntemaan sua paremmin. Naiselta miehelle Luulitko oikeasti että mies siteeraa Antti Tuiskua??? 😂 

- AnonyymiMä olen tässä, en tämän kauempana suloinen kultamuruseni 🫂. Ethän ole surullinen, olet kultainen aarrehippu. 
- AnonyymiOlen ajatellut sinua loman jokaisena päivänä, joskus yölläkin. Unissani olemme joskus kohdanneet. Päätin lomalla tuskissani sinua ajatellessani, että minun on joskus pakko kertoa tunteistani kun sopiva hetki koittaa. En vain tiedä milloin se olisi, koska eihän avotilassa tai lounaalla voi tällaisella toista "järkyttää". En nimittäin ole osannut täysin tulkita, oletko sinäkin ikävöinyt minua. Tilanne on vaikea. En ole koskaan tuntenut näin, mistä nämä tunteet tulivat näin vahvoina? 
- AnonyymiKivaa reissua! 
- AnonyymiMulle oìs ollu tärkeetä olla siellä nyt, omat tärkeät rutiinit, meen pois ittestäni täällä, loputtomassa sekasotkussa, mut piti valita.....mut en valita, toivottavasti saan nukuttua, väsyttää kyllä. Hyvää yötä😘💤💖 - Anonyymi....viel, nyt on varmaan joku erityinen seurantadetektori käynnissä....muuten niin unohdin ottaa tänne mitään syömistä, meni niin pasmat sekasin, ei ees jätskiä. Mut vielä hyvää yötä🥰😇 

- Tuo tupakkia tullessa,ja vielä!Poikkee viinakaupan kautta,sekä kaupassa,tiedät mistä tykkään,joten teretulemas pitkästä aikaa,mutta yöksi et sitten jää.Heippa😊 
- AnonyymiMitä tunsit 4 kuukautta sitten ja mitä ajattelet meistä nyt? - AnonyymiHuhtikuussa luulin rakkaustarinamme alkavan. Nyt ymmärrän että kuvittelin - sivusta nainen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huhtikuussa luulin rakkaustarinamme alkavan. Nyt ymmärrän että kuvittelin - sivusta nainen Huhtikuu oli vasta pientä tunnustelua, ensimmäinen lause tuhatsivuisessa tarinassa - vielä sivummalta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huhtikuu oli vasta pientä tunnustelua, ensimmäinen lause tuhatsivuisessa tarinassa - vielä sivummalta Huhtikuussa hän alkoi näyttää tunteitaan avoimemmin, mutta jos niin olisi, nyt ei olisi taukoa 😒 - sivusta nainen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Huhtikuussa hän alkoi näyttää tunteitaan avoimemmin, mutta jos niin olisi, nyt ei olisi taukoa 😒 - sivusta nainen Taasko oot exäs kaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taasko oot exäs kaa Ei totta kai 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taasko oot exäs kaa En, mut kuukausi osui oikeaan. Silloin tää helv. alkoi. 

- AnonyymiEn mitään. - Anonyymiole sitten hiljaa vierelläni, käy sekin 😍 

- AnonyymiHaluaisin tietää, että oletko se sinä niissä kuvissa FB, nähty hetkeen?:) 
- AnonyymiRakas, saanko olla tässä hetken.... lähelläsi 🥹❤️ 
- AnonyymiKaappaisin koko miehen syliin ja suukottaisin hyvää yötä. 💔 
- AnonyymiEn halua enää mitään! - AnonyymiHyvä homma mies. Jos ollaan rehellisiä niin en mäkää 😂 En halua ketään enää ikinä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvä homma mies. Jos ollaan rehellisiä niin en mäkää 😂 En halua ketään enää ikinä 👍👍👍👍👍 

- AnonyymiEilen oli todella kaunis auringonlasku. Ei silti niin kaunis että olisi salvannut hengityksen, niinkuin sinä olet tehnyt. 
 m38- AnonyymiÄlä hei koskaan puhu näin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Älä hei koskaan puhu näin Mukavaa työpäivää ! 
 Minäkin Meen vattuun
 Kiva
- AnonyymiKaksi kertaa trololoo 

- AnonyymiSanoisin - en tarkkaa sijaintiasi tiedä, mutta tule pois sieltä. Huolestuttaa, milloin luen uutispalvelusta tietämättäni kuolinilmoituksesi. Levoton on kaupunkisi, tule lähemmäs, turvallisemmille vesille. - AnonyymiEi tää kerro kenellekään hei yhtään mitään 

- AnonyymiOlet mielessäni❤️ - AnonyymiAina mielessäni, hän. 

