Pääomasijoittajavetoiset yritykset kalastavat pienet yhtiöt pois

Anonyymi-ap

PyhäNetin rahoittaminen entisen velan (oliko 7 miljoonaa pohjalla, omavelkaisella yli 3 miljoonaa lisää...Joten kuuma kysymys toimijoille, yhtiön hallitukselle ja liikuttavan hyväuskoiselle valtuustolle: missä vaiheessa on "salaiset neuvottelut" pyhänetin myynnistä kolmannelle osapuolelle`?
Tuskin näillä alueilla(kaan) kannattaa pidempään velkavetoisesti valokuitua rakentaa, kun ovat jo muualla päässeet liittyjät ilmaiseen kaivantoon. Velka pitää maksatta meillä, jotka olemme statistina velan takaajina, joten nyt mennään, velan määrä liittyjää kohtaan on jo ennätyslukemissa.
Yhtiö myydään piankin? -ellei ole tavoitteena nostaa liittymän kuukausihintaa nykyisestä n 50 e kk- korkeimpaan mahdolliseen, 200-300 e kk?

HS: 5000 euron valokuidun voi nyt saada kotiin jopa maksutta.
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-5000-euron-valokuidun-voi-nyt-saada-kotiin-jopa-maksutta/#c24d18da

22

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HeKo, HeKo 😁

• Anonyymi

Olet todella tylsä ja rasittava, etkä yhtään edes vitsikäs,--pellehymynaama ei siinä auta.

Pyhänetti -tytäryhtiön hallituksen tyypit, lienevät "raskasta jäteöljyä" laiskoja kehittäjiä, velalla vedättäjiä. Palkolliset tulevat valmiiksi katettuun pöytään.

• Anonyymi

Ei tosiaankaan voi olla sattumaa, että samaan aikaan kun tuulivoima-pörssiyhtiät valtaavat maaseutua, aurinkovoimayhtiöt tulevat samassa "paketissa"---ja kunhan on tuulipuistot ja siirtolinjat saatu paikkakuntien ihmisten hömistyneen kasteen edessä--useampien energiayhtiöiden omistukset vaihtuvat ulkomaiseen sijoitusyhtiöön.

Pyhäjärvellä tauti on levinnyt nyt valokuituyhtiöön syystä, että kunnan rahoilla rakennetaan, eli just meidän veronmaksajien rahoilla, ja sitten saapuu valkealla komealla bemarilla lobbari, joka tarjoutuu ostamaan yhtiön--ja ei kait siinä paljon liverrystä tarvittane (versus valtuustossa puolustuspuheen yhtiön puolelta mallia) kun vilkaisee keitä pitää nimeksi suostutella ja keihin pitää panostaa vakuutteluja..

Seuratkaa valokuituyhtiöiden tilanteita, sijoitusyhtiöiden "työmiesten ja naisten" ostohousuiset ovat jo liikkeellä---

"Valokuituverkkoja koko maan alueella rakentavat Lounea ja kolme Suomen markkinoilla muutama vuosi sitten aloittanutta toimijaa.

Nämä uudet toimijat ovat pääomasijoittajien infrastruktuurirahastojen enemmistöomistuksessa: Valokuitunen suomalaisen Capmanin, Global Connect ruotsalaisen EQT:n ja Valoo hollantilaisen DIF Capital Partnersin. -https://www.hs.fi/talous/art-2000010533245.html

• Anonyymi

Pitkät itkut henkilöltä joka ei tänne kirjoita. Miltä tuntuu, kun kaikki tietävät kuka olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkät itkut henkilöltä joka ei tänne kirjoita. Miltä tuntuu, kun kaikki tietävät kuka olet?

sinut on tunnistettu jo noin 6 vuotta sitten. ja voi sitä kyynisten naurujen ja naurajien määrää, ja supinaa kun olet pitänyt lukuas esillä, ja se kun sinä kuvittelet olevasi jotain enemmän, kuin me muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinut on tunnistettu jo noin 6 vuotta sitten. ja voi sitä kyynisten naurujen ja naurajien määrää, ja supinaa kun olet pitänyt lukuas esillä, ja se kun sinä kuvittelet olevasi jotain enemmän, kuin me muut

Ette teidä kuka minä olen. Toisaalta varmasti olen enemmän kuin te muut yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette teidä kuka minä olen. Toisaalta varmasti olen enemmän kuin te muut yhteensä.

tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä, joten kerro ihmeessä, kun sinulla on tämä harvinainen kyky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo idiootti luulee, että se olin minä 😁. Uusi tyhmyyden ennätys on saavutettu👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä, joten kerro ihmeessä, kun sinulla on tämä harvinainen kyky.

