Uskon, että jokaiselle on vain yksi tosirakkaus

Anonyymi-ap

ja minulle se olet sinä mies. Muuten ei ole selitettävissä, että kukaan muu ei saa minua tuntemaan näin.
Silloin ei voi ryhtyä suhteeseen kenenkään muun kanssa. Kaipaan ja ikävöin.
xxxi

68

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin mistä puhut.
      Tunnen että minun paikkani on olla hänen vieressä pimeimpinäkin hetkinä. En ole koskaan eläessäni tuntenut näin ketään ihmistä kohtaan. Se kertoo paljon. Voi kun saisin vihdoin nähdä rakkaani.

      • Anonyymi

        Ikävä omaa murua


    • Anonyymi

      Ei minulle. Tuomittu yksinäisyyteen. Vihattu.

      • Anonyymi

        Psssst.....

        Enkelit on usein väärin ymmärrettyjä,
        jotkut saattais sanoa jopa vihattuja..
        Ja usein "tuomittuja" yksin elämään..

        Ja joskus se syy saattaa olla sekin että
        ei ole se Oikea siinä vielä kohdattuna.

        🤍🙏🏻


    • Anonyymi

      Uskon tämän kirjoituksen todenperäisyyteen. On ihmisiä jotka herättävät erinlaisia tuntemuksia, mutta vain yksi ihminen tuntuu ja valtaa ajatukset olemassaolollaan useiksi vuosiksi. Ehkä se on RAKKAUTTA, tai pikkumuotoinen versio siitä.

      https://youtu.be/zM-q8kRxNCM

      • Anonyymi

        Uskon myös, oli mitä oli, tuli mitä tuli, hän on ja pysyy. Hän 🧡🧡🧡


      • Anonyymi

        Jos se on rakkautta niin tämä aloitus olisi jäänyt kirjoittamatta. Täällä ne suuret rakkaudet tuntuu olevan huomionhakua ja kehujen kalastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon myös, oli mitä oli, tuli mitä tuli, hän on ja pysyy. Hän 🧡🧡🧡

        Sano se sille.


    • Anonyymi

      oo nko se kenties minä <3

      00

      • Anonyymi

        7..?


    • Anonyymi

      Tuon harhan nimitys on "oneitis".

      • Anonyymi

        ei mulla oo harhoja, olet ymmärtänyt väärin :D


      • Anonyymi

        Mikä on nimitys sille, että luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Ja luulee tuntevansa muutaman rivin perusteella koko tapauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on nimitys sille, että luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Ja luulee tuntevansa muutaman rivin perusteella koko tapauksen.

        no, se on kaikkitietävä, en väitä olevani sellainen...


    • Anonyymi

      Minä en usko olevani kenenkään naisen tosirakkaus. Ulkokuoreen on voinut joku ihastua. Mutta enpä minä olekaan kiva enkä mukava, vaan mörrimöykky, enkä muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Jos menee putkeen

        Oot mulle se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos menee putkeen

        Oot mulle se

        oon hänelle ehkä se oikea, ollaan kuninkaita ja kauppiaita..............


      • Anonyymi

        Se on todellinen ongelma jos mies on mörrimöykky. Yhden vaikean kanssa ollut naimisissa ja toista sellaista en elämääni halua.


    • Anonyymi

      Ihanasti kirjoitettu jollekin..

    • Anonyymi

      Kati, Sari, Anni, Elli, Enni, Elsi, Emmi, Alli, Essi, Mari, Meri, Sofi, Eini, Armi, Impi, Suvi, Outi, Sini, Ilmi, Aili, Airi, Auli, Sivi.

      • Anonyymi

        Oikea tietää mikä noista.
        xxxi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tietää mikä noista.
        xxxi

        Sari se on.👍🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tietää mikä noista.
        xxxi

        9 se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 se on!

        Ja Satasella


      • Anonyymi

        Luettelosta puuttuvat Anna, Aina,Naima ja Rauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettelosta puuttuvat Anna, Aina,Naima ja Rauha.

        Sini puuttuu. Eikö se vakkari täällä ole nimenomaan sini. Veikkaan Siniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea tietää mikä noista.
        xxxi

        Niin mutta mistä se oikea tietää tämän olevan hänelle eikä toiselle miehelle toisen nimiseltä naiselta? Noita nimiä kun on Suomessa pari miljoonaa.


    • Anonyymi

      Nii en sit oikein tiiä enää. Vähän mietityttää että mitä kaikkea on ollut sielläpäin. Asiat voi kustakin vaikka tuntuisi että se on mahdotonta. Katsellaan.

    • Anonyymi

      Vai niin Sipi.

    • Anonyymi

      Minä olen jo kokenut tosirakkauden ja tuskin toista sellaista löytyy, eikä kyllä ole tarvettakaan siihen.

      • Anonyymi

        Minä taas luulin tietäväni mitä on kun rakastuu. En helvetissä tiennyt paitsi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas luulin tietäväni mitä on kun rakastuu. En helvetissä tiennyt paitsi nyt.

        Palstalla vaan tunteet lisääntyy 30 kertaisiksi. Rakastat häntä koska olet pasltaharhassa ja kuvittelet kaikkien ihanien viestien olevan häneltä ja sinulle. Lupaan sinulle, että se menee ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla vaan tunteet lisääntyy 30 kertaisiksi. Rakastat häntä koska olet pasltaharhassa ja kuvittelet kaikkien ihanien viestien olevan häneltä ja sinulle. Lupaan sinulle, että se menee ohi.

        Okei. Enköhän minä tiedä itse miltä on joskus tuntunut ja miltä nyt, samalla realiteetit tiedostaen. Teitä keittiöpsykologeja täällä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Enköhän minä tiedä itse miltä on joskus tuntunut ja miltä nyt, samalla realiteetit tiedostaen. Teitä keittiöpsykologeja täällä riittää.

        Onko oikeen elää tollasta elämää ? Miksi et eroa ? Ei ole oikein aviopuolisoa kohtaan pitää salasuhteita yllä. Minä tahdon olla sinun valittusi lopun elämää jonka solmimme jo kauan sitten. Uskon sinun rehellisyyteesi, oikeudenmukaisuuteesi, rakkauteesi minua kohtaan.❤️t.nyyti ps. me selviydytään yhdessä Rakkaudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oikeen elää tollasta elämää ? Miksi et eroa ? Ei ole oikein aviopuolisoa kohtaan pitää salasuhteita yllä. Minä tahdon olla sinun valittusi lopun elämää jonka solmimme jo kauan sitten. Uskon sinun rehellisyyteesi, oikeudenmukaisuuteesi, rakkauteesi minua kohtaan.❤️t.nyyti ps. me selviydytään yhdessä Rakkaudella

        Sinä et tunne minua enkä ole rakkaasi, sori. Minun realiteetti on ettei hän todennäköisesti ajattele minua.


    • Anonyymi

      Mitä ajattelet, olisiko aika toimia jotenkin? Jos olet oikea, tiedät ikämme.
      ap

      • Anonyymi

        Syö pääs palstaleikkijä. Eihän tuollaisia lapsentasolle jääjneitä palstakirjoitelijoita kukaan ota tosisaan. Lähesty oikeasti tai ole hiljaa typerys.


      • Anonyymi

        Ollaan yhteensä yli 80 mutta alle 85 vuotta.


      • Anonyymi

        Olisiko ei liity tähän millään lailla, ei myöskään aika.


    • Anonyymi

      Juuri näin. Minunkin elämäni tosirakkaus on joku näistä anonyymeista, en vaan tiedä kuka. Harhat on kivoja kyllä.

    • Anonyymi

      Aprilliä vaan kaikille. Onneksi kukaan ei ominut.
      ap

      • Anonyymi

        Et ole ap. Miksi esität olevasi?


    • Anonyymi

      Mies. Tämä ei ole minulta.
      Marx

    • Anonyymi

      Jos tämä on totta nii enpä ole vielä omaa tosirakkauttani kohdannut. Tuolta on tuntunut aina kun rakastun.

    • Anonyymi

      Sinä nyt uskot melkein mitä vaan. Uskot senkin, että oikea mies lueskelee näitä ja tunnistaa sinut. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Älä jaksa Sini.

    • Anonyymi

      Vai niin. Mutta onhan tämä aika lapsellista täällä sitä toistella melkein etunimellä. Eikö muka?

    • Anonyymi

      Oikea mies kyllä lukee näitä, mutta koska tapahtui asioita niin hän ei reagoi.

      Jos haluaa, niin pitää osata kohdata irl.

      • Anonyymi

        Ei lue. Sinä vaan luulet niin kuten kaikki muutkin yksinkertaiset palstan naikkoset.


      • Anonyymi

        Älä esitä minua. En voi olla varma mistään.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä esitä minua. En voi olla varma mistään.
        ap

        Et ole ap! Miksi sinäkin esität olevasi? Oletko niin sekaisin, ettet tiedä mitä olet kirjoittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lue. Sinä vaan luulet niin kuten kaikki muutkin yksinkertaiset palstan naikkoset.

        Kyllä ne yksinkertaiset miekkosetkin näitä lukevat. Näköjään.


    • Anonyymi

      Minä uskon että sinä palstakIovni et vielä tiedä mitä se tosirakkaus voisi olla.

      • Anonyymi

        Mistä sinä sitten luulet tietäväsi? Ja mitä muka tiedät aloittajasta?


      • Anonyymi

        Ehkä tosirakkaus ei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tosirakkaus ei kiinnosta?

        No se on helppo uskoa.


    • Anonyymi

      Ehkä on niin että olen jo kokenut sen yhden tosi rakkauden ja siksi ei ole tarvetta löytää enää ketään, tai sitten kun voin selvästi paremmin, mihin voi mennä jopa vuosia ja vasta sitten pystyn rakastumaan uudestaan! Monen vuoden ajan ei ole ollut minkäänlaista jaksamista tutustua keneenkään!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi tämä on niin vaikeaa?

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Rakastua voi monta kertaa ja usea voi olla oikea. Aika/paikka/tilannesidonnaista.

      • Anonyymi

        Ehkä noin voi olla, mutta jos ei ole sellaista tunnetta että on tarve rakastua. Sellaista ei ole ollut reilusti yli kymmeneen vuoteen. Se voi johtua kauan kestäneestä stressistä ja ahdistuksesta!


      • Anonyymi

        Kai kaikki riippuu omista kokemuksista. Siksi jokaisella oma totuus. Turha kiistellä.


    • Anonyymi

      Vuotson kylähullu

    • Anonyymi

      minä en ota sinun mustasukkasuutasi, saitte eri asioita, ja teidän piti niistä maksaa. minä en saa sitä mitä sinä, enkä myös ota noita asioita.

    • Anonyymi

      minä uskon että vain harvat ja valitut saa elää elämänsä yhden miehen tai naisen kanssa ihailen heitä. Ovat tehneet hyvän valinnan ja valintoja, en kadehdi, mutta suurin osa kokee monta rakkautta. Täällä suhde voi olla syvää mutta vain henkistä, kuitenkin.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten on erikseen niitä pelimiehiä. Tänä iltana ei tuu pakkeja..:)


    • Anonyymi

      Minusta on tärkeintä on o s a t a rakastaa.
      Vilma

    • Anonyymi

      Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
      Niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
      Niin moni tulee vastaan
      Kuka on se oikea?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe