Vaikken ole, kuin yhden kerran käynyt siellä.
Mutta yksi mulle tärkee ihminen asuu Porissa ja
se riittää. En niin paljo tiedä kaupungista, mutt
löytyy sieltä ainakin yksi, joka merkitsee mulle
aika paljon! Eikä tähän asiaan pitäisi olla kellään mitään sanomista!
Rakastan Porii
8
683
Vastaukset
- volvoboost
se sellainen kiintymys on.
- Woodstockholm
85.000 ihmistä rakastaa Porii !
Tämä on kuin Woodstock, ja bändejä ja bändareitä riittää...- porin mimmi
kyllä täällä kelpaa asustella!
- meri-porilainen
porin mimmi kirjoitti:
kyllä täällä kelpaa asustella!
Kyllähän täällä kelpaa asustella, kunhan vaan saataisiin tänne jotain toimintaa.. Meillä on Suomen parhaat rantasärkät ja upea meri.. Melkein kaupungin keskustassa on hiekkaranta (Kirvatsissa) ja Kallossa on aivan mahtavaa.
- ole kaukana
meri-porilainen kirjoitti:
Kyllähän täällä kelpaa asustella, kunhan vaan saataisiin tänne jotain toimintaa.. Meillä on Suomen parhaat rantasärkät ja upea meri.. Melkein kaupungin keskustassa on hiekkaranta (Kirvatsissa) ja Kallossa on aivan mahtavaa.
Pori on mulle aivan tuntematon kaupunki mutta sen verran olen ymmärtänyt, että se on aika laaja kaupunki pinta-alaltaan. Eikös se kuuluisa Yyterikin ole yli 10km päässä keskustasta. Jännä juttu se, että kun keskusta on n10km päässä merestä niin se oli meren rannalla vielä 1600-luvulla kun Pori perustettiin. Sitä se maan nouseminen teettää.
- pääkaupunkia
ole kaukana kirjoitti:
Pori on mulle aivan tuntematon kaupunki mutta sen verran olen ymmärtänyt, että se on aika laaja kaupunki pinta-alaltaan. Eikös se kuuluisa Yyterikin ole yli 10km päässä keskustasta. Jännä juttu se, että kun keskusta on n10km päässä merestä niin se oli meren rannalla vielä 1600-luvulla kun Pori perustettiin. Sitä se maan nouseminen teettää.
Suomeen silloin purjelaiva-aikaan, mutta saarelaiset kieltäytyivät kunniasta.
- Surf City
meri-porilainen kirjoitti:
Mistähän " toiminnasta " olisi puute ?
Eikö netissä surffaaminen ole jokaisen henkilökohtainen juttu ?
- skrivarholmen
Porissa on nykyään 79.000 asukasta.
Jos kaikilla olisi ystäviä muuallakin, niin kaupunki olisi todella ulospäinlämpiävä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803