Tiedät. Hän tunnusti jo. Kykyä ei tarvita, kun on pystynyt aikanaan vertailemaan Facen ja tämän kirjoituksia. Ei kannata kirjoittaa täysin samalla tyylillä samoja asioita.

Mieti kuka täällä on mainittu ja kuka on mm. uhkaillut poliisilla aikaisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elviskin kuoli vaikka elvisteli, kuolevainen mieliharmi sinä olet, et yhtään enempää--vähenet tosin jokaisen "älykkään" kommenttisi kera,,,piru parka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät. Hän tunnusti jo. Kykyä ei tarvita, kun on pystynyt aikanaan vertailemaan Facen ja tämän kirjoituksia. Ei kannata kirjoittaa täysin samalla tyylillä samoja asioita.

mikä sinua estää kirjoittamasta omalla nimelläsi. en minä ainakaan, siitä vaan. antaa mennä. hmm taitaa sulla iskeä ns. oma paska tuulettimesta takaisin, niin varot ottamasta sitä riskiä..vai mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä sinua estää kirjoittamasta omalla nimelläsi. en minä ainakaan, siitä vaan. antaa mennä. hmm taitaa sulla iskeä ns. oma paska tuulettimesta takaisin, niin varot ottamasta sitä riskiä..vai mitä

Mikä estää sinua kirjoittamasta omalla nimelläsi? Taitaa sinulla iskeä oman minuutesi tuulettimesta takaisin? hih hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä estää sinua kirjoittamasta omalla nimelläsi? Taitaa sinulla iskeä oman minuutesi tuulettimesta takaisin? hih hih

etpä olisi keksinyt asiaa noin kirjoittaa, ellen olisi sinulle ensin ehdottanut..apinot kuin uhmaikäiset, lällättystäkään jättämättä. ojensin kepin, missä porkkana, siihen tartuit. aasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etpä olisi keksinyt asiaa noin kirjoittaa, ellen olisi sinulle ensin ehdottanut..apinot kuin uhmaikäiset, lällättystäkään jättämättä. ojensin kepin, missä porkkana, siihen tartuit. aasi

heh Miltä tuntuu, kun aasi on fiksumpi? hih hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hän" eli minä😁. Kyllä huomaa, että tietyt sairaudet periytyvät😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luulis sinua jo hävettävän, menet aina vaan alemmas --kokeilehan vielä, pääsetkö muutoksella nolaamaan ittees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun jankkaaminen on samanlaista, kuin hoitokodin asukkailla, sillä erotuksella, että he ymmärtää todellisuutta. Miten ihmeessä voit verrata "facen" ja tämän tunkion paskaa toisiinsa, kun en kelpuuta idiootteja kavereiksi, eikä muut näe faceani? Menikö pahville jakeluun? Teet joka kerta itsestäsi tyhmemmän, vai mainitse mille foorumille ja milloin olen viimeksi kirjoittanut? Voin sanoa, että vi**ks menee taas kerran 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empan aasin häntä pyörii kuin propelli 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihittäjä on ainakin kymmenen vuotta jatkanut hih, hih kommenteillaan .
        Lienee facekin saanut hihittelyä.
        Ei tarvitse arvailla.

• Anonyymi

Miksi joku on ottanut PyjäNetin, meillä ei oo eikä myöskään tuu, todella yksinkertaista 🤣

• Anonyymi

Pyhänetti -tytäryhtiön hallituksen tyypit, lienevät "raskasta jäteöljyä" laiskoja kehittäjiä, velalla vedättäjiä. Palkolliset tulevat valmiiksi katettuun pöytään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe