Löytyykö täällä miehelle aikuista naista seksiseuraksi?käy myös maksullinen palvelu. T.jorma.
Sastamala ...
16
344
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä
- Anonyymi
Ok mistä päin Sastamalaa löytyy?saisko yhteyttä mitenkään. T.jorma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok mistä päin Sastamalaa löytyy?saisko yhteyttä mitenkään. T.jorma
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Kerro Jorma vähän lisää itsestäsi, ulkonäkö vaatimukset yms..saattaa kiinnostaakin jos rahasta sovitaan ja muut täsmää. Hygienia kunnossa KUNNOLLA ja ulkonäkö..
- Anonyymi
Olen spede niuvanniemestä jolla kukkakaali molo buaahaa
- Anonyymi
No alkoi kiinnostaa myös 60 v Timoa ,
siisti terve kunnossa ok näköinen ja naapurikunnasta kotona usein turhaan seisoo kun jotain kivaa puuttuu kotona peiton alta joten kiinnostaa terve tavallinen nainen! - Anonyymi
No ei aina jaksa runkata.
- Anonyymi
Parempi ajella manseen siltä löytyy seuraa eikä kysellä .ja saa varmasti mulla on rahaa kyllä.t.jorma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ajella manseen siltä löytyy seuraa eikä kysellä .ja saa varmasti mulla on rahaa kyllä.t.jorma
No Jorma saitko mitä etsit mansesta t.milf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aina jaksa runkata.
Ja Timolle käy pojat hyvin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Jorma saitko mitä etsit mansesta t.milf
Kerro milf se sähköpostisi niin jatketaan sitä kautta t.jorma
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803