Rakastan sua kaikesta huolimatta

Anonyymi-ap

Aina. Alusta alkaen halusin sut. Tykkäsin kaikesta sinusta. En saanut, mutta halusin.

Naiselta

34

2479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa. Nämä on näitä.

    • Anonyymi

      Mikä sun eka kirjain on? Tämä ei ollut minulle, koska olen niin epätäydellinen mies, ettei ”kaikesta minussa” voi tykätä. Mutta tärkeimmät kriteerit aloituksesta löytyy eli olisin onnellinen jos epätäydellisyydestä huolimatta huomaan, että joku nainen oikeasti HALUAA mut.

      • Anonyymi

        Kuka vaan nainen? Entäs omat tunteesi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vaan nainen? Entäs omat tunteesi sitten?

        Opin rakastamaan. Se on valinta missä pysyn loppuun asti. Vastamäkien ja myrskyjen edessä en etsi syitä erota vaan valitsen rakastaa ja rakentaa suhdetta myös vaikeina aikoina. En ole ns. Tuuliviiri, että ensimmäisen vaikeuden edessä lyön hanskat tiskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opin rakastamaan. Se on valinta missä pysyn loppuun asti. Vastamäkien ja myrskyjen edessä en etsi syitä erota vaan valitsen rakastaa ja rakentaa suhdetta myös vaikeina aikoina. En ole ns. Tuuliviiri, että ensimmäisen vaikeuden edessä lyön hanskat tiskiin.

        Se on oikein. Tuolla pääsee pitkälle.


    • Anonyymi

      Miks joku muka haluis mut ? Vaikuttaa et halutaan vaan eroon.... kunhan sivusta huusin enkä luulekkaan et tääl ois mulle mitään tämmösii

    • Anonyymi

      Ihan yhtä tyhjän kanssa tuo anomuumimammaavauksesi. Täytyy olla hörhö jos tuon perusteella toimii elämässä.

      • Anonyymi

        Vähän turhan cryptinen tuo sun nimittys jota viljelet. Keksisit jotain älykkäämpää jotta asianomainenkin sen ymmärtäisi.


    • Anonyymi

      On aina huvittava kuulla naiselta näitä kun:

      -Nainen ei tee mitään asialle
      -Nainen ei edes yritä antaa miehelle vihjettä paitsi epäselvää josta tulee vain päinvastainen/kaverimainen olo
      -Paetaan ja hävetään
      -Saadaan mies tuntemaan itsensä turhalta
      -Mahdollisesti käydään illan vietoissa yms. ja on aikaa muille miehille

      lopulta miehellä on niin paska olla että ne alustavatkin tunteet kuolevat.
      Siinä miehen on vain todettava että täysin turhaa oli kaikki.

      • Anonyymi

        Tää on vielä parempi.
        -Ole ihastunut.
        -Älä näe kohdetta koskaan.
        -Yhden ainoan kerran on samassa paikassa.
        -Kysyy, voiko liittyä seuraan.
        -Sano joo.
        -Mene tanssimaan kahden muun kanssa jotka eivät
        kiinnosta koska pellejä.


      • Anonyymi

        Miksi se mies ei voi itse tehdä mitään? Ole mies äläkä mummo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se mies ei voi itse tehdä mitään? Ole mies äläkä mummo!

        Ihmetetlty on miksi edes tuli samoihin paikkoihin todella monta kertaa tuijottmaan. Sellaisesta tulee pysyvä ahdistuneisuuden tunne. Kestää kauan selvitä siitä tunteesta tasapainoon ja siksi ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tustustumaan keneenkään. Sisin on riekaleina ja ovesta ulos lähteminen vaikeaa!


      • Anonyymi

        Selevä juttu. Joku juttu oli kuitenkin turha ja se juttu minua kiinnosti.
        Voin sanoa, että jos jollain on tosi isosti hämmentävät kuviot samaan aikaan päällä, ei siinä ole mitenkään mukava olla, mutta hyvä, kun ei ole tunteita sellaisiin. Sehän on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selevä juttu. Joku juttu oli kuitenkin turha ja se juttu minua kiinnosti.
        Voin sanoa, että jos jollain on tosi isosti hämmentävät kuviot samaan aikaan päällä, ei siinä ole mitenkään mukava olla, mutta hyvä, kun ei ole tunteita sellaisiin. Sehän on hyvä.

        "Hämmentävät kuviot" ovat päällä vain lutkilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hämmentävät kuviot" ovat päällä vain lutkilla.

        Mikähän sun ongelma on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se mies ei voi itse tehdä mitään? Ole mies äläkä mummo!

        On tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetetlty on miksi edes tuli samoihin paikkoihin todella monta kertaa tuijottmaan. Sellaisesta tulee pysyvä ahdistuneisuuden tunne. Kestää kauan selvitä siitä tunteesta tasapainoon ja siksi ei ole minkäänlaista jaksamista ruveta tustustumaan keneenkään. Sisin on riekaleina ja ovesta ulos lähteminen vaikeaa!

        Sivusta, harva ihminen näkee omaa käyttäytymistään toisen ihmisen silmin. Uskon, jos tiedostaisi sen, miten sinä hänet koit, pyytäisi anteeksi. Tuskin haluaa, että kokisit niin kuin annat nyt täällä ymmärtää. Älä traumatisoidu, jollei sille ole todellista syytä (sanallinen uhka tai teko).


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta. Koskaan enää en johda palstalla ketään harhaan ja väitä rakstavani jotain anomummoja.

      • Anonyymi

        Anomummo on tosi söötti nimi.


    • Anonyymi

      On tämä ollut rankasta.

      • Anonyymi

        On todella, aivan liian rankka kokemus kaiken kaikkiaan! Moista en halua kokea enää koskaan!


    • Anonyymi

      ihan hyviä kommentteja. Tottakin osa. Ei ole edes selitystä millekkään. En kadu mitään. Ihan samat tunnelmat jäi. Ihan kaveripohjalta. Älä ota sitä vakavasti.

      • Anonyymi

        Elämä opettaa. 👍


    • Anonyymi

      Perun kaiken, en rakasta sitten, enkä halunnut, enkä edelleen saanut myöskään. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      jos nainen astuit talvella erään kauppakeskuksen edessä lähemmäksi erästä miestä, kuin tunnistaaksesi onko siinä rakas, elossa ja hyvävoimaisena. uskon sinun tykänneen paljon, se oli rohkeaa ja osoitti kaipuun ja rakkauden.

      • Anonyymi

        Mitvit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitvit??

        Puliukko kaatuneena polkupyörien seassa oli.


    • Anonyymi

      MULLA ON POIKAYSTÄVÄ💅🏻

      • Anonyymi

        Hieno homma lil wayne älä puuk... sitä käteen taas


    • Anonyymi

      Huomasin kun tuijotit farkkujeni etumusta, jossa jäntevä kanuunani odotti sinun herkkua. Halusit koskea siihen, mutta ei ollut silloun mahdollisuutta. Yhä jämäkkänä valmiina sisällesi.

      • Anonyymi

        😄😘😂


    • Anonyymi

      Niin minäkin sinut nainen. Minäkään en saanut silloin,kun halusin ja nyt olen odottanut viestiäsi, milloin tulet käymään, kun muutin 5 km päähän?

    • Anonyymi

      Se mies on minun, mutta saat sen seuraavassa elämässä, lupaan sen.
      Meillä on rakkaus, eikä sille mitään muut voi.

    • Anonyymi

      Älä rakasta ketään tällä palstalla. Mieti ainakin asiaa. Elämässä on ihan oikeita ihmisiäkin keitä rakastaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe