Mä oon siis menossa viikonloppuna mökille ja mul voi alkaa siel menkat jos ei ala etuajassa mul mun pitäis viimeistää huomeen saada ne alkaa ettei mökil oo kauheen runsast vuoroo. En tiiä miten käyn saunas tai sillee joo tiiän laitan tampooni mut voiks se naru ns valahtaa pois sen jutun sisält ja pelottaa et yöl tulee läpi sänkyy mul ei Tuu vuotoo paljoo muuta ku ekaan yönä mut kannattaaks mun tehä sillee et laitan viltin mun ympärille nii veri menee siihen nukun siskonkaa samas huonees ja ennen ku joku tulee sanoo et sisko kyl ymmärtää nii ei ymmärrä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mul ei oo ALKANUT MUT HALUOÄISIN
- Anonyymi
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kulta älä toivo kuukautisia
Aluks ne ovat ehkä siedettävät mutta sitten kun ne alkavat runsastumaan ja mahaan sattuu nii se ei oo enään kivaa.No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis musta ihan tuntuu et sillä on jo alakanu menkat ja vaan koittaa saada ne ettei mökillä oo runsasta vuotoo sitte että kotona saa hoidettuu sen isomman kohan
Miksi sitä ei voi mökilläkin hoitaa
- Anonyymi
Mäki haluisin et mul alkais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki haluisin et mul alkais
Miksi ihmeessä kerro syy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171194Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331131- 601066
- 109979
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.60929- 82908
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.89868Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev180854- 77781
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66751- 39694
- 70616
- 98608
- 56580
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....46576Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15083548- 60534
- 36518
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi286484- 46452