♥️

- AnonyymiSanoisin, että haluan sinut. Jätän kaiken taakseni ja lähden mukaasi. Olen loppuelämän sinun kanssasi, olet elämäni mies❤️ 
 Tämä kaikki minulla oli mahdollisuus sanoa, mutta epäröin, ja nyt se ehkä on myöhäistä 🥺- AnonyymiWhy 
- AnonyymiEi ole myöhäistä. Sinusta kiinni. 

- AnonyymiMene pois. 
- AnonyymiToivottavasti muutaman viikon päästä vähän kosketellaan.. sitä toivon.. - AnonyymiVoit halata minua, kun tapaat 😉 
- AnonyymiTodellakin toivon samaa. 
- AnonyymiMissä näin voisimme toimia, kysyisin häneltä. 

- AnonyymiEi ole kaivattua, mutta voisin kaivata seuraa, tykkään kyllä erään olemuksesta, jostakin en. En siis halua olla sinä, vaan sinussa on jotain. Samettinen maskuliininen pehmeys itseni vieressä kunnioittaen kuitenkin minua, josta kyllä aina seuraa feminiinistä ja maskuliinista vihapurkausta. Aaamupäivä oli ihan hyvä sitten iltapäivä aika hirveä. Kokousjuttuja, keskittymistä ja valmistautumista, kunnioittaen salassapitoa, menikö hyvin sinulla? 
- AnonyymiMulla on ihan hirvee ikävä 😢💔 onko tää nyt loppu? 
- AnonyymiMmooi. 😳 - AnonyymiHeei. 🦉 

- Anonyymihän ei ole enää minun kaivattu, mutta meidän juttu meni jo ohitse, joskus oli jotain, olin joskus kyllä melkeinpä rakastunut. Luotin kovasti että mennään yhteen, törmätään jossain, ja asiat vaan lutviutuu hyväksi. Niin ei käynyt, ja se miten asiat meni, vaikuttaa kyllä siihen että en ole enää kiinnostunut. Kyllä ne tästä vielä hyväksi muuttuu. Rahakin lähestyy, aiheuttaa joissakin taas suurta kateutta. 
 Joskus mietin jos asiat olisi menneet toisin vaikka 3 vuotta sitten, meillä olisi asiat olisi täysin toisin, mutta luulen että asiat oli tarkoitettu näin.- Anonyymiöö.. mä en ainakaan "törmäile" rakkaani kanssa 

- AnonyymiTuli mieleen edelliskesä kun tässä istun ja ihmettelen. On vähän tunteet ja ajatukset muuttuneet niistä ajoista. - AnonyymiSama täällä. Nyt on helpompi olla. 

- AnonyymiRakastan sinua, sinä ihana mies! 
- AnonyymiHyvää yötä rakas nainen viiden kilometrin päässä. ❤️ 
- AnonyymiSanoisin että olen kyllästynyt kirjoittamaan tätä nettiin ja voisinko sanoa tämän sinulle kasvotusten. - AnonyymiSanoisin samaa,voi kun nähtäisiinkin livenä. 

- AnonyymiPuhelin pudonnu kädestä viis kertaa, nukahtelen. Mut oli pakko tehdä asiaa veskiin, kun halusin tarkistaa oliko valkoisessa sadeviitassa tuttu mies😊ei ollut. Hyvää yötä😘💤💖 nyt nukahtelen taas 
- AnonyymiRakas hyvää yötä. Kyllä me vielä. 
- AnonyymiEhkä näemme joskus vielä, asiat olisivat voineet mennä huonomminkin. - AnonyymiEi varmana nähdä jos minusta on kiinni. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei varmana nähdä jos minusta on kiinni. Olet ilkimys 

- AnonyymiIt gets lighter everyday. Practically feather-like by now. Tomorrow it'll be gone with the wind. 
- AnonyymiHyvää yötä. Ihme psykoosissa oli ihmiset tänäänkin. 
- AnonyymiMenen nyt nukkumaan kulta. Meni vähän maku. - AnonyymiIhmisiin siis. 
- AnonyymiÖitä rakas. Ihmiset on p askaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Öitä rakas. Ihmiset on p askaa. Hyvää yötä vielä kertaalleen. haistvittuhaistvittuhaistvittuhaistvittuhaistvi.. 

