Brittiläinen professori T

😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohellusta kuin jenkkisarjoissa. Ilmeisesti olen nyt liikaa katsellut sitä areenasta, kun siinä oleva luentosali tupsahti uniini. Vieressäni oli korkea-arvoinen vieras, jonka kunniaksi luentoa pidettiin. Stubbin kanssa siinä laskeskeltiin osallistujien määrää. Tuo uni ei merkitse muuta, kuin että eilen kauppareissulla istuin naapurissa pari tuntia juoruilemassa. Yhtenä aiheena oli Stubbin viimeaikainen esiintyminen. Naapurissa leipomani nimipäiväpullat ja pihalta kerätty kukkakimppu vaihtuivat kasvihuonekurkkuihin ja tomaatteihin.🍅

Aloituksen aihe on siis unien näkeminen nukkuessa. Mulla oli vuosikausia aika, jolloin en nähnyt unia ja olin aamulla herätessäni väsyneempi kuin ilalla nukkumaan käydessä.

Toiveet saattavat siis joskus toteutua. Posilla mennään❤
11334
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Liian älyllinen ohjelma tuollaiselle yksinkertaiselle urpolle 🤣

Äänestä
  • Aloittaja

Sulla taas ei älykkyys riitä siihen, että jättäisit lukematta mun kirjoitukset, kun ne noin kovasti häiritsevät.

Äänestä

Minusta sama hyvä näyttelijä oli hyvä myös Murha paratiisissa- sarjassa aikoinaan, samoin myös Doc Martinin yhdessä jaksossa.

Äänestä
  • Lisään, sopii hyvin luonne näyttelijä rooleihin.

Äänestä

• Aloittaja

Murha paratiisissa sarjassa parhaimpia jaksoja olivat juuri ne missä Ben Miller (professori T) oli pääosassa. Professori T:nä hän on toisaalta hyvin älykäs ja toisaalta koominen kumihansikkaineen ja tuolille levitettävine nenäliinoineen.

Äänestä

Minä pidän myös kyseisestä ohjelmasta ja on monta muutakin sellaista ns. rikossarjaa jotka perustuvat älylliseen pohdiskeluun.

Äänestä
  • Aloittaja

Mua kiinnostaa myös brittiläiset draamasarjat. Niissä on hyvät näyttelijät ja lavastukset.

Äänestä

Näyttelijä Ben Miller on sitten oikeasti aiemmalta ammatiltaan fyysikko!

Äänestä
  • Aloittaja

Tuota en tiennytkään. Hän on niin hyvä näyttelijä että luulin sen olevan ainoa ammatti.

Äänestä

• Aloittaja

Makunsa kullakin. Näyttelijänä häneltä onnistuu tuokin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohellusta kuin jenkkisarjoissa. Ilmeisesti olen nyt liikaa katsellut sitä areenasta, kun siinä oleva luentosali tupsahti uniini. Vieressäni oli korkea-arvoinen vieras, jonka kunniaksi luentoa pidettiin. Stubbin kanssa siinä laskeskeltiin osallistujien määrää. Tuo uni ei merkitse muuta, kuin että eilen kauppareissulla istuin naapurissa pari tuntia juoruilemassa. Yhtenä aiheena oli Stubbin viimeaikainen esiintyminen. Naapurissa leipomani nimipäiväpullat ja pihalta kerätty kukkakimppu vaihtuivat kasvihuonekurkkuihin ja tomaatteihin.🍅

Aloituksen aihe on siis unien näkeminen nukkuessa. Mulla oli vuosikausia aika, jolloin en nähnyt unia ja olin aamulla herätessäni väsyneempi kuin ilalla nukkumaan käydessä.

Toiveet saattavat siis joskus toteutua. Posilla mennään❤

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu