Siskon lompakko

Pikkusiskoni erosi miehestää 4 kuukautta sitten ja vähän sen jälkeen menetti työpaikkansa. Olin käymässä hänen luonaan ja hän pyysi minulta rahaa lainaan. Sanoin vitsillä että hän istuu lompakon päällä ja ei tarvi minulta lainaa. Sisko vastasi ettei taida tää lompakko olla enää niin kysytty. Sanoin ettei asia varmaan niin kumminkaan ole. Sisko on vielä aika vetävän näköinen blondi. Sanoin että helposti kelpaa. No annoin hänelle kolme sataa ennen kun lähdin kotiin. Lähtiessä sisko sanoi että täytyy tänään sokeroidun karvat. Jäin miettimään mitä hän tarkoitti.
Seuraavana iltana ovikelloni soi. Menin avaamaan ja siskoni oli siellä. Pyysin hänet sisään ja tarjosin lasin viiniä. juttelimme niitä näitä kunnes hän sanoi että eiköhän aloiteta. Kysyin mikä? Hän sanoi tulleensa maksamaan velan. Oli eilen illalla sokeroinut alapäässä karvat pois kun muisti että olen joskus maininnut tykkääväni posliineista. Sanoin että älä nyt viiti se oli vitsi. Mutta hän sanoi että tää tehdään nyt ja alkoi riisua vaatteita. Paita lähti ja paljasti pinkit seksikkäät rintaliivit sitten lähti housut ja pikkuhousut oli liivien kanssa samaa sarjaa. Jalassa oli valkoiset pitkät sukat. Ja täytyy sanoa että näky oli seksikäs ja minun housuissani alkoi tapahtua. Sisko tuli eteeni ja otti paitani pois ja alkoi ohjata minua kohti sänkyäni. Olin sanaton ja seurasin. Makuuhuoneessa hän avasi housuni ja laski ne alas sitten hän laittoi kätensä boxereiden sisään ja otti hellästi kiinni munasta. Sitten hän avasi rintaliivinsä ja veti housuni alas ja otti ne pois. Kyrpäni oli kovana ja tökki häntä. Hän laskeutui polvilleen ja suuteli terskaa nuoli penistä ja sitten otti sen suuhun. Nostin hänet ylös ja ohjasin sänkyyn riisuen alushousut. Katsoin karvatonta kaunista pillua ja kysyin onko hän nyt varma asiasta. Hän vakuutti olevan ja sanoi haluavansa antautua minulle. Olin niin kiihoittunut etten voinut kieltäytyä vaan aloin nuolla tuota kaunista pillua. Rakastelimme varmaan kaksi tuntia. Sen jälkeen kävimme vielä yhdessä suihkussa ja pesimme toisemme. Kun siskoni lähti hän sanoi tulevansa viikonloppuna uudestaan kuulemma hoitamaan loppu velan. Ajattelin itse käydä automaatilla hakemassa rahaa koska haluan ensi kerralla viedä häneltä perse neitsyyden.

1

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitkö seuraavana yönä saman unen vai tuliko siskosi uudelleen .?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe