Mä oon siis menossa viikonloppuna mökille ja mul voi alkaa siel menkat jos ei ala etuajassa mul mun pitäis viimeistää huomeen saada ne alkaa ettei mökil oo kauheen runsast vuoroo. En tiiä miten käyn saunas tai sillee joo tiiän laitan tampooni mut voiks se naru ns valahtaa pois sen jutun sisält ja pelottaa et yöl tulee läpi sänkyy mul ei Tuu vuotoo paljoo muuta ku ekaan yönä mut kannattaaks mun tehä sillee et laitan viltin mun ympärille nii veri menee siihen nukun siskonkaa samas huonees ja ennen ku joku tulee sanoo et sisko kyl ymmärtää nii ei ymmärrä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mul ei oo ALKANUT MUT HALUOÄISIN
- Anonyymi
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa.No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
Miksi sitä ei voi mökilläkin hoitaa
- Anonyymi
Mäki haluisin et mul alkais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki haluisin et mul alkais
Miksi ihmeessä kerro syy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135855En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21568Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 46471
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119442Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22407