- AnonyymiMietin usein kun sanoit minulle kerran ääneen hyvää yötä, ehkä vielä joskus 🥰 mutta nyt vielä näin, nuku hyvin rakas 😚 - AnonyymiOnko tää J mies siis ihan joku monien naisten sankari? Siis tavannut palstan naiset? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko tää J mies siis ihan joku monien naisten sankari? Siis tavannut palstan naiset? n-n meni 

- AnonyymiHyvää huomenta J. Vietä mukava viikonloppu! 🙂 
- AnonyymiHyvää huomenta J. Mukavaa viikonloppua! 🌞 
- AnonyymiEiköhän ae kaivattuni vain haukkuisi minua, näin ei niin hyvännäköisenä miehenä tottunut aiihen. 
 Naisten ajatukset pyörii statuksen, ulkonäön, oman pillun ja seksin ympärillä, ja suomessa myös juomisen.
 Itse sanoisin että välitän hänestä.- AnonyymiÄläpä yleistä. 
- AnonyymiKuka nainen haluaa miehen joka ajattelee naisista tuollaista pskaa? 

- AnonyymiToivottavasti voit hyvin siellä jossakin lähellä taikka kaukana. En ole enää nimittäin varma missä asut.. Jos jossakin lähistöllä, niin olen puhtaasti järkyttynyt muuveistasi. Toivon, että löydät ihanan naisen <3 kultainen. Semmoisen tosi ihanan, joka kohtelee sinua kauniisti. Solakan;) kaunottaren. Ansaitset helposti parasta :).. Olet niiiin hyvä sydämminen ja myöskin minulle tärkeäksi muodostunut.. Mutta mahdollisuuksia meillä kahdella ei mihinkään enempään ole. Kiitos kummiskin siitä miten hyvästi olet minua kohdellut. En luota oikeestaan keneenkään, mutta sinuun olen luottanut alusta alkaen… 🤝 
 J ärkimies on nimittäin ihan omaa A-luokkaansa. Kivaa viikonloppua.- AnonyymiOnpa kivasti kirjoitettu! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onpa kivasti kirjoitettu! Toivottavasti tavoitti henkilön 

- AnonyymiSama homma taas, vaiks eri paikka ja olosuhde, nukahdan just, hyvä yötä 😘😴💖 
- AnonyymiHyvää yötä, unia 😘🍦🍡🌬 
 https://youtu.be/rt7SPm7N6D8?si=QHMI0HTW-djH2RJz
- AnonyymiNo juu, jaakko täyttää 90 v, eikä mulla oo ihosairautta, terveen ihmisen iho kesii kun on ollut auringossa ulkona luonnon keskellä, vähän kärähtänyt. Viittaan vaan näihin palstan tyhmiin juttuihin. Mut eilen oli kiva keli, pilvistä ja lämmintä, pyöräilin hetken onnellisena :) nyt on aika tukalaa. Hyvää yötä kun Hän menee nukkumaan 😘💖💤 - Anonyymi....parin tunnin yöunet......😴🙏😵 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:....parin tunnin yöunet......😴🙏😵 Meen kattoon, tilasin pikku sohvan, toivat nyt, varmaan joku järkky, halpis🛋 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:....parin tunnin yöunet......😴🙏😵 Ei ihmistä tarvitse tällä tavalla kontrolloida. Elämää ei ole. Eikä sitä tule jos ihmistä pidetään pelottavan yksinkertaisena 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Meen kattoon, tilasin pikku sohvan, toivat nyt, varmaan joku järkky, halpis🛋 Nähtävästi näin kun 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Meen kattoon, tilasin pikku sohvan, toivat nyt, varmaan joku järkky, halpis🛋 Nähtävästi näin on 

- AnonyymiKivaa päivää ihana! 🙂 - Anonyymikiitos samoin aurinkoni 😊🌞 

- AnonyymiLöysin tällaisen, sanoissa on joku idea mut muutenkin hyvä, voimallinen. En ole nyt muuta kirjottanu kuin tähän nää sohvajutut ja silmät ristissä kuvat, ainiin sen yhden muistelon. Muistikin pätkii. Hyvää yötä cutiepie 
 https://youtu.be/Oa_RSwwpPaA?si=g0Gpuw5wxSdprIjd
- AnonyymiTää on vielä auki. Taidan olla allerginen, sain töistä blackgraperhubarbnonalcoholicsparklingwinepullon, sokerilta maistuu. Mut tää on hauska, ei kovin vanhakaan kipale. Eiliset näkymät oli osaks ankeita, osaks sit kivoja, autto kun lagas tää. Hyvää yötä😘💤 
 https://youtu.be/wBwRmFguRB8?si=6G6WYgSR7W_RWTSE- AnonyymiVielä, nyt on hyvä nukahtaa, kohta🌬 
- AnonyymiEi se auta. Aiheuttaa vahinkoa siihen nähden mitä halutaan saavuttaa. Eikä sille ole tarvetta 
- AnonyymiVielä, elikkä näin kaikenlaista ikävää ihan irl, kyllä tää palsta alkaa olla paketissa, kieroja pskoja rkollisia täällä, hyi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vielä, elikkä näin kaikenlaista ikävää ihan irl, kyllä tää palsta alkaa olla paketissa, kieroja pskoja rkollisia täällä, hyi. Kommentin ap 

