Ihan mielenkiinnosta kysyn onko muita saman ongelma kuin itsellä, eli muuten seisoo oikein terhakkaasti mutta kun peppu saa täytettä niin seisokki on hankala pitää pystyssä vaikka tuntuu todella nautinnolliselta. Siis se ja sama onko sormet, lelu tai kulli.
Seisokki ongelmako?
21
1361
Vastaukset
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä homo
- Anonyymi
Niin hän sä teet kun itse sen noin kerroit Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hän sä teet kun itse sen noin kerroit Buaahaa
Sää mää ja bää kusee muuntajaan buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa nyt jo muillekin mitä tarkoittaa "sää mää ja bää"?
Vai onko se vaan vajakin itkupotkuraivarin ilmaisu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää mitäs kuset. Vittu mikä yllytys hullu heti sun pitää mennä testaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se vaan vajakin itkupotkuraivarin ilmaisu?Täys idiootti se on. Lueppas sen kommentit monta sanaa se osaa kirjoittaa. Kopioi loput muista kommenteista. Sää bää ja mää on se itse ja loput ja millanen se tyyppi.
- Anonyymi
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se vaan vajakin itkupotkuraivarin ilmaisu?ja mitä ihmettä nää tällaset ees sekaa tää on KESKUSTELU palsta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää mitäs kuset. Vittu mikä yllytys hullu heti sun pitää mennä testaa
sillon fetissi antaa kusta vaan
- Anonyymi00025
on sulla erikoiset fetissit eikun jatkamaan
- Anonyymi
Ei sinne kuulu mitään työntää.
EXIT ONLY luki Tony Halmeenkin tatuoinnissa perseen yllä!- Anonyymi
Ei voi mitään kun se tuntuu hyvältä..
- Anonyymi
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Jep, hyvältä tuntuu. Jopa niin hyvältä, että lähes aina täysi seisokki päällä kun saan kyrpää sisääni ja lähes aina laukean niin ettei käsillä tarvitse auttaa.
- Anonyymi
itellä kun seisokki ongelma alkoi ryhdyin antajaksi 3-5 miestä peräkkäin kun nussii voimakas anaali orkku laukean ja sperma tulee puoli pehmeestä patjalle
- Anonyymi00022
Kiihottavaa
- Anonyymi00023
Aika oudolta toi kuulostaa että seisokki lerpahtaa kun penis tunkeutuu anukseen. Itselläni erektio vain paranee. Jo se kun ensimmäisen kerran tunnen terskan reiälläni saa aikaan kivikovan erektion. Monesti kun laukean ennen toppia, niin ehdin saada jo toisen orgasmin ennen kuin toppi on saanut omansa.
- Anonyymi00026
seuraava toppi jsuussani odottaa vuoroaan ihanaa
- Anonyymi00024
kun oma ei enää pelannut aloin antaa peppua muille joskus samalla toiselle suuhoito kyllä mukavaa kun molemmat päät spermaa täynnä
- Anonyymi00027
Mulla seisoo kun eka topin kulli on mun kiimasessa pepussa ja toinen kun tulee sitten heti perään mun sisään niin sitte ei enää seiso mutta tuntuu kyllä aivan ihanalle.
- Anonyymi00028
Terveiset Heinolasta, täällä keskijalkakin ( 11 cm) pelaaa aina kun molemmat saavat !
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411349Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443902Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133080Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin832090Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041039Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17830Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709