Äärivasemmistolainen Ranskan pääministeriksi

Anonyymi-ap

Että sillä lailla . . .
No niin, kohta loppuu ranskasta rahat ja valkoinen elämä kun vasemmisto pääsee vauhtiin.

14

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Minkä ihminen sille voi kun ei pysty luottamaan puten "rauhantahtoisuuteen"? Mitä sellaisen ihmisen pitäisi tehdä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Totta. Vassareilla on aina jakaa ilmaista rahaa. Vaikka kovenevilla koroilla ja lainarahoilla. Kunhan haittamaahanmuutto vaan päästetään portista sisään täysylläpitoon. No, katsotaan miten Venäjä tulee tähän reagoimaan... Äärioikeiston tukija...

      • Anonyymi
        UUSI

        Eikös tämä meidän nykyinen hallitus jaa "ilmaista" rahaa nyt rikkaille? Kaatoivat nyt sitten oikein saavilla 500 miljoonaa yksityisille terveysjäteille. Heti nostivat käynti maksua, ettei vaan köyhä vahingossa kävele sisään. Näin ne 500 miljoonaa menee suoraan ulkomaisille omistajille.

        Ja velkaako tekemällä Suomi tästä nousee? Kun ei näytä tuolla kaksin kertaisella velalla versus Marin saada muuta aikaiseksi kuin työttömyytä ja köyhyytä.

        Jos me Suomen parasta ajattelemme, niin heti tämä paska hallitus pois!


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuohon voisi vielä lisätä että juutalaisvastainen putinia myötäilevä äärivasemmistolainen!

      • Anonyymi
        UUSI

        Palestiina terroristeja tukee äärivasemmiston tapaan. Putinin kanssa yhteinen linja-


      • Anonyymi
        UUSI

        osuvamppi termi on ääriVIHERvasemmistolainen, joka saksankin, entisen talousmahdin, on saanut polvilleen.... Englannilla menee nyt todella hyvin ilman eu:ta, paikalliset "Persut" sai 400paikkaa ja Vihreät 4 paikkaa... ONNEA heille!!!


      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sitten Putin suuttui kun äärioikeisto ei pärjännytkään Ranskassa? Putin tulee sitä vihaisemnaksi, mitä paremmin Vasemmisto pärjää.

        Venäjällä kun ei sallita vihervasemmistoa. Mistä Persu on keksinyt, että vasemmisto tukisi Putinia?

        Tai todetaan vaan, että Persu reppana on niin tyhmä, ettei ymmärrä, missä mennään.

        Mutta hei, älä masennu Persu! Siellä Tynkky jo heiluttaa sateenkaari lippuja teille Brysselistä. On sentään lukion käynyt, sivari ja homo!

        *Odottakaa kuolen nauruun, ei en voi jatkaa*


    • Anonyymi
      UUSI

      Persun itku on saavutettu etu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuleepa vielä ajat, jolloin itkeä tihruat jopa äärioikeistoakin apuun. Kun köyhtyvää maata hyväksikäyttää haittamaahanmuutto. Ja itse taistelet vain perustoimeentulosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleepa vielä ajat, jolloin itkeä tihruat jopa äärioikeistoakin apuun. Kun köyhtyvää maata hyväksikäyttää haittamaahanmuutto. Ja itse taistelet vain perustoimeentulosta.

        Tuo voi jo toteua kun tämä hallitus vie Suomea hyvää vauhtia tuhoon!

        Köyhyys lisääntyy
        Työttömyys kasvaa
        Työllisyys heikkenee
        Konkurssit räjähtää
        Velkaa enemmän kuin ikinä

        Kohta koko Suomi jonottaa perusturvaa!


    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi
        UUSI

        Hitto mä olen kyllästynyt tämän palstamiliisin ainaiseen itkuun tästä aiheesta. Sama valittava teksti jokaisessa keskusteluketjussa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hienoa vasemmisto!

      • Anonyymi
        UUSI

        *äärivasemmisto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikkunoitten takana tirkistelijä

      Kyllä! Itseänsä vielä alapäästä esittelee..Hiljattain tuli ilmi että syksyllä ahistellu ikkunoitten takana taskulampun
      Suomussalmi
      31
      4154
    2. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      16
      3458
    3. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      238
      2924
    4. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      90
      2016
    5. Mä haluun et et....

      Sä näyttäydyt mulle... Nyt on sen hetken aika:)
      Ikävä
      83
      2003
    6. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      96
      1883
    7. Mitä saavutat dissaamalla naista?

      Ihan mielenkiinnosta vain kysyn.
      Ikävä
      16
      1336
    8. Kirjota tähän että oot kunnossa

      Vaikkei meistä mitään tullutkaan.
      Ikävä
      100
      1248
    9. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      39
      1236
    10. Työn takiako et uskalla

      Sekö se syy on että kaikki junnaa paikallaan?
      Ikävä
      94
      1208
    Aihe