Mä oon siis menossa viikonloppuna mökille ja mul voi alkaa siel menkat jos ei ala etuajassa mul mun pitäis viimeistää huomeen saada ne alkaa ettei mökil oo kauheen runsast vuoroo. En tiiä miten käyn saunas tai sillee joo tiiän laitan tampooni mut voiks se naru ns valahtaa pois sen jutun sisält ja pelottaa et yöl tulee läpi sänkyy mul ei Tuu vuotoo paljoo muuta ku ekaan yönä mut kannattaaks mun tehä sillee et laitan viltin mun ympärille nii veri menee siihen nukun siskonkaa samas huonees ja ennen ku joku tulee sanoo et sisko kyl ymmärtää nii ei ymmärrä.
Voiko menkat saada alkamaan etuajassa kotikonstein
6
1147
Vastaukset
- Anonyymi
Mul ei oo ALKANUT MUT HALUOÄISIN
- Anonyymi
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa.No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
Miksi sitä ei voi mökilläkin hoitaa
- Anonyymi
Mäki haluisin et mul alkais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki haluisin et mul alkais
Miks vitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109