Paskoja pakettiautoja takseina

Anonyymi-ap

Paljon näkyy takseina pakettiautoja, joihin en halua mennä. Varsinkin pieniä ja epämukavia Volkkareita. Pakettiautot ei ole tarkoitettu henkilökuljetuksiin vaan tavarakuljetuksiin. Ei se auto siitä paremmaksi muutu, kun pakettiautoon kiinnitetään penkit.

29

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun negatiivinen asenteesi johtuu siitä, että olet joutunut istumaan tummansinisen Volkswagen Transporterin takaosassa.

      • Anonyymi

        Köyhä älähti. Ei tainnu sossurahat riittää kuin vw caddyn käsirahaan.


    • Anonyymi

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Koska maksu on sama, niin valitsen henkilöauton tai farkun. KELA-autoilijat miinus.
      Jos ei osaa päättää mitä kyytejä ajaa, niin seisköön tolpalla.
      Tilatessani painotan aina
      a) suomea puhuva kuljettaja
      b) henkilöauto

      Näillä mennään ja olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Vali, vali.
      Mistä Impivaarasta näitä valittajia sikiää?
      Iät ajat on asiakkaalla ollut oikeus valita taksinsa. Ja taksilla asiakkaansa.

    • Anonyymi

      Valitsen aina kuljettajan mukaan.
      Jos tarvitsen rinnalleni jonkun mieskunnottoman lyllertämään matkalle taksista kahvioon (tai takaisin) syömään rasvaisia munkkeja tai höyrymakkaroita, valitsen kantasuomalaisen. Viime vuosina en ole valinnut.
      Jos tarvitsen viriilin tosi miehen viettämään kanssani kiihkeän hetken, valitsen maahanmuuttajataustaisen kuljettaja. Viime vuosina olen valinnut. Samoin muut tytöt meiltäpäin.
      T. Vaalea, runsasmuotoinen vaaleaverikkö Kehä 3:n takaa

    • Anonyymi

      8 9kymmentäluvulla Karhulan huoltamolla oli nuoripari. Taksi ha tuli, mutta isäntä sanoi, lähetä takasin, kun ei ole Mersu.

      • Anonyymi

        Kait noita pölvästejä on aina ollut, joille taksikyyti on elämysmatka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait noita pölvästejä on aina ollut, joille taksikyyti on elämysmatka?

        Varsinkin nämä Kela-Goldilla ajavat uhoavat juuri tuollaisia juttuja.


    • Anonyymi

      Meluisa pakettiauto, johon on ruuvattu muutama puupenkki ei ole sopiva ihmisten kuljetukseen.

      • Anonyymi

        Missä taksissa on puupenkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä taksissa on puupenkit?

        Siltä ne ainakin tuntuu kaikissa volkkareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä ne ainakin tuntuu kaikissa volkkareissa.

        Voi sinua poika taas kerran.


    • Anonyymi

      Parempia autoja on tarjolla, ei taida sulla saldo riittää.

      • Anonyymi

        Oli taas rasistinen kirjoitus.
        T. Amir


    • Anonyymi

      Mulla on kyllä hilloo, maksaa maksaa pirssi. Pirssari vei minnut Kuopista Pieksämäkkeen . Minä maksoin kyydin kätteisellä ja annoin reilusti juomisrahhoo 2 euoa 5 senttiä. Mutta merssu se olikin ja kyyti oli tassaista.

    • Anonyymi

      Paskoja ajaa, kalliita pitää. Sekoboltsi hommaa. Huojuu ja rämisee koko laatikko. Ihme että joku niitä vielä ajelee näillä hinnoilla ja kustannuksilla

    • Anonyymi

      Voi teitä yhteiskunnan elättejä ja Suolen inisijöitä.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Jos tuppukylässä pikkutunneilla talvipakkasessa tarvitsen taksin, sen on oltava S-sarjan Mersu. Volkkarit ei käy. Pakut varsinkaan. Kun ne penkit….
      Mieluummin lähen juottolasta yön selkään kävelemään kämpille, jos ei Meseä löydy alle. Olen minä sen verran vaativa asiakas. Minä olen Minä!

      • Anonyymi

        Persu mene töihin.


      • Anonyymi

        Hahhahhaaa... ymmärsin yskän. En malta olla kuitenkaan mainitsematta, että kun ketkut pilas taksisysteemin, ei löydy pikkukyliltä edes ladaa. Mersuhan ei ole joka pojan unelma, ladakin riittäis, jos pakkasta on -25. Pari kolme promillee, ei pääse edes rivakasti kävelemään, kesälämpimillä voi ottaa vaikka huilihetken pientareella, mutta pakkasella se jäis viimeseksi.


    • Anonyymi

      Tukes voisi mitata melun pakun sikaosastossa talvirenkailla satkun vauhdissa.

      • Anonyymi

        Omituista, että tuollaisia paskoja autoja saa olla edes taksina. Boltin ja Yangon ajoissa on pelkkää romutettavaa kalustoa.


    • Anonyymi

      kaikki pitää olas mersu eli persu Exellent Execurive Xlass, autroja

    • Anonyymi

      joissain mersyiussa eli persauissa tosi hiwnoasri navigaattoei-jurru-näyttö keskellä ylhäällä, ei haittaa havaintia murra...

      • Anonyymi

        Oletko kännissä, vai etkö vaan osaa kirjoittaa?


    • Anonyymi

      Kelan maksamiin hintoihin nähden kaikki autot ovat liian hyviä.

      • Anonyymi

        Vossikkakuski sivaltaa älyllään ja tiedoillaan, mahtavaa huumoria.


      • Anonyymi

        Hintojen vuoksi autot tulevat huononemaan koko ajan.


    • Anonyymi

      Onko tämä asiakkaan ongelma.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe