Voiko menkat saada alkamaan etuajassa kotikonstein

Anonyymi-ap

Mä oon siis menossa viikonloppuna mökille ja mul voi alkaa siel menkat jos ei ala etuajassa mul mun pitäis viimeistää huomeen saada ne alkaa ettei mökil oo kauheen runsast vuoroo. En tiiä miten käyn saunas tai sillee joo tiiän laitan tampooni mut voiks se naru ns valahtaa pois sen jutun sisält ja pelottaa et yöl tulee läpi sänkyy mul ei Tuu vuotoo paljoo muuta ku ekaan yönä mut kannattaaks mun tehä sillee et laitan viltin mun ympärille nii veri menee siihen nukun siskonkaa samas huonees ja ennen ku joku tulee sanoo et sisko kyl ymmärtää nii ei ymmärrä.

6

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mul ei oo ALKANUT MUT HALUOÄISIN

• Anonyymi

Voi kulta älä toivo kuukautisia
        Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kulta älä toivo kuukautisia
        Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa.

No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan

Miksi sitä ei voi mökilläkin hoitaa

• Anonyymi

Mäki haluisin et mul alkais

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäki haluisin et mul alkais

Miksi ihmeessä kerro syy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe