Laitan viestin tänne Oulu-palstalle koskapa Yli-Ii sattuu olemaan osa Oulun kaupunkia. Yli-Iihin kaivataan siis pubia! Seurakunnan kerhotila on juuri vapautunut tai vapautumassa: siinä olisi erinomainen paikka pubille tai ravintola-kahvilalle. Oulun kaupungin omistama Potentilat omistaa tuon liikehuoneiston ja vuokraa sen taatusti sopivilla ehdoilla.
Pubi Yli-Iihin!
8
322
Vastaukset
- Anonyymi
Hups, siis Potential Toimitilat vuokraa.
- Anonyymi
Joku Iin pubinpitäjistä voisi laittaa toisen pubin tänne yli-iihin! Tai kiiminkiläisistä
- Anonyymi
Olisipa hyvä lisäys Yli-Iihin. tämä sijaintinsa puolesta todella huippu pubille tai vaikkapa pizzerialle
- Anonyymi
No eihän siellä bubi menesty, jos olisi kävijöitä niin varmasti seiellä bubi jo olisi, eihän siellä asu muita kuin lestadiolaisia.
- Anonyymi
Kyllä muuten asuu. Janoista porukka. Kyllä koffit ja karhut kelpaavat. Kylälle kaivataan hyvätasoista ja siistiä iltaseurustelu paikkaa.
- Anonyymi
Eikö kukaan halua perustaa pubia kylälle? Kysyntää olisi.Laittakaapa pubin pitäjät sanaa kiertämään. Erinomainen liiketila keskellä kylää. Kaikinpuolin siisti, ilmastoinnit, keittiö, wc:t jne. kunnossa. Potential liiketilat vuokraa eikä vuokran määrä päätä huimaa.
- Anonyymi
wiinasta päihtyä voipi, miten sopimatonta ja tavatonta (puhinaa!) =d
- Anonyymi
Ei sieelänkukaan käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830