Paljon näkyy takseina pakettiautoja, joihin en halua mennä. Varsinkin pieniä ja epämukavia Volkkareita. Pakettiautot ei ole tarkoitettu henkilökuljetuksiin vaan tavarakuljetuksiin. Ei se auto siitä paremmaksi muutu, kun pakettiautoon kiinnitetään penkit.
Paskoja pakettiautoja takseina
29
428
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun negatiivinen asenteesi johtuu siitä, että olet joutunut istumaan tummansinisen Volkswagen Transporterin takaosassa.
- Anonyymi
Köyhä älähti. Ei tainnu sossurahat riittää kuin vw caddyn käsirahaan.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Koska maksu on sama, niin valitsen henkilöauton tai farkun. KELA-autoilijat miinus.
Jos ei osaa päättää mitä kyytejä ajaa, niin seisköön tolpalla.
Tilatessani painotan aina
a) suomea puhuva kuljettaja
b) henkilöauto
Näillä mennään ja olen tyytyväinen. - Anonyymi
Vali, vali.
Mistä Impivaarasta näitä valittajia sikiää?
Iät ajat on asiakkaalla ollut oikeus valita taksinsa. Ja taksilla asiakkaansa. - Anonyymi
Valitsen aina kuljettajan mukaan.
Jos tarvitsen rinnalleni jonkun mieskunnottoman lyllertämään matkalle taksista kahvioon (tai takaisin) syömään rasvaisia munkkeja tai höyrymakkaroita, valitsen kantasuomalaisen. Viime vuosina en ole valinnut.
Jos tarvitsen viriilin tosi miehen viettämään kanssani kiihkeän hetken, valitsen maahanmuuttajataustaisen kuljettaja. Viime vuosina olen valinnut. Samoin muut tytöt meiltäpäin.
T. Vaalea, runsasmuotoinen vaaleaverikkö Kehä 3:n takaa - Anonyymi
8 9kymmentäluvulla Karhulan huoltamolla oli nuoripari. Taksi ha tuli, mutta isäntä sanoi, lähetä takasin, kun ei ole Mersu.
- Anonyymi
Kait noita pölvästejä on aina ollut, joille taksikyyti on elämysmatka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait noita pölvästejä on aina ollut, joille taksikyyti on elämysmatka?
Varsinkin nämä Kela-Goldilla ajavat uhoavat juuri tuollaisia juttuja.
- Anonyymi
Meluisa pakettiauto, johon on ruuvattu muutama puupenkki ei ole sopiva ihmisten kuljetukseen.
- Anonyymi
Missä taksissa on puupenkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä taksissa on puupenkit?
Siltä ne ainakin tuntuu kaikissa volkkareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä ne ainakin tuntuu kaikissa volkkareissa.
Voi sinua poika taas kerran.
- Anonyymi
Parempia autoja on tarjolla, ei taida sulla saldo riittää.
- Anonyymi
Oli taas rasistinen kirjoitus.
T. Amir
- Anonyymi
Mulla on kyllä hilloo, maksaa maksaa pirssi. Pirssari vei minnut Kuopista Pieksämäkkeen . Minä maksoin kyydin kätteisellä ja annoin reilusti juomisrahhoo 2 euoa 5 senttiä. Mutta merssu se olikin ja kyyti oli tassaista.
- Anonyymi
Paskoja ajaa, kalliita pitää. Sekoboltsi hommaa. Huojuu ja rämisee koko laatikko. Ihme että joku niitä vielä ajelee näillä hinnoilla ja kustannuksilla
- Anonyymi
Voi teitä yhteiskunnan elättejä ja Suolen inisijöitä.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Jos tuppukylässä pikkutunneilla talvipakkasessa tarvitsen taksin, sen on oltava S-sarjan Mersu. Volkkarit ei käy. Pakut varsinkaan. Kun ne penkit….
Mieluummin lähen juottolasta yön selkään kävelemään kämpille, jos ei Meseä löydy alle. Olen minä sen verran vaativa asiakas. Minä olen Minä!- Anonyymi
Persu mene töihin.
- Anonyymi
Hahhahhaaa... ymmärsin yskän. En malta olla kuitenkaan mainitsematta, että kun ketkut pilas taksisysteemin, ei löydy pikkukyliltä edes ladaa. Mersuhan ei ole joka pojan unelma, ladakin riittäis, jos pakkasta on -25. Pari kolme promillee, ei pääse edes rivakasti kävelemään, kesälämpimillä voi ottaa vaikka huilihetken pientareella, mutta pakkasella se jäis viimeseksi.
- Anonyymi
Tukes voisi mitata melun pakun sikaosastossa talvirenkailla satkun vauhdissa.
- Anonyymi
Omituista, että tuollaisia paskoja autoja saa olla edes taksina. Boltin ja Yangon ajoissa on pelkkää romutettavaa kalustoa.
- Anonyymi
kaikki pitää olas mersu eli persu Exellent Execurive Xlass, autroja
- Anonyymi
joissain mersyiussa eli persauissa tosi hiwnoasri navigaattoei-jurru-näyttö keskellä ylhäällä, ei haittaa havaintia murra...
- Anonyymi
Oletko kännissä, vai etkö vaan osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Kelan maksamiin hintoihin nähden kaikki autot ovat liian hyviä.
- Anonyymi
Vossikkakuski sivaltaa älyllään ja tiedoillaan, mahtavaa huumoria.
- Anonyymi
Hintojen vuoksi autot tulevat huononemaan koko ajan.
- Anonyymi
Onko tämä asiakkaan ongelma.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812