- AnonyymiParhaita unia "pahvi". Kaipaan sua ♥️ - Anonyymimiks pahvi 😂 mut samoin ja kauniita unia ❤️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:miks pahvi 😂 mut samoin ja kauniita unia ❤️ Oikea tietäisi 🙂, mutta kiitos. 
- AnonyymiMiksi sä koet että sun pitää määrittää toisen ihmisen elämää? Pidät todella yksinkertaisena kun koet sille edes tarvetta. Jos olisi tasavertaisuus ja ihmiselämä mahdollistuisi sille ei olisi mitään tarvetta. Miksi siis elää enää? 

- Anonyymihei beibi. olen aika ulkona kaikesta ”muusta” maailmasta tällähetkellä. elelen pienessä kuplassani en ole somessa enää jne. täällä olen käynyt kun sinua ajattelen no aika paljon vieläkin.. tunnut tosi rakkaalta. Hyvää yötä ja kauniita unia kun menet. - AnonyymiValetta 

- AnonyymiOlet mies päivieni piriste, saan sinusta voimaa. Kiitos että tulit elämääni ja kauttasi löysin jotain mikä oli kadoksissa pitkään ❤️ 
- Anonyymianteeks, en enää uskalla jättää sydämiä jos oot sittenki vaikka jo unohtanut mut kokonaan niin ja näkisit et mä kaipaan vieläkin.... ❤️❤️❤️❤️ 
- AnonyymiLopeta vtun psyko. Anna mun jo saatana jatkaa elämää. 
- AnonyymiHyvää yötä kulta. Nuku hyvin. Tykkään susta. Pus. 
- AnonyymiEttä pitäs päästä taas Kainuuseen. Hyviä unia. 
- AnonyymiTuu jo pian kotiin ❤️ no ei vaan vietä kiva loma mutta halusin vaan sanoa että kaipaan... Nuku hyvin 😽 - AnonyymiTänne asuntoon ei saa ilmalämpöpumppua. Ja mun pumppu ei enää kestä. Mua yritetään ohjailla ”muka” yksinkertaisena ihmisenä. Jos ihmiselämä sallittaisiin, elämä olisi varteenotettava. Tällaisena pelleilynä toisen ihmisen oikeuksia koskien ei todella ole 
- AnonyymiAsia olisi eri jos tasavertaisuus olisi ollut aiemmin ja tämä nykyinen ei olisi. Nyt terveys aika huonolla tolalla. Kontrollointi sairaista. Vähä-älyisenä pitäminen rikos 

- AnonyymiVieläkin muistan sua ja haluisin nähdä. Voitais vieläkin onnistua. Saisit olla sellainen kun oot, ottaisin vastaan hyvien puolien lisäksi ne huonotkin. Jos sä tahtoisit. - AnonyymiTottakai tahtoisin ja samoin (jos siis oisit just hän) 😍 

- AnonyymiEi se mitään. Olin väärässä. Oot samanlainen kpää kuin muutkin. 
- AnonyymiOlet hurmaava ja rakastettava. Hyvää yötä! Hyvää viikonloppua!! Hyvää kesää! Hyvää ihanaa elämää! 
- AnonyymiKaukana oot mutta silti lähellä, mun sydämessä. Hyvää yötä 💕 
- AnonyymiHani tietysti 
- AnonyymiTottakai sanon hani good night 
- AnonyymiAnna suukko, anna suukko...🦜 
- AnonyymiEn mitään. Viimeiset sanat sanottu. 
- AnonyymiHyvää yötä ihana ja hyvää viikonloppua! Odotan sua jo, vaikka tiedän että lomalla on mahtavaa 🌞 
- Anonyymi" En häiritse sua enää." 
 (T- miehelle T-naiselta)
- Anonyymi40 vuotta sitten sain kaivatun työtä rinnalla riittää. 
- AnonyymiEttä rakastan sinua nainen. Voin kertoa sen tänne koska tavallaan kerroin sen jo sinulle, vahingossa, ennen kuin itsekään tajusin asiaa. Ja koska vaaditaan tutustumista että tietäisin onko se enemmän kuin mitä se on nyt. 
 38- AnonyymiKerroitko irl vahingossa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerroitko irl vahingossa? Oliko se se ihana sydän....itkin kun näin sen.... se on niin kaunis.... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oliko se se ihana sydän....itkin kun näin sen.... se on niin kaunis.... Mistä sä puhut? 🥹 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerroitko irl vahingossa? Kyllä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä Mitä hän vastasi? ☺️ 

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738104
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413630
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi593272
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään243086
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112985
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k522